Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Mennyibe kerül a szex?

2017. április 05. - beccaprior

punc_1.jpg

Ezúttal nem a fizetős szolgáltatásokról fogunk beszélni, hanem arról, hogy az elmúlt évtizedekben miért változott meg a férfiak és nők hozzáállása a szexhez, a tartós kapcsolatokhoz és a házassághoz.
Mindenhol azt olvashatjuk, hogy a házasság intézménye kimegy a divatból, és a válások száma évről évre növekszik,
Az más kérdés, hogy manapság már nem kell feltétlenül megkérni a hölgyek kezét ahhoz, hogy az ágyukba bújhasson az ember. De vajon mi a mozgatórugója az alapvető változásoknak?

Mint minden piacon, itt is a kereslet és a kínálat határozza meg az árfolyamot. Manapság már nem kell elvenni egy nőt ahhoz, hogy szexuális kapcsolatot létesítsen valakivel, de mégis megvan az ára annak, hogy a férfiak megkaphassák vágyaik tárgyát.
Ez az ár nagyon változó, de a szórakozóhelyeken két italért kapható fiatal lányok erősen lenyomják a limitet.
Nyilván ez gusztustalan általánosítás, és kapok majd miatta hideget-meleget, mégis igaz, hogy manapság a lányok árucikknek tekintik a testüket, afféle soha el nem apadó bevételi forrásnak, és arra használják, hogy anyagi javakat vagy előnyöket szerezzenek vele.
Nem ritka, hogy azért fekszenek le valakivel, mert általa bekerülhetnek az áhított társaságba, vagy azért, hogy megkapjanak egy munkát. Persze, a szereposztó díványok már évszázadok óta léteznek, és a titkárnőket zaklató főnök képe is élénken él mindenkiben, napjainkban azonban ez szinte beépül a fiatalok életébe.

Egy huszonéves barátom nemrég került ki a húspiacra, hatévnyi tartós kapcsolat után. Felnőttként most találkozott először a megnövekedett kínálattal, és ő is meglepődött azon, mennyire elértéktelenedett a szex.
Manapság az első randin elvárt, és nem, nemcsak a férfiak részéről. Mióta randizgat, sokszor előfordult, hogy a megvacsoráztatott és hazakísért lány számon kérte a dugást.
Valamiért azt hiszik, hogyha a férfi nem akarja első nap a falnak csapni őket, akkor nem feleltek meg, vagy ami még rosszabb, hibásnak, selejtnek érzik magukat.
Ez pedig nagyon ijesztő tendencia.

A szexualitás önmagában ugyanis nem fokmérője egy emberi kapcsolatnak, és jó lenne, ha ezzel a mai lányok is tisztában lennének. A mai kamaszfiúk szinte képtelenek az udvarlásra, nem tudják, hogyan kell kimutatni a vonzalmukat. A baj az, hogy így is megkapják, amit csak akarnak, mert ezzel szemben a lányok kénytelenek nyomulni, ha pasit akarnak fogni maguknak. Csakhogy ezek a kapcsolatok - talán a genetika vagy a tanult szerepek miatt -, legtöbbször nehezen vagy egyáltalán nem működnek és rövid életűek.
Pedig a lányok ugyanúgy szerelemre és törődésre vágynak, biztonságra és tartós kapcsolatra, mégis úgy tesznek, mintha nekik is ugyanazok lennének az igényeik, mint a fiúknak.

De a genetikával nem lehet lacafacázni, és egyre többen maradnak hoppon, amikor az aktuális közegükben kifogynak az opcionális pasikból. Ilyenkor jönnek az online társkeresők, amik már valóban nem a minőségi áruk piacának, sokkal inkább egy használtruha üzlet kínálatának felelnek meg. Nem is lenne ezzel semmi baj, hisz egy emancipált nő el tudja viselni a szingliséget, nem társ- vagy kapcsolatfüggő, remekül boldogul egyedül is, és a szexet ugyanannyira tartja, mint a férfiak: egy szükséglet kielégítésének, és semmi többnek.
Hahaha…
Ezzel a hazugsággal az a baj, hogy ismét a nők isszák meg a levét. Mondhatjuk ezt, és vannak páran, akik valóban így gondolkodnak, de a többség szenved, és kínjában elhibázott döntéseket hoz.

punc_1.png

Vagy ő is beáll a sorba, és egymásután ismerkedik meg a potenciális jelöltekkel, majd - a mai elvárásoknak megfelelően - ágyba is bújik velük (hisz ki vesz cipőt próba nélkül?), aztán csodálkozik, hogy másnap nem kap már üzenetet…
Vagy olyan kompromisszumokat köt, amikkel hosszútávon képtelen együtt élni. Például beleáll egy kapcsolatba, akkor is, ha nem szerelmes, a fiú nem is tetszik neki igazán, és a szex is csak erős négy és fél pontos a tízből. Az érv, amivel győzködi magát, az, hogy úgy sincs jobb, mindegyik egyforma, és a szerelem amúgy is hamar elmúlik. “Majd megszokom, és legalább nem büdös a lába.”
Ezzel csak az a baj, hogyha nem szeretünk valakit, és nincs meg a rózsaszín felhő általi jótékony vakság időszaka, akkor nagyon hamar, túl hamar rájövünk a másik hibáira, és napról napra idegesítőbbnek találjuk.

De mi a konklúzió? Hogyan érhetjük el, hogyha találunk egy ígéretes alanyt, akkor ne lépjen le az első randi után? És mi a garancia arra, hogy a társkeresőn eddig halászgató új pasink nem folytatja tovább a keresgélést, miközben azt állítja, hogy bennünk találta meg az igazit?

Sajnos, erre csak azt tudom válaszolni, hogy semmi. Bár rendkívül kiábrándító és elszomorító, mégis úgy tűnik, hogy a tendencia visszafordíthatatlan. A szerelem piacán akkora a túlkínálat nőből, hogy szinte “fillérekért” kaphatóak a most divatos, menő darabok, ezért a kissé ódivatú, esetleg anyaghibás “termékek” a polcokon porosodnak.

De mi az oka ennek az újkori szembenállásnak?
Kutatók, akik veszik a fáradságot, hogy elemezzék a társadalmi változásokat, arra a konklúzióra jutottak, hogy mindezért a fogamzásgátlás a felelős.
Az antibébitabletták és az óvszerek megjelenésével megváltozott a nők hozzáállása a szexhez. A képlet meglehetősen egyszerű:
Bár a nők ma is házasságban, vagy legalábbis tartós kapcsolatban akarnak családot alapítani, és eszükben sincs egyedül gyereket vállalni, ma már megtehetik, hogy különválasztják a szexet és a teherbeesést. Azelőtt, amíg nem volt rá lehetőségük, először férjet kellett találni, és csak utána bújhattak ágyba. A fogamzásgátlással azonban olyan kapuk nyíltak meg előttük, amit a harcos feministák örömmel üdvözöltek, de az átlagnő csak manapság szembesül a hátrányaival. Az első házasságkötés ideje jó tíz évvel későbbre tolódott, mint egy évszázaddal ezelőtt (és itt ne is vegyük figyelembe, hogy közel fele a statisztikák szerint), és gyermeket is egyre később vállalnak az emberek.
Az életciklus másként osztódik fel, mint ez előző generációknál. Az anyagi biztonság megteremtése nehezebb, ha nem lehetetlen küldetés, és sokan erre fogják a késői családalapítást. De van ennek másik aspektusa is.

A férfiak genetikailag arra vannak kódolva, hogy minél több nőt meghódítsanak, és a reprodukciós képességük is ehhez van belőve, míg a nők sokkal kevesebb ideig és alkalommal élhetnek a lehetőséggel. Ezért aztán, az ösztönök vezérelte férfiak kihasználják az új kor adta lehetőségeket, és szép számmal tépik le a virágokat, míg a nők csak arra várnak, hogy megtalálják azt a méhecskét, aki beporozza őket. Ahogy a méhek is egyre kevesebben vannak - komoly globális probléma ez -, úgy a gyermeket akaró fiatal férfiak is. Őket nem sürgeti az idő, hiszen az orvostudománynak hála, akár le is fagyaszthatják a spermájukat, és nyolcvanévesen is apuka lehet belőlük. A nők biológiai órája azonban rendületlenül ketyeg, és csak ideig-óráig tudják elnyomni a gyermek utáni vágyat. Ezt csak fokozza, ha nem egy vagy két gyereket, hanem nagy családot terveznek.

punc_2.jpg
Ha ezekhez még hozzávesszük a médiából ömlő szennyet, ami észrevétlenül formálja a gondolkodásunkat, ahol például egy férfi “Nagy Ő” válogat húsz nőből, vagy egy szigetre “száműzött” idegenek létesítenek kapcsolatot egymással, ráadásul minél gyorsabban, hogy a nézők benntartsák őket a szaftos szexjelenetek reményében, akkor nem annyira meglepő a nők elértéktelenedése.

punc_4.jpg
Tehát ezek az okok, amik egyre távolítják egymástól a két nemet, és egyre nehezebbé teszik az életet.
Persze, mondhatjuk, hogy ez így helyes, és a nőknek ugyanazok a jogok járnak, mint a pasiknak… Csak ne felejtsük el azt a tényt, hogy nem vagyunk egyformák, és saját meglátásom szerint nem is kellene, hogy azok legyünk.

Az a bajom az -izmusokkal, ami a fóbiákkal is. Sokszor csak elbújunk mögéjük, nem mérlegelünk, nem vagyunk ésszerűek. Vannak akik vakon küzdenek azért, hogy eltöröljék a két nem közötti különbségeket, de nem hiszem, hogy ez lenne a cél, amit el kellene érniük a nőknek.

A mai feleségek ugyanis állandóan arra panaszkodnak, hogy a férfiak már nem becsülik meg őket, bár nekik ugyanannyit kell dolgozniuk, és még a háztartás meg a gyereknevelés is rájuk marad, miközben a fiatalabb lányok folyamatosan el akarják szeretni a férjeiket. És van is ebben valami, mivel a fiatalok mereven elzárkóznak a családalapítás elől, a középkorú férfiak könnyebben kaphatóak. Még kapósabb, akinek már van benne tapasztalata. Egy jóképű apuka gyerekkel a kezében, önmagában is peteérést idéz elő egy olyan nőnél, aki szülni szeretne.
A fiatal férfiakat semmi sem készteti arra, hogy megállapodjanak és családot alapítsanak. Annyira ráérnek, hogy mire belefognának, már nem a saját generációjukból fognak párt választani, hanem kettővel újabb szériából (tisztelet a kivételnek), ezért a harmincas éveik végén járó nőknek, akinek igencsak sietős lenne a párkeresés, két választásuk marad (nagyjából ugyanaz a helyzet, mint a tiniknél).

Vagy annak szül, aki hajlandó családot alapítani, akkor is, ha távolról sem áll rokonságban a fehér paripás herceggel, vagy olyannak szül, akiről eleve tudja, hogy nem igazán akarja és nem is áll mellette teljes mértékben, aztán bízik a jószerencsében és abban, hogy a gyerek majd elmélyíti a kapcsolatot. Biztosan van ilyen is, de én inkább az ellenkezőjével találkozom, mégpedig azzal, hogy az első gyermek érkezése sarkaiból forgatja ki a világukat, és még a sokat próbált, összetartó pároknál is több a feszültség, a konfliktushelyzet. Ebből kifolyólag a frissebb kapcsolatok nehezebben állják ki a próbát, és gyakrabban végződnek válással, mielőtt a gyerek betöltené a harmadik életévét. Aztán a szülők persze tovább próbálkoznak, és létrejönnek a petchwork családok, de ez már egy másik cikk témája lesz.

punc_3.jpg
Summa summarum, az a lényeg, hogy akik kamaszokat nevelnek, azok igyekezzenek átadni az értékeket, sokat beszélgetni ezekről a dolgokról, vagy videókat ajánlani a témában, akik pedig partnert keresnek, azok először próbálják megacélozni az önértékelésüket, ne az aktuális - és sokszor random - partner véleménye alapján ítéljék meg önmagukat. A szexet pedig ne használjuk kereskedelmi célokra, inkább hagyjuk meg a kölcsönös örömszerzésre.

____________________________

Becca Prior - Író, blogger
Email: hello@melegedo.com

További cikkekért és érdekességekért kövess minket Facebook-on:

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr5412402157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 05:51:14

Perverz világ, ez kétságtelen. Nem csak a betegek - pedofilek, homokosok, zoofilek, stb. - között, hanem immár a normálisok között is.

De a tisztító szél lassan, de biztosan közeleg Keletről.

Burgermeister 2017.04.06. 18:24:24

egyre olcsóbb...sőőőt....van amikor semmibe sem kerül..max. a koton ára

mkuk 2017.04.06. 18:25:07

www.youtube.com/watch?v=KS5e70dVS8E

Kicsit elszegényedtünk, manapság nem divat a normális élet :)

Netuddki. 2017.04.06. 18:27:32

Szerintem ezeket a szenny műsorokat elsősorban pont a fiatalok nézik. Azok akik már a korhatár miatt se nézhetnék. Aztán a sok agyatlan qrva lesz a minta. Nagyon károsnak tartom ezeket a műsorokat. A tolvajfidesz szimbiótá is jobban tennék ha ezzel a problémával foglalkoznának a boltbezárások helyett!

-JzK- 2017.04.06. 19:09:27

“We reject unrestrained sexuality more than any other generation. This is because for no previous generation in history has true love played such a great role as it does for us. Of all the things that you’re devalued and destroyed, you’ve left us love. Truly, you’ve never really cared about love. You’ve despised it and sold it short. But precisely for that reason. you’ve never launched a frontal assault against it. It remained alive. And it became to our last place of refuge. So here we are this world of loneliness and fleeting happiness; we long for the person who can bring us to safety. It is our highest goal and our greatest happiness to find true love. Yet we are sexually promiscuous, drink hard, and settle for the second best. No one suffers more from this than we ourselves. /…/ The consequences of your ‘sexual liberation’ have us in a stranglehold. It is impossible to go out even even a day into the world without being greeted by half-naked men and women. All films, advertising, and magazines consciously manipulate sexual desire. So it is that desire grows, often in opposition to our love. When it’s over and the wild, alcohol-soaked night is behind us, we regret what we’ve done. Often we feel sad because of it. This inner struggle, which each of us must win for himself, is also part of our identity. Yet we declare resolutely: we want to win it! A long road may lie for us, but in the end, the love within us will triumph over animalistic desire. For we are generation identity.” Generation Identity – Marcus Willinger

Wildhunt 2017.04.06. 19:57:00

Ez egy kivételesen jó cikk volt. Felülmúltátok önmagatokat.

guy 2017.04.06. 21:18:00

"hogyha nem szeretünk valakit, és nincs meg a rózsaszín felhő általi jótékony vakság időszaka, akkor nagyon hamar, túl hamar rájövünk a másik hibáira" . Sajnos nem értem, hogy miért jobb később rájönni a másik hibáira? Nem jobb, ha előbb rájössz a másik hibáira, és nem pazarolsz rá több időt? Bár, egyáltalán nem biztos, hogy az egyik vagy a másik jobb vagy rosszabb, fene tudja, ha csak a jó szexet nézzük, akkor sokkal jobb, ha később jön rá az ember a másik hibáira.

Azt sem értem, hogy a szexualitást miért kell összekötni mindjárt a párkapcsolattal. Oké, a fogamzásgátlás előtti korban persze, hogy összekötötték, mert ott gyakorlatilag azonnal gyerek lett a dologból. A fogamzásgátlás igényének egyszerű ténye szerintem egyszerűen hitelteleníti a párkapcsolat és a szex közti direkt és közvetlen összefüggést, hacsak nem akarjuk kijelenteni, hogy fogamzásgátlást főként csak párkapcsolatban lehet alkalmazni. Egyszerűen prűden és bigottan fogja fel a mai társadalom ezt az egészet, mert még nem volt idő megváltoztatni a szokásokat és az elvárásokat, és valljuk be, az elmúlt kb. 50 év kevés is lenne az elmúlt százezer évben kialakult berögződések kigyomlálásához.

ép testben ép lélek 2017.04.06. 21:28:51

Igen, perverz világ. Ne feledkezzünk meg a minden évben közterületen, egy hulladarabbal felvonuló tömegről sem. Ráadásul mindezt egy nemzeti ünnepen teszik. És senki nem veszi észre, hogy mi zajlik a szemünk előtt!

#szájbergyerek# 2017.04.06. 21:53:07

Azért egy átlag férfinek ne nagyon híreszteld, hogy a nők csak úgy csettintésre ugranak az ágyukba, mert abból még késhegyre menő viták is lehetnek.

Almandin 2017.04.06. 23:44:35

Érdekes cikk volt. Meglátásaim (teljesség nélkül): sajnos igaz, hogy manapság több a könnyűvérű nő, mint évtizedekkel ezelőtt. Sokan a kapitalista fogyasztói társadalom hatása miatt kezelik a testüket árucikként. Komoly baj, hogy sokan már a munkahelyi előrejutásban is a szexet használják, kiszorítva és ellehetetlenítve a tisztességes eszközökkel boldogulni próbálókat.
A fogamzásgátlás és a szabadosság között szerintem nincs akkora összefüggés, mint ahogyan azt a posztoló gondolja (és még egyes kutatók is). Az erkölcsi tartástól függ, hogy valaki meddig süllyed. A fogamzásgátlás a monogám házasságban élők dolgát is megkönnyíti, mert nekik is túl sok gyerekük születne nélküle. A házasságkötési átlagéletkor kitolódása is inkább amiatt van, hogy ma tovább tanul sok nő, mint régebben.
Az valóban nagyon rossz tendencia, hogy ma nagyon sokan elvárják az azonnali ágyba ugrást. Ennek fő oka az lehet, hogy a technológiai fejlődés az embereket türelmetlenné tette, nem tudnak semmit kivárni. Pl. az internetnek van egy olyan hátránya (a sok előny mellett), hogy az információk azonnal elérhetőek. Régen pl. könyvtárban kellett kitartóan kutakodni olyan infók után, amik ma egy kattintással hozzáférhetőek. Ez azt eredményezte, hogy sok ember a magánéletében sem tud várni.

Almandin 2017.04.06. 23:47:08

@guy: A régi időkben is volt prostitúció, az elköteleződés nélküli szex nem a modern idők terméke.

Burgermeister 2017.04.07. 04:33:27

Gondoltam hogy ez vmi muzulmán szokás. Ez a keresztény kulturkörben nem müxik.

DFK 2017.04.07. 06:43:56

@ép testben ép lélek: na ezt nagyon nem kellett volna.

Monopolygamer 2017.04.07. 07:28:26

Érdekes cikk volt és sok dologban igaza is van az írónak, de azért elég durván általánosítja a problémát, ez a nem házasodunk, nincs gyerek, elválunk problémakörről ennél sokkal többet lehetne írni, és ami fontosabb több aspektusból.

A nők valóban olcsón adják magukat, fiatal nő vagyok, sok velem egykorú barátnőm van igaz, és valóban komoly ráhatása van erre a feminizmusnak, de 100 éve nem azért házasodtak korábban és nem azért voltak sírig tartó kapcsolatok mert jobbak voltak az erkölcsök, hanem mert a társadalmi-jogi háttér nem könnyítette meg a válást.

És menjünk tovább, mi van azokkal a férfiakkal akik házasodni akarnak? Akik gyereket akarnak? Mert ez nem szóbeszéd vannak ilyenek :) és nem is kevesen. De, hogy ne a "jó" példát hozzam elő, mi van azokkal a férfiakkal akik nem a tipikus agglegények lennének, de nem is a "normális" asszony+gyerek kombót akarják. Ebből is van jó néhány ismerősöm, van aki csak gyerekeket akart, elvett egy nőt aki szerinte genetikailag alkalmas és van 2 gyereke, nem szerelmes nem is volt, de nem fog elválni, ő a fiaiért csinálta, tudatosan.

Véleményem szerint a legnagyobb gond az, hogy nem tudunk alkalmazkodni, nem vagyunk hajlandóak változni senkiért. Az én generációmat vagy úgy nevelték, hogy mindent megkapjon és itt most nem csak a tárgyakra gondolok, vagy leszarták.

És a legfontosabb, hogy állandóan arról beszélünk, hogy úristen milyen sok a válás és úristen milyen sok az egyedülálló, de mihez viszonyítunk? A 100 év a minta, vagy a 200? Mert egyik korban sem voltak olyan lehetőségek és olyan rendszer mint ma, tehát ne viszonyítsunk olyanhoz ami nem tehette lehetővé azt ami ma elérhető, pl, hogy egy nőnek tulajdona legyen és egyedül éljen benne... :)

bbrrr 2017.04.07. 08:48:52

@guy: ha később jössz rá a hibáira, addigra már kialakul a kötődés, és így meg tudod neki bocsátani. 1 hónap után könnyebben szállsz ki egy kapcsolatból, mint 5 év után.

Azért valljuk be, ne legyünk álszentek, a férfiak többségét a szex motiválja a párkapcsolatra. Ha felvilágosultak vagyunk, és ezt a kettőt elválasztjuk, akkor a férfiak többsége nem fog párkapcsolatban élni -> a hetero nők többsége sem fog párkapcsolatban élni, mert nem lesz kivel (pedig szeretne, mert vágyik a kötődésre). Ha a férfi 30-40 éves koráig párkapcsolat nélkül is megkapja a heti 2-3 szexet, akkor már nem fog alkalmazkodni senkihez, mert 20 év masszív partnercserélgetés során alkalmatlanná válik a tartós párkapcsolatra. És ez bizony-bizony a feminizmus, egyenjogúság és a szexuális forradalom következménye. Nem kell belekötni, nem azt mondtam, hogy a "NŐK" hibája (tudom, hogy ennyire nem lehet általánosítani), de egyik forradalom sem lehetett volna sikeres, ha nem állnak mellé férfiak is. Ez a társadalom egészének a hibája, hogy hagyták eddig fajulni a "fejlődést".

Arról pedig, hogy ez miért baj, kérdezz meg egy 45 körüli szingli nőt, akinek nincs gyereke, és már nem is lesz. Pedig szeretett volna. Van pár ilyen ismerősöm, de még sosem mertem velük erről beszélgetni.

Egyébként az is érdekes, hogy a szingli nő miért annyira "divatos kifejezés" manapság. És talán azért, mert belső feszültséget hordoz: kifelé azt kommunikálja, hogy ez egy maga választotta szerep, de igazából nem erre vágyik. Pedig mint életforma, létezett ez korábban is (sőt, mindkét nemnél: agglegény/vénlány).

bbrrr 2017.04.07. 08:59:01

@Monopolygamer: "ami nem tehette lehetővé azt ami ma elérhető, pl, hogy egy nőnek tulajdona legyen és egyedül éljen benne... :)"
A kérdés nem az, hogy erre van-e lehetősége, hanem hogy boldoggá teszi-e hosszútávon? Illetve, hogy van-e lehetősége máshogy dönteni, ha mást szeretne? Mert ha nem, akkor rosszabb, hogy létezik ez a "lehetőség". (ma már sokkal inkább kényszerpálya, mint önként választott lehetőség)

Ahhoz tudnám hasonlítani, hogy 100-200 éve nem nagyon létezett a hajléktalan létforma, mert koldusként nem lehetett hosszú távon élni, nagyon hamar belehalt az illető. Ezért is sokkal összetartóbbak voltak a közösségek, csak azok kerültek utcára, akik teljesen "összeférhetetlenek" voltak a csoport többi tagjával. Most akár 10-20 évig is eléldegél aki utcára kerül. Ez most hosszútávú "lehetőség". De ettől sajnos nem jobb hely lett a világ, hanem rosszabb. :(

És hogy mi a kiút? van... Ahogy a feminizmus is a nőktől indult, ezt is női összefogással lehetne elérni: vissza kell csinálni az egészet. Nem szexelni az első randin, és a másodikon se... :) De ha ezt csak 1-2 nő csinálja, az hosszú távon szingli marad. Összefogással viszont elérhető, hogy a társadalom újra megváltozzon. Csak manapság nem igazán divat az egyetértés... :(

És hogy miért a nők dolga ez (IS)? hát sajnos azért, mert a világ pontosan abba az irányba változott meg, ami a férfiaknak kényelmes: van szex kötöttségek nélkül. És erre sajnos erősen rá lehet kattani. Nem várható el, hogy a férfiak összefogjanak valami ellen, ami nekik jó. Márpedig összefogás nélkül nem fog menni.

bbrrr 2017.04.07. 09:06:06

@Almandin: A helyzet az, hogy a társadalmi közfelfogás szerint ma már nem erkölcstelen az első randi után ágyba bújni. A szexuális forradalom és az emancipáció "legalizálta" az egyéjszakás kalandokat is, (amit viszont a fogamzásgátlás széles körű elterjedése tett lehetővé). Így nem értelmezhető a "ki meddig süllyed" kategória. Természetesen az egyes vallások ezt konzervatívabb módon határozzák meg (már csak a történelmi viszonyulásból kifolyólag is), de ez a mai európai társadalomban egyre inkább háttérbe szorul.

Az, hogy egy 14 éves lány fogamzásgátlót irat a nőgyógyásszal, 20-30 éve is "necces" volt, ma meg "mindennapos". És még azért megy a harc, hogy eseményutáni tablettát vény nélkül lehessen kapni.

2017.04.07. 09:26:16

@bbrrr: Látszik, hogy nem érted a folyamatokat. A férfiak többsége tartós kapcsolatot akar de sem azt sem szexet nem kap. A jól kinéző vagy pénzes férfi mindent kap, ő viszont nem köteleződik el. A közepes férfi - mint én - mindent kaphat, de a nő bedől az első agresszívebb vagy jobban kereső férfi ágyába. Tehát én sem keresek már tartós kapcsolatot, mert megismertem a női viselkedést.

Baráti körben van sok szingli negyvenhez közeledő gyermektelen nő. Mindegyik 1-2 helyes vagy tökös férfit tart szexpartnernek, és így akarnak megállapodni. Melyik párkapcsolatra és családra vágyó férfi nyúlna hozzájuk? Ők pedig még mindig ezekre az átverős férfiakra mennek, mert ez izgalmas. Értelmes, diplomás nőkről beszélek.

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.07. 09:29:02

@#szájbergyerek#: hát igen. Bizony a nők a nagymacsó alfahímet jól ELJÁTSZÓ ún "FÉÉÉRRFIIII"-ra izgulnak, így ezek ki is használják, fogják, dugják, dobják a nőket, akik mivel az ilyenekre gerjednek, hamarosan rákezdik a "minden férfi disznó/dugni akar" mantrát.
A normál átlagférfinak eközben pedig kaparnia kell a nőért nem kicsit.
A nők 98% a férfiak 10%-ra gerjed, míg a férfiak 95%-nak a nők 70%-a megfelelne... Van kis külonbség...

Monopolygamer 2017.04.07. 09:31:00

@bbrrr: A kérdésedre a válaszom az, hogy egyik nélkül sem működik a dolog, olyan megoldást kell találni amivel az önállóság és a kapcsolat is meg tud maradni. És minden nőnek van lehetősége, minden embernek van, mindenkinek joga van átgondolni, hogy milyen hatások érik és mi az ami boldoggá teszi és emiatt arra is, hogy célra vezető-e amit csinál épp.
Szóval abban igazad van, hogy a nőknek kell változtatni először, hiszen, csak mi tudunk a saját viselkedésünkön, és a gyermekeket is főleg mi neveljük. Azok a férfiak akik most örülnek az agglegény létnek is az anyai neveléstől olyanok amilyenek. Kétlem, bár nem vagyok férfi, hogy a férfiak számára a házasság egy börtön aminek a szex a rácsa, és ha nincs szex akkor lesz házasság..
Nem szükséges összefogás a férfiak szexmentes életéért szerintem. :) Sőt tovább megyek, amíg egy nő lefekszik az első randin addig nem akar igazából kapcsolatot, vagy simán nem tudja mit akar. Nagyon sok nőt ismerek akik panaszkodnak, hogy nincs mellettük férfi, de az együttéléstől viszketnek, és megint előjön, hogy ma már képtelenek az emberek alkalmazkodni, bármihez is.

Nehéz váltani? Legyen automata.Hülye vagy parkolni? Parkol helyetted az autó. Nem tudsz főzni? Kivisszük házhoz. Nem akarod sétáltatni a kutyád? Van sétáltató ember.

Nem mondom, hogy ellene vagyok a technikai újításoknak, de ha egy kicsi erőfeszítést sem igényelnek a hétköznapok, akkor hogyan tanuljunk meg egy másik felnőtt emberhez alkalmazkodni? És igen 100 éve ez nem volt gond, mert egyszerűen nem válhattál el, na ez gyorsan megtanított alkalmazkodni mindenkit. Most meg nem tetszik valami szakítsunk gyorsan, menekülnek a problémák elől és a férfiak is.

2017.04.07. 09:34:15

@bbrrr: A nők válogathatnak és ez a férfiaknak jó? Akiknek csak 20-30%-a válogathat a nők közül?
Elkötelezett férfiakat úgy kaphat a társadalom, ha csökkenti a házasság férfiakra gyakorolt kockázatát. Ha garantálják a láthatást válás során. Ha megakadályozzák a rejtett asszonytartást. A szex hozzáférhetőségének csökkentése nem segít, mert a férfiak nagyja nem is kapja ezt ingyen meg. A többiek pedig az előnyök reményében minden társadalomban mindig megkapták ezer éve is.

Monopolygamer 2017.04.07. 09:41:37

Sajnos egyet kell értenem azokkal, akik úgy hiszik a nők nagyon válogatósak, tényleg azok. A legyen pénze, vagy törekedjen rá részét még meg lehetne magyarázni, az utódok ösztönös védelmével. ( Bár az már egy másik kérdés, hogy mi lenne ha ugyanannyi állásra ezen túl csak a férfiak pályáznának, mennyivel magasabbak lennének a fizetések.)
De a többi, hogy így helyes meg úgy, meg minden féle teljesen irreális, ne legyen kék a szeme, vagy szőke, ilyet férfitól még nem hallottam, hogy konkrétan mondjuk mondana egy melltartó méretet, hogy na ezt keresem. És a másik kedvencem, legyen kockahasa... hát nem tudom, én voltam már edzőteremben, de szerintem nem túl férfias amikor egy hapsi emelgeti a súlyt és közben bámulja magát a tükörben..sőt..egy férfi ne legyen tökéletes, legyen kicsit nagy az orra, vagy vmi hiányozzon, a férfi nem torta.

bbrrr 2017.04.07. 10:12:27

@cfjcrsx6465: "Elkötelezett férfiakat úgy kaphat a társadalom, ha csökkenti a házasság férfiakra gyakorolt kockázatát."
Szerintem ez csak az egyik lehetőség, és nem is igazán működne. Nem értem, hogy hol elkötelezett a férfi, ha a válás megkönnyítése, és "felpuhítása" feltétel, pl garantált láthatás. Ha bármikor leléphetek, és alig csorbulnak a gyerekhez a jogaim, akkor nem vagyok elkötelezett. Én azt mondanám, hogy a válásnak akkor van értelme, ha a partner élhetetlen (képtelen és/vagy nem hajlandó az alkalmazkodásra), vagy kifejezetten veszélyes, ezekben az esetben viszont jó is, ha nincs láthatás. A "kihűlt a kapcsolat" típusú válást nem értem: minden kapcsolat kihűl, ha nem dolgoznak rajta mindketten. Tessék rajta dolgozni! Anélkül az új kapcsolat is ki fog hűlni.

Nem a kockázatot kell csökkenteni, hanem a várható nyereséget növelni azáltal, hogy a házasságon kívül élés élményindexét erősen lecsökkented.

Szerintem inkább akkor lesz elkötelezett a férfi, ha a házasságban megbízhatóan, és "kisebb költséggel" kapja meg azt a szexet, amire igénye lenne, és amit egyébként nem tud megkapni. Jó, nyilván nagyon leegyszerűsítve. De ha a nők többsége szűzen menne férjhez (vagy mondjuk eljegyzés után szexelne), az nagyjából azt is eredményezné, hogy a férfiak többsége sem jutna pinához a házasság előtt (ugye, max házas nőkkel), tehát, ha nem csak alkalmi szexet akar, akkor házastársat KELL találnia. Amikor az egyéjszakás kalandban nincs kivetnivaló (társadalmi/erkölcsi szempontból), akkor a heti 1-2 szex simán összejöhet még stabil párkapcsolat nélkül is, és nem is kell hozzá különösebben pénzesnek lenni.

MutánsJane 2017.04.07. 10:18:56

@Burgermeister: Ó, megnyugtatlak, én sem az itteni meghonosítására gondoltam. Végül is a poszternek vannak nemi erkölcs terén problémái az őt körülvevő világgal. Ha meg akarja oldani, akkor még mindig ott a lehetőség, hogy elmenjen oda, ahol még vannak konzervatív, házasságig szűz férfiak, mint ahogy az általam linkelt cikkben is olvasható.

2017.04.07. 10:21:37

@bbrrr: Persze, hogy nem érted! Mivel ginocentrikusan gondolkodsz ezért nem érted. Azt hiszed azért indítják a válásokat elsősorban a nők mert bántalmazzák vagy megcsalják őket. Nem unalomból vagy félrelépésük után. Egy nő ügyes válást követően élheti világát. Szexet pedig házasságban sem kell adnia, akkor lép le amikor akar. Semmit nem fogtál fel abból amit itt férfiak és nők is leírtak. A nők hibája a kialakult helyzet.

2017.04.07. 10:28:05

@bbrrr: Lefordítom egyszerűbbre: kaphatok sokféle nőt. De miért rontanám velük az életemet? Akár pár órán át? Sokkal hasznosabb önfejlesztésre és sportra fordítanom a nőkre szánt időt, mert nincs semmi nyereség a veszteségekhez képest.

erkölcsi hulla 2017.04.07. 11:07:46

Szegény, szegény nők. Most megint a nőket kell sajnálni, amiért ribanccá alacsonyították magukat a feministák és a média fos miatt.
Jaj, szegénykék. Beszopták a 'valósítsd meg önmagad' , a 'légy aki lenni akarsz', 'megérdemled a boldogságot', 'a kövér is szép', és a többi tengernyi idiótaságot. Mondjuk a férfiak is beszopták, a 'tiszteld a nőt', 'az összes nő szent', 'minden nő a társadalom kincse és igazi egyéniség' stb.
A nőknek minden alanyi jogon jár, csak azért mert ők nők és pinájuk van. Kb. ez a modern társadalom most. A férfi meg arra való hogy kiszolgálja a nőt, aztán ha nem kell, el lehet dobni.
Az eredmény az lett, hogy egy átlagos tinderes csajnak több partnere volt huszonévesen, mint egy hasonló korú fiúnak 30+ évesen összesen. Míg a fiatal férfiak akik átlagosak, szinte sosem jutnak nőhöz, mivel a nőknek csak a legjobb kell, (még ha csak ők csak közepesek is) és meg is kapják, persze csak pár dugás erejéig, mivel egy alfa sem lesz olyan hülye hogy elköteleződjön, ha naponta más közepes csajt dönthet meg.
Harmincas éveikre ezek a nők már mind kiégett húsdarabok, tengernyi csalódás után azon gondolkodva miért nem kellenek a férfiaknak (hosszú távra).
Statisztikák vannak, hogy minél több partnere van egy nőnek, annál nagyobb eséllyel lesz válás a házassága vége.
Na és melyik gyökér fiatal köteleződne el ilyenek mellett? Messziről látszik rajtuk, hogy megjárták a hadak útját, 'önmegvalósították magukat'.
Annyit szerettem volna mondani, hogy teljesen elértéktelenedett a női szerep a társadalomban, jórészt a feminista hiszti miatt. Ennek látjuk most a kezdetét.
A személyes kedvencem, mikor a feministák támogatják az iszlámot, mint vallást, ami köztudottan a nők nagy barátja. Még magyar youtubos video is létezik ilyen :D

2017.04.07. 11:12:03

petchwork helyett patchwork kell

2017.04.07. 11:22:40

@Almandin: szeretem a kommentjeidet olvasni, mert okos értelmes gondolataid vannak.

DennisVT1 2017.04.07. 12:49:56

@cfjcrsx6465: Nem a nők hibája a kialakult helyzet, legalábbis semmiképp sem közvetlenül. Ők egyszerűen csak élnek a lehetőségekkel, amit a jelenlegi társadalmi berendezkedés és ideológia szolgáltat nekik. A túl sok lehetőség, a túl nagy szabadság, és az egyre kevesebb kontroll (nem törvényire gondolok, hanem pl a következmények hiányára, vagy az azok alól való könnyű kimenekülésre) most kezd el visszafele elsülni.
Valahol azt írta egy szerintem elég értelmes ember, hogy sehol a történelem folyamán nem maradt fenn olyan közösség/társadalom/civilizáció, amely ne tett volna valami kontrollt a szabad női szexualitásra. Ugyanis az csak rombol, de ez nem az ő hibájuk, az evolúció - saját szemszögéből nagyon helyesen, de társadalmilag nagyon károsan - ilyenre nevelte őket. Ugyanúgy az evolúció alakította bennük a top10-20% ffi iránti vonzódást, mint a férfiakban a poligámiát.
A top 10-20% pasi dúskál a punciban, ezért aztán semmi ösztönzésük nincs a fejlődésre, teremtésre, termelésre, alkotásra, munkára, egyszóval a társadalom előbbrevitelére. A másik 80% meg akkor se nagyon kap, ha megszakad érte, ők meg ezért nincsenek ösztönözve ugyanerre... persze azért nem ilyen éles az átmenet a 20 és 80% közt.
De ez nem a nők hibája, hanem azon események következménye, amely lehetővé tette a jelenlegi helyzetet. Úgymint könnyű olcsó gyors fogamzásgátlás. Indoklás nélküli szabad válás ÉS vagyonmegosztás egyszerre (külön külön mindkettőnek lehet értelme), technikai fejlődés, ami a valaha volt egész napos munkákat 1-2 órába sűrítette: mosógép, mosogatógép, porszívó stb, vagy pl a nők szabad munkavállalása - amivel semmi baj nincs amíg valós lehetőség és szükség van rá, a gond ott kezdődik, amikor erővel toljuk be munkahelyekre, illetve erővel hozunk létre amúgy felesleges munkahelyeket, csak hogy ők is karriert építhessenek.

A nők nem azzal a gondolattal jutnak serdülőkorba, hogy "majd jól barátzónásítok és felhőben tartok mindenféle láma béna pasit figyelemért, szórakozásért, anyagi előnyökért, stb, miközben a top10% pasinak gond nélkül aláfekszem, hogy aztán magamat kiélve hozzámenjek egy mit sem sejtő, de már anyagilag biztonságot adni képes szerencsétlenhez, akit 10 évvel korábban észre sem vettem, és majd elválok, ha kedvem szottyan, viszem a lakást meg a gyerekeket, és jót röhögök a markomba".
Nem, ez nem így zajlik.
A közeg, amiben élnek, az teszi ezt lehetővé, ők csak élnek a lehetőséggel minden egyes lépcsőfokon, mert ugyanúgy beszopták a társadalmi hülyítést, ahogy a férfiak nagy része is.
Gyakorlatilag mi férfiak adjuk a kezükbe a dolgok kulcsát. Sok férfi, akit udvariasságra, türelemre, kedvességre stb tanítottak még a kezére is hajlandó ráülni, és csodálni a női szépséget; a férfiak másik kisebb része meg amúgy is egy seggfej - igaz, hogy vonzó seggfej -, akivel értelmes kapcsolatot ápolni úgysem lehet (sok nő azért valahol érthető módon megpróbálja, aztán sír), de a testiséget megadja. Aztán amikor megszűnik ez a lehetőség, mert lássuk be kiöregednek ebből a korból, akkor ténylegesen ott áll csomó megvezetett balfék egy jeggyűrűvel a kezében, aki boldog, hogy végre révbe ér, és nice guys finish first in the end, ahogy fiatalon mindig is hallotta. A nő persze igent mond, a házasság, illetve az esküvő tök jó buli, meg miért ne, úgyis erről álmodtak kislányként, Béla tök aranyos és a tenyerén hordoz, gyerek is kell... a szex meg... hát az nem olyan fontos, eddig is könnyen jött, könnyen ment, nem számít... Jaj eltelt 10 év, Béla már uncsi, a csajbulin meg 5 pasi is megpróbált felszedni, és Géza tényleg tök vonzó volt (persze csak megdugni akart, de azt nem veszem észre, vagy ha mégis észreveszem, akkor majd meggyőzöm magam, hogy mégsem), otthon már nincs szex, pedig nekem mindenki azt mondta, hogy az jár, meg a boldogság a szenvedély a kaland és az izgalom is, különben is Béla hibája, hogy nem kapom meg otthon, hova is tettem a Géza számát...?
Stb stb stb
Azok "hibája", akik ezt lehetővé tették. Idézőjelesen hiba persze, mert amúgy ezek nagy része természetes folyamat. Ez van, meg kell tanulni alkamazkodni hozzá, vagy azt mondani, hogy nem játszom...

erkölcsi hulla 2017.04.07. 13:14:51

"Nem kell belekötni, nem azt mondtam, hogy a "NŐK" hibája" - vagy csak nem mered azt mondani?

"egyik forradalom sem lehetett volna sikeres, ha nem állnak mellé férfiak is." - mi az hogy "IS" ? Mondjuk csak ki, egy forradalom akkor forradalom, ha FÉRFIAK csinálják. Hány darab forradalmat láttál amit nők csináltak, és tényleg, úgy igazán forradalom volt? Nem a nők ragadtak fegyvert, és mentek harcolni az utcára, hanem a férfiak. Mint ahogy háborút sem a nők vívtak soha az életben, a dolgozó nők is innen erednek, mikor annyi férfi halt meg háborúban, hogy női munkásokkal kellett pótolni. Innen jött a dolgozó nő idea, amit aztán felfújtak hogy az igazi hősei a háborúnak a dolgozó nők, nem a háborúban szörnyethalt férfiak milliói. Persze vannak ma kivételek, pölö amerikában a női katonák, az a kb. mondjuk 0,1 % akik sosem mennek éles bevetésre. Vagy a kurd női katonák, de ők sem hinném hogy katonák szerettek volna lenni, csak hát már az összes férfi vagy meghalt vagy elmenekült...(ettől függetlenül kemények respect meg minden.)

erkölcsi hulla 2017.04.07. 13:25:50

@DennisVT1:

"Ők egyszerűen csak élnek a lehetőségekkel, amit a jelenlegi társadalmi berendezkedés és ideológia szolgáltat nekik. "
Mert a jelenlegi társadalom masszívan a nőknek kedvez, és a férfiakat lehetetleníti el. Nem a nők hibája, persze, de mintha egyik sem hisztizne amiért van egy csomó privilégiuma, és közben még hallja is a feminista cancer médiától a 'wage gap' baromságokat, meg hogy a családokban 99%-ban férfi a bántalmazó (nettó undoríó hazugság). Az isztambuli egyezményről nem is beszélnék, az már tényleg a hányinger teteje, gyakorlatilag bármilyen nő bármi bizonyíték híján börtönbe tud küldeni akárki férfit, szó szerint.

DennisVT1 2017.04.07. 13:28:20

@erkölcsi hulla: Nyilván nem fognak tiltakozni a privilégiumaik ellen, de hát ezt nem is várhatod.
Nekünk kell megtanulni nemet mondani... vagyis kellett volna, most már majdnem mindegy.

A mai modern feminizmus egy össztársadalmi shit test (ha ismered a kifejezést), és totálisan megbuktunk rajta.

erkölcsi hulla 2017.04.07. 13:31:51

@DennisVT1:

"Ők egyszerűen csak élnek a lehetőségekkel, amit a jelenlegi társadalmi berendezkedés és ideológia szolgáltat nekik. "
Mert a jelenlegi társadalom masszívan a nőknek kedvez, és a férfiakat lehetetleníti el. Nem a nők hibája, persze, de mintha egyik sem hisztizne amiért van egy csomó privilégiuma, és közben még hallja is a feminista cancer médiától a 'wage gap' baromságokat, meg hogy a családokban 99%-ban férfi a bántalmazó (nettó undoríó hazugság). Az isztambuli egyezményről nem is beszélnék, az már tényleg a hányinger teteje, gyakorlatilag bármilyen nő bármi bizonyíték híján börtönbe tud küldeni akárki férfit, szó szerint.

"A nők nem azzal a gondolattal jutnak serdülőkorba, hogy "majd jól barátzónásítok és felhőben tartok mindenféle láma béna pasit figyelemért, szórakozásért, anyagi előnyökért, stb, miközben a top10% pasinak gond nélkül aláfekszem, hogy aztán magamat kiélve hozzámenjek egy mit sem sejtő, de már anyagilag biztonságot adni képes szerencsétlenhez, akit 10 évvel korábban észre sem vettem, és majd elválok, ha kedvem szottyan, viszem a lakást meg a gyerekeket, és jót röhögök a markomba"."
-igazad van, full egyetértek a véleményeddel, csak sajnos, a vége ez lesz, és ez a szóban forgó nőszemély, csak azért hogy jól érezze magát a kis életében, nagyjából egy fél tucat férfi életét teszi ezzel teljesen tönkre. Ez már nem csak a nőről szól innentől.

Szóval akkor szerinted ki hibája? A soros és ufók által támogatott liberális médiáé? :D Bár ivégül is tök mindegy az számítana van e még kiút vagy jönnek a muszlimok és megölnek mindenkit :D (vicc, vicc, félig)

chrisred 2017.04.07. 13:45:34

@bbrrr: Dehogynem létezett 100-200 évvel ezelőtt a "hajléktalanság", a deklasszált, társadalmon kívüli réteg sokkal általánosabb volt, mint most, és sokkal könnyebben közéjük lehetett kerülni. Igaz, hogy nem éltek sokáig, de ez az egész társadalomra igaz volt, a várható élettartam a fele volt a mostaninak.

DennisVT1 2017.04.07. 14:23:17

@erkölcsi hulla: Sztem nehéz lenne ujjal mutogatni, hogy kinek a hibája, mert ez mind szerintem elkerülhetetlen folyamatok (technológiai fejlődés) eredménye.
Sajnos(?) van egy alapvető ösztön a férfiakban (na nem mindegyikben), a nők védelmére, óvására, megsegítésére. Ez kb az evolúció közgazdaságtana : sperma végtelen van ezért értéktelen, petesejt kevés van, ezért értékes. Így aztán ha egy nő kiáll ilyen-olyan kivételeket, jogokat, előjogokat, eltérő bánásmódot követelni magának (feminizmus), akkor azt a férfi hajlamos megadni, akár még a saját kárára is.
A szabad világot nyolc évig egy radikális feminista férfi vezette. Az angol nyelvterületeken amúgy sokkal rosszabb a helyzet mint nálunk, de még Nyugat-Európában is.

És hát igen, Hollywood. Lassan nem tudsz úgy végignézni egy tévésorozatot, még egy akciósorozatot sem, hogy ne bukkanna fel benne a rape culture, male domestic violence, vagy a gender pay gap allandó jelleggel, egyértelmű tényként beállítva.
Persze sok mindent vissza lehetne csinálni, pl a családjogi törvényeket igazságosabbá lehetne tenni. Innen nyugatabbra az sem példanélküli, hogy egy férfi olyan gyerek után fizet gyerektartást, aki bizonyítottan nem az övé.
A nemek együttműködését és egymás segítését célzó ideológiákat kéne terjeszteni a férfigyűlölő hazugságok (pl nemierőszak kultúra) helyett. De hát mit várunk, ha az unicef a saját kampányában standard gyermekbántalmazóknak/molesztálóknak állítja be az apákat, és még a férfiak sem emelnek szót ez ellen? Mit várunk, ha két mentőst gond nélkül felfüggeszthetnek az állásából egy ittas, és droghatás alatt lévő nő szavára? Mit várhatunk ha a Lidl karácsonyi reklámjában gond nélkül ki lehet mondani, hogy a nők az emberiség csodálni való fele? Mit várhatunk, ha nyíltan kimondva nőszervezetek fúrják meg az egyenlő nyugdíjbavonulási feltételeket? Gondolod fordított szereposztásban nem vonulna utcára az összes feminista és nem feminista a fent említettek betiltását és kártérítést követelve?
Mi férfiak meg odatartjuk a másik orcánkat is, mert a férfiakban nincs ilyesfajta csordaszellem. Ami van, az a neveltetés, hogy "férfi vagy fiam, viseld el illő alázattal, és ne panaszkodj, mert az a gyengeség jele.. Ha egy politikai párt előállna egy kicsit is egyenlőbb eszmerendszerrel, az azonnal nőgyűlölőnek lenni kikiáltva, és az életben nem nyerne választást.
Áhh csak felhúzom magam.

erkölcsi hulla 2017.04.07. 14:34:53

@DennisVT1:
Elszomorító, valóban. Bár Trump bá mintha kicsit ellenálna ennek az irányzatnak, és van egy alt-right irányzat is, ezekre válaszul. (hiddenlol...), whitepride, amik még csak amolyan vicc-számba mennek, de egyre komolyodnak.
Meg persze a szubkultúrák, reddit, férfihang. (Jut eszembe hajrá a férfihanghoz, lebuktál:)

DennisVT1 2017.04.07. 14:41:48

@erkölcsi hulla: Ugyanazzal a névvel nem volt nehéz:)

2017.04.07. 14:48:38

@DennisVT1: Kettőnk között nincs vita. TRP.

Sadist 2017.04.07. 17:24:26

"Pedig a lányok ugyanúgy szerelemre és törődésre vágynak, biztonságra és tartós kapcsolatra, mégis úgy tesznek, mintha nekik is ugyanazok lennének az igényeik, mint a fiúknak."

Igen, csan nagyon nem mindegy, hogy kitől és mikor. A tartós kapcsolat majd akkor, amikor fel kell nevelni a porontyokat, azelőtt fiatalon még "ki kell élniük magukat".

"A szerelem piacán akkora a túlkínálat nőből, hogy szinte “fillérekért” kaphatóak a most divatos, menő darabok, ezért a kissé ódivatú, esetleg anyaghibás “termékek” a polcokon porosodnak."
"Ezért aztán, az ösztönök vezérelte férfiak kihasználják az új kor adta lehetőségeket, és szép számmal tépik le a virágokat, míg a nők csak arra várnak, hogy megtalálják azt a méhecskét, aki beporozza őket."
"A fiatal férfiakat semmi sem készteti arra, hogy megállapodjanak és családot alapítsanak."

Alapvetően ott hibázik a gondolatmeneted, hogy a férfiakat egyetlen homogén csoportként kezeled és ráadásul az alfahímeket tekinted általánosnak. A valóságban viszont talán csak a férfiak 10%-a az, akiknek a nők nagyon olcsón vagy ingyen adják magukat, a többi 90%-nak bizony masszív szívás még egy hozzá képest alacsonyabb kategóriás nőt is összeszedni.
Óriási szakadék tátong a két réteg között, most már nem az van, hogy ha a fiatal srác udvarol egy hozzáillő nőnek, abból nagy eséllyel lesz is valami, minél elkötelezettebben udvarol, annál nagyobb eséllyel. A csúcs hímeket a csajok fél óra ismeretség után már veszik is torokra, Átlag Józsi meg udvarolgathat, ahogy csak tud, nem fog összejönni semmi. Tinderen csináltak is egy kísérletet: www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/
Eredmény: a 10/10-es faszinak a kisujját se kell mozdítania, hogy a csajok dugni akarjanak vele. Volt egy-kettő, amelyik legalább egy kávézást megkövetelt volna, mielőtt aláfekszik, de egyikük se küldte el a véreres faszba a tahó stílusa miatt.

A linkelt videó is ugyanezt a hibát követi el, mint te. Nem tesz különbséget a néhány százaléknyi alfa és a férfiak zömét kitevő béták között, hanem úgy tekinti, mintha az összes férfi dúskálna a nőkben.

CsendPenge · https://zoldsegextra.blog.hu/ 2017.04.07. 21:34:07

Érdekes megközelítésben valós problémákat vesz elő a bejegyzés, de véleményem szerint nagyon leegyszerűsíti az egészet, illetve téves következtetéseket von le. Nem olvastam végig a hozzászólásokat, bár Sadist (jelenleg) utolsó hozzászólása szintén valós problémákat feszeget.

Nekem némileg eltér a véleményem a felsorolt problémákat illetően. Én az alapvető gondot, ami a felsorolt problémák mögött is van, az önzésben látom, vagyis az én központúságban. Az idősebb 40-50-es generációban is erősen jelen van ez, alapvetően a megélhetés borzalmas nehézségeiből eredően, de az Y és az annál is újabb generációban még az extrémnél is jobban. Pedagógus feleségemmel nemrég beszélgettünk erről, mert a kollégáival szóba került ez a generáció, és az, hogy a pénz a minden nekik. A válaszom? Nem csodálom. Ha úgy nőnék fel én is (38 vagyok), mint a mai generációk, hogy alig vannak velük a szüleik, akiket folyamatosan leköt, és szinte megnyomorít érzelmileg és testileg a megélhetésért folytatott küzdelem. És persze azt hallhatja a gyerek, hogy emögött a pénz van, mert nincs, ezért nincs apa, anya, közös program, sem a rafináltan reklámozott sok szar, na akkor lehet, hogy én is csak a pénzt akarnám. Hogy ne legyen ilyen megnyomorított életem, mint a szüleimnek. Ilyen környezetben rendkívül nehéz szilárd értékrendszert kialakítani, különösen, ha azok, akiktől segítséget, útmutatást várhatnának, nem tudnak velük foglalkozni.

És ennek az eredménye, "terméke" az, hogy a fiatal lányok, akiknek az én központú értékrendszerük egyetlen igazi fokmérője a pénz és a pénzzel megszerezhető javak, nos ők a testükre mintegy univerzális bankkártyaként tekintenek, illetve párválasztásuk során próbálnak ennek megfelelően választani. De szerencsétlenségükre ez az a témakör (párkapcsolat, házasság, szerelem, család), ahol nem csak a lehetőség a legnagyobb, hanem a nehézségek is. És ezen nehézségek között kiemelkedő helyet foglal el az a tény, hogy igazán jó párkapcsolat alapja (többek között) a kölcsönös, nagy fokú önzetlenség. (ha mindenki arra törekszik, hogy egy közös halmazhoz/edényhez/gyűjtőhöz, amihez hozzáférnek, minél többet vegyenek ki és minél kevesebbet tegyenek be, akkor belátható, hogy hamar ki fog ürülni az a halmaz/edény/gyűjtő)

Ha pedig egy szimpla, egyszerű egyenlet szintjére csökkentjük a kapcsolat összetettségét, működését, akkor az annyit is fog érni, és addig is fog tartani. Persze lehet ilyen jelegű, szintű kapcsolatot is kialakítani. Lehet ennél többet is, de ahhoz több is kell. Szerintem kellenek hozzá olyan felismerések, hogy a dolgoknak a helyükre kell kerülniük, ahhoz, hogy rendben menjen minden. A wc-n sz*runk, a konyhában eszünk, a spájz polcon pedig nem a sz*rt gyűjtjük, hanem a befőttet. Épp így, az egy éjszakás kalandnak is meg van a helye, ahogy a legmagasabb szintűnek is, ami szerintem a házasság. Az asszonynak nem a konyhában a helye, hanem a házasságban. Lehet vele kevesebbet is kezdeni, de akkor nem asszony, és nem is kell "elvárni" tőle olyan dolgokat, mint az asszonytól. Épp így a férj sem a kocsmába való, hanem szintén a házasságba, és akkor fog ott és úgy "működni", ahogy az jó a családban mindenkinek. Ezeknek a dolgoknak (és még sok más fogalomnak) az összezavarodása, össze kavarodása az, aminek következményeként a bejegyzésben felsorolt gondok, problémák, rossz változások is az okai, alapjai.

Viszont tegyük hozzá, hogy épp ezért is teljesen felesleges és hibás megközelítés a két italért kapható, életcél és értékrendszer nélküli lányokat egy csoportba venni az értelmesebb, vagy "a kissé ódivatú, esetleg anyaghibás “termékek” polc"-án porosodó, de nagyon is igazi nőket.

Aki tudja mit (kit) akar, keresse meg. Ha nem tudja, akkor viszont nem fogja megtalálni, vagy nem azt, amit valóban akar.

2017.04.08. 00:32:27

@CsendPenge: Kitaláció amiről írsz. Jó család soha nem létezett. Három generációval ezelőtt magáztak a gyerek a szülőt, a feleség is a férjet. Házasodni anyagi okokból házasodtak a nők. Régen is éheztek. A gyerekkel semmi időt nem töltöttek 6 évesen ment inasnak vagy dolgozott a mezőn.

Az ódivatú nő kényelmesebb, mert nem akar válni. A működés elve azonos.

Albert Ejstejn 2017.04.08. 00:51:08

Szerintem az az alapveto problema, hogy olyasmit varunk el magunktol, es a tobbi embertol, amire az emberek 99 % alkalmatlan, mert az evolucio, nem tartos parkapcsolatra fejlesztette az embert. Az 1-2 evig tarto biokemiai vonzodas (szerelem) is csak az utod legserulekenyebb korban valo tuleleset szolgalta. A regebbi idokben is, csak a merev tarsadalmi, jogi szabalyok, es persze a technologiai, anyagi lehetosegek fejletlensege tartotta hosszu tavon egyutt az embereket. Persze letezik ilyen elethosszig tarto, szinte spiritualis szeretetkapcsolat, de erre az emberiseg kb 1-2 %- a lehet kepes es azok is ritkan talaljak meg egymast.
Szoval mindenki azt a ritka kiveteles kapcsolatot keresi, mikozben valoszinuleg maguk is alkalmatlanok ra.

Sadist 2017.04.08. 02:00:48

@CsendPenge: "Én az alapvető gondot, ami a felsorolt problémák mögött is van, az önzésben látom, vagyis az én központúságban. Az idősebb 40-50-es generációban is erősen jelen van ez, alapvetően a megélhetés borzalmas nehézségeiből eredően, de az Y és az annál is újabb generációban még az extrémnél is jobban."

A problémának nem sok köze van az anyagi nehézségekhez, mert nyugati országokban is pontosan ugyanez a helyzet, az MGTOW is onnan indult. Sőt, minél fejlettebb egy ország és minél kisebb a létbizonytalanság, annál markánsabb a nők kettős párválasztási stratégiája, vagyis az alfahímmel dugnak, a kölyköket meg egy béta neveli/pénzeli.
A szegény országokban, ahol a nőket nem támogatja a jóléti szociális állam, közvetlenül a férfiaktól függenek, ezért választaniuk kell, hogy kefélnek az alfákkal, akikre később nem lehet számítani semmilyen téren, vagy pedig inkább feleségül mennek egy átlagos pasashoz, aki erejéhez mérten támogatja a családját.
A fejlett országokban a nők már nem függenek a férfiaktól, van egy elég széles állami szektor, ahol dolgozhatnak, a szociális háló megvédi őket, kismilliónyi támogatást kapnak Állam bácsitól, így megpróbálják kimaxolni a lehetőségeiket.

CsendPenge · https://zoldsegextra.blog.hu/ 2017.04.08. 13:28:57

@cfjcrsx6465: Nem, bizony nagyon nem kitaláció, legfeljebb nem érted, miről írok, vagy nem vagy képes a magad "nyelvezetére", gondolkodásmódjára lefordítani. A bejegyzés meg nem arról szólt, hogy 3 generációval ezelőtt mi volt, hogy volt, és mi volt a gond, hanem a mai társadalomról, és mai problémákról.
Szerintem.

CsendPenge · https://zoldsegextra.blog.hu/ 2017.04.08. 13:36:26

@Sadist: Nem tudom, hogy mennek a dolgok nyugaton, illetve mik a problémák, én alapvetően a hazai pályáról írtam, mert erre van rálátásom valamennyire. Persze messze nem reprezentatív a társadalomra nézve, amit én tapasztaltam, ezért is igyekeztem hangsúlyozni, hogy szerintem, vagyis az én személyes véleményemről van szó.

Az, amit a szegényebb/gazdagabb országokkal kapcsolatban írsz, ráérzésre igaz is lehet, de tapasztalat/információ hiányában nem tudok korrekt véleményt kialakítani.
Szerintem.

erkölcsi hulla 2017.04.08. 15:17:35

@CsendPenge: Szerintem olvasd el az összes kommentet, mielőtt véleményt írsz, mert, az első hozzászólásodban is írtad, hogy konkrétan 1db véleményt néztél meg, a legutolsót. Így egy csomó időt és vitát megspórolnál.

#szájbergyerek# 2017.04.11. 08:10:32

). @fidesz maszop dk egykutya:
Nem elég csak "eljátszani", jóképűnek is kell lenni, meg izmosnak de legalább az egyiknek.

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.11. 17:56:56

@#szájbergyerek#: nem, még azok sem kellenek. A színjáték felülírja a tényleges látszatot. Láttam sok ilyet.
süti beállítások módosítása