Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jakupcsek Gabriella újra a TV2-n vezethet műsort

2017. január 27. 08:41 inkeibence 80 komment

Méghozzá egy békítő realityt. A képernyőre több mint egyéves szünet után visszatérő Jakupcsek a Blikk szerint tavasszal "egy egyedülálló, érzelmekkel teli műsorral rukkol elő, amelyben emberi sorsokat és kapcsolatokat ismerhet meg a néző", a címe pedig Egymás szemében lesz.

A koncepció szerint régóta nem látott szülők és gyerekek vagy békülni vágyó egykori szerelmesek találnak majd egymásra újra a műsorban.

Jakupcsek utoljára a köztévén vezetett műsort, a Ridikült, de 2015 decemberében kirúgták, azóta pedig ugyan állítása szerint több ajánlatot is kapott, mindet visszautasította, Andy Vajnáék ajánlata azonban a jelek szerint visszautasíthatatlan volt.

screenshot_1_3.pngMagyarországon minden tévé előjeles

Jakupcsek Gabriella sutaságnak és meggondolatlanságnak nevezi a kirúgását, és a mai napig nem érti, miért kellett felállnia két olyan műsorból, ami a köztévé legnézettebb tíz tartalma között volt hétről hétre. Interjú az Indexen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rovarirtó · http://www.agrohydro.hu 2017.01.27. 08:57:04

Lehetett volna benne annyi büszkeség, hogy nemet mond.

FDToth 2017.01.27. 08:59:01

Egy ujabb bukott musor...

schr62 2017.01.27. 09:06:12

@Hörömpő cirkusz világszám
szegény ember, éhen ne hajjon...

sZulamith 2017.01.27. 09:11:26

Most mennyiért, 3 millióért?

Végre Kibasztak 2017.01.27. 09:22:11

@Rovarirtó: és akkor miből is kellene élnie?

Deathstick 2017.01.27. 09:22:33

Maunika só újratöltve.

Lecsó11 2017.01.27. 09:24:07

@Rovarirtó: az már az mtva-nál se volt, miért pont most lett volna?

Végre Kibasztak 2017.01.27. 09:24:34

Meg hát Dióssy KlárY milliószor jobb a beszédmutatós műsorba és nem csak azért, mert intellektuálisan kúrnám.

cukkmukk 2017.01.27. 09:26:26

Legalább 1 adást nézzünk meg, mielőtt ennyire lehúzzuk.

2017.01.27. 09:41:59

Az első műsorban orbánt békíti ki simicskával?

berne 2017.01.27. 09:43:27

Egészen a Vajna féle TV2-ig kellett menekülnie az elnyomás , elhallgattatás elől.

jet set 2017.01.27. 09:47:17

Van az a pénz, amiért korpás a haja. Csak akkor ne pofázzon gerincességről.

Ronald 2017.01.27. 09:53:12

Hehe, ez lesz az új Maunika-só? Mert nagyon úgy hangzik - legfeljebb majd kevesebbet lehet röhögni rajta

De vélhetően nagyon izgalmas lesz.

Pl. amikor a kiskunlacházi, 69 éves Béla bácsi (13 év haragszomrád után) - végül megbocsát a Lajosmizsén élő, 42 éves fiának, akivel anno azon vesztek össze, hogy a gyerek elvitte Mizsére az apja fejszéjét - pedig arra nem is kapott engedélyt az apjától.

De lehet, hogy majd a 48 éves Mária is megbocsát majd a nála 10 évvel idősebb nagybátyjának - aki orvul 2 gyereket is nemzett neki 5 év alatt, méghozzá a tudta és beleegyezése nélkül.

Faszkiwan már ettől az állandó "nyomor-pornótól" minden csatornán (beleértve a hiradókat is) - de komolyan.
.

Sanya Szabó 2017.01.27. 10:07:18

Hmmmm, Gabika! Pedig tudhatod, az előző munkahelyed és a mostani is mind-mind barna nyelvűek voltak Viktorka narancsos popsijától... na, nem baj...majd elmész 3 hónap múlva megint sírni a blikk-hez, hogy "pedig azt gondoltam, engednek majd függetlenül dolgozni"!

Yoss 2017.01.27. 10:23:06

Egy ilyen mocsok adóra elszegődni? Pff.. értem én, hogy kell a pénz, de biztosan lehetne pénzt keresni a közmédia-vajna birodalmon kívül is.

Jasinka Ádám 2017.01.27. 10:24:37

Már egy ideje keresnek jelentkezőket a műsorba, és amikor megláttam, egyből a Keresem a családom ugrott be, és ha belegondolunk, akkor annak a farvizén szeretnének felúszni. Hogy napi lesz-e, az érdekes kérdés, délután nincs szüksége a TV2-nek egy új Mónika Show-ra, de a főműsoridőben akár még működhetne is.
tv2.hu/szorakozas/tv2_ajanlo/225809_jelentkezz-itt-a-lehetoseg-hogy-helyrehozd-elrontott-kapcsolatodat.html

csunyapalacsinta 2017.01.27. 10:29:39

Én is úgy tudom, hogy elég drágán méri magát, pedig hát annyira nem nagy szám. A külseje miatt én inkább a rádióban már csak a rádióban hallgatám. Egy ötvenes nőnek nem biztos, hogy előnyös, ha múmiává aszalódik...

Rébusz 2017.01.27. 10:49:36

Nekünk már évek óta nincs tv-nk, csak ismerősöknél ha be van kapcsolva, akkor látom, hogy mi megy már évek óta, de ez a műsor illik hozzá szerintem és a tv-nézők között lesz rá igény. Szerencsésnek mondhatom magam, mert én még úgy nőttem fel, hogy a tv-ben hétvégente egymást követték a gyerekműsorok, bábfilmek, vetélkedők, színházi darabok, irodalmi műsorok, BBC sorozatok. Persze akkor is voltak igénytelen műsorok, filmek, de a mai kínálattal össze sem lehet hasonlítani. Mikor jönnek már a csatornákhoz új arcok, eredeti tervekkel? Miért nincsenek olyan gyerekműsorok, ahol a szereplő és a néző gyerekek is szórakozhatnak és nem arról szól az egész, hogy gyerekeknek lámpalázasan kell produkálniuk magukat a színpadon, miközben visít a közönség és álkatartikus állapotba kerül a zsűri. Hiányoznak a természetes emberek a képernyőről. Sajnos csak megcsinált nagyszájú kövületeket látni. Vagy ha a sokdiploma ellenére nincs jó ötlete senkinek, akkor lehete lopni ötleteket külföldről.

Virgil Starkwell 2017.01.27. 11:11:51

eszi még azt a fura joghurtot?

lutria 2017.01.27. 11:46:40

Pedig nemrégen mindha az nyilatkozta volna hogy a TV2 a legutolsó hely ahová visszamenne,úgy bántak vele,rúgták ki...

véleményM 2017.01.27. 11:47:32

Gerincességből 1-es.
Leülhet.

JGDus 2017.01.27. 11:51:13

Kiváló jellemű, egyébként celebnek is alkalmatlan díva, végre megtalálta az IQ-jához passzoló csatornát. Gratulálok!!!

Fidesz Bérenc (törölt) 2017.01.27. 12:14:23

Namostakkó ő is fedeszbérenc lett? Érdekes álláspont a tiétek, kedves kommentelők. Kérdezném tisztelettel, h mennyi itt kommentelelő van tisztában a főnöke párthovatartozásával? Ha fideszes a főnök leszámoltok? Ha állásinterjúra mentek az első kérdésetek az, h a leendő főnök fideszes-e?
Egyszerűek vagytok, mint egy szeg.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.01.27. 12:30:39

Egyáltalán nézi még valaki a tv2-t ?
Nem adok 1 évet és ugyan úgy kidobják.

Szultán. 2017.01.27. 12:34:31

@Fidesz Bérenc: Mi itt legtöbben munkából élünk, most meg arról megy a szöveg, hogy meló nélküli pénzkeresetbe kinek mi fér bele. Gabikának elég sok...

Orwelldisznok 2017.01.27. 12:37:56

Ez a Fidesz Bérenc gyerek valami ismert bérkommentelő, aki itt órabérben relativizálgatja a dolgokat? Az egy dolog, ha valaki főnöke fideszes, az meg egy másik, ha főállásban nyalja a segget az egész stábjával egyetemben.

DR. Lombrázó 2017.01.27. 12:46:53

elment a városba a vasorrú bába, fellép a tv- be kell a pénz kalácsra. hobó után szabadon....

Darth Revan 2017.01.27. 12:53:42

"régóta nem látott szülők és gyerekek vagy békülni vágyó egykori szerelmesek találnak majd egymásra "

???

Nem ertem, miert neznének az emberek ilyen musort?!

Atanos 2017.01.27. 12:59:23

@Fidesz Bérenc: El vagy tévedve. :) A kettő nem ugyan az... Mindenki tudja, hogy milyen a TV2 tehát ott nem az van, hogy jó fej a főnök, de FIDESZ-es ezért kapja be hanem az van, hogy FIDESZ-es a főnök és ha nem a kormány seggéd nyalod körbe akkor nincs helyed köztünk... Mondjuk amíg valaki a szórakoztató részében csinál műsort addig még szerintem kevésbé gáz mint ha valaki a hírközlés hírszekesztés részében venne részt a csatornánál. Ettől még azért érdekes Jakupcsek morállja.

Atanos 2017.01.27. 13:00:10

@szociál: Szerintem a szórakoztató műsorokat még azért nézik emberek.

2017.01.27. 13:01:20

Csinálta már a Fridi meg is bukott vele. Kínos feszengős szituációk, meg a a Lang Györgyi nevelőapja akit rohadtul nem érdekelt, hogy Györgyi jóba akar lenni vele, lett is sírás-rívás...kb ennyi maradt meg.
Mielőtt bukik egy orbitálisat pár ezren biztos megnézik az első adásokat!

Bryan élete 2017.01.27. 13:13:26

Annyira unalmas már ez a Jakupcsek-saga.Okos nő létére bekopog a pocokhoz munkáért? Korpás a haja?Annyira gagyi.
De mindegyis, úgyse nézem a TV2-t, csak sajnálom, mint értékes tapasztalt szakembert, hogy két év múlva megint vele lesz tele a média, hogy Gabika hogyan repül.

Shirley1 2017.01.27. 13:40:58

Ez a Jakupcsek annyira szánalmas!Egy mesterkélt,frigid média ribanc!Röviden ennyi!
Már rég nem nézem,de nem is fogom.Hiányzott neki a havi 2 millka,hát minden áron visszatér a képernyőre,akár hiányzik valakinek,akár nem.
Miért nem tud valaki méltósággal eltűnni a képernyőről,de örökre?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.01.27. 13:44:14

@Atanos:

De ez nem szórakoztató műsor lesz, hanem olyan Lilus keresem a családom típusú, amin annyit nem röhög az ember, bár van aki ezen szórakozik.
Ráadásul nem pont fiatalítás volt a köztévénél meg a tv2-nél , akkor meg hogy jött a képbe Jakupcsek ?
Ezért mondom hogy kiszórják a "banyát" (pedig tehetséges).

szepipiktor 2017.01.27. 13:45:32

Jó hír!
Amíg ott van, még véletlenül sem botlok bele.
Ahogy nézem a fotóját, elmehetett volna szex-nagykövetnek is, hiszen a csókos haverja meg konzul lehetett.

Gacsaj Pisti 2017.01.27. 14:00:36

Egyen már egy kicsit jakupcsekkém, mert marhára rondák a kidudorodó csontjai!

codfan 2017.01.27. 14:21:36

Nem néztem/hallgattam egy műsorát se, de nekem minidig az a benyomásom volt, hogy értelmes ember és nem ilyen Mónika szintű programokra kvalifikálta magát.

Ez szerintem megint olyan lesz, mint anno az a hazugságvizsgálós műsora és elkaszálják rövid úton belül.

polpetti 2017.01.27. 14:22:18

@Atanos: Oké, akkor mi a helyzet a korábbi heti heteses Ábel Anitával, akit mindenki körbeugrált, mert az RTL-nél dolgozott. Tilla sem jobboldali, mint ahogyan az köztudott és Hajós sem. Mégis mind a TV2-nél dolgoznak. És egyikük sem lett rosszabb műsorvezető, mint mikor még az RTL-nél nyalta a baloldal/ellenzék "seggét körbe", ahogyan te fogalmaztál. Hajós moráljáról például mi a véleményed? Nem tisztem védeni senkit, de rohadtul kiakasztó, hogy egyesek szemében valaki azért veszíti el az emberi mivoltát, mert átigazol egy másik csatornához, holott az előző csatornánál még tapsikolt neki, amiért 3 kormányellenes mondatot benyögött 400 ezer/adásért.

Mert megérdemled 2017.01.27. 14:31:08

@Dr. Trejo: LOL! Tízmilliós nézettsége lenne. :-)

Mert megérdemled 2017.01.27. 14:32:53

@polpetti: "Hajós moráljáról például mi a véleményed?"

Valószínű te élsz egy zacskóban, ha ezt nem tudod, de Hajós már régen nem az a szerethető, kellemes humorú ember aki régen volt.

carp3tm0nster 2017.01.27. 14:44:56

@Végre Kibasztak: kismillió másik munkalehetőség van, mint a média...

Atanos 2017.01.27. 14:50:27

@szociál: Ebben igazad van mondjuk Azurák műsorával mit nem szarakodnak...

éhezőtehervonatfékező 2017.01.27. 15:03:26

Eddig tartott az öri-hari? Vagy nelki is van az a pénz, mint Timikének?

Közöd Pál 2017.01.27. 15:08:51

Dióssy a nyomába sem lép Jakupcseknak. Sem intellektuálisan, sem szakmai képességeit illetően. A műsor vele meghalt. A kommentektől pedig kifordul a gyomrom.

Average Joe 2017.01.27. 15:48:06

Szegény ember Ellen DeGeneres-e

János Moravszki 2017.01.27. 16:18:26

Senki nem írta, de ez a dolog összefügg a milánói konzuli kinevezéssel is. Inkább tanácsadóként alkalmaznám, mint képernyős műsorvezetőként.

76Péter 2017.01.27. 16:40:22

A MÚMIA VISSZATÉR.

Gyorgy Nagy 2017.01.27. 16:40:31

Az ősszes LESTRAFÁLT öreg csajokat favorizálja a vagrás Andy. Jakucsevet gerincesnek gondoltam.Nincs neki már .Öreglány kekk a pénz ?

Ildiko Espinas 2017.01.27. 16:51:18

@berne: Erre most nyomok egy lájkot!

konyhakész pumi 2017.01.27. 16:57:02

És még ezért elintézték, hogy fizessünk is. Ki a fene kíváncsi erre a lestrapált banyára?
Javaslom a ridiküllel versenyeztetni szíveskedjenek. Rendkívül jó nézettségi adatokat
produkál majd a a műsor.

Ildiko Espinas 2017.01.27. 16:58:27

@szociál: Nem tehetséges. Sosem volt az.

Hegyirablo 2017.01.27. 17:10:39

Szerintem itt nagyon sokan félreértik a dolgokat. Jakupcsek soha sem politikai okokból siránkozott az MTVA-s felmondása miatt, kizárólag az anyagiak vezérelték akkor is!

2017.01.27. 17:15:44

nem hiányzik a képernyőre

Beer Monster 2017.01.27. 17:45:27

Gondolkozzunk. Nem volt a Vágó Istvánnak egy ugyanilyen műsora? Vagy valaki másnak?

2017.01.27. 18:04:32

A TV2 eléggé az ingerküszöböm alá esik. Saját gyártású műsor pedig amiben a bizonyos IQ alattiak próbálnak színészkedni óránként 600 forintért, nos az annyira nem tud érdekelni, hogy miután elküldöm ezt a kommentet, 3 mp múlva el is fogom felejteni mire írtam ezt.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.01.27. 18:32:52

Gabinéni esetét olvasva eszembe jut egy régi téli történet:

Gyerekkoromban az egyik haverommal koriztunk a Műjégpályán. Elég hideg volt. Arra lettem figyelmes, hogy a haver orra megtelt váladékkal, ami szépen - rugózva - elindult a föld felé.
- Hé, lóg a taknyod! - szóltam rá.
- Kössz, - mondta és visszaszívta.
- Fujj!- mondtam.
A haveromnak két keresztneve is volt: András György.

Ljozsef 2017.01.27. 18:51:30

Nagy pénz van a médiázásban, nem könnyen mondanak le róla. Az életvitelük a költekezési szokásaik igénylik a milliós fizetést. Nem véletlen hogy amelyik korábban szakított átmenetileg a Tv-zéssel kezét lábát törve rohant vissza, (PL, Borbás Mari, Erélyi Maunika) hiába az egyéb vállalkozások egyik sem hoz akkora pénzt, így van ezzel Jakupcsek mama is. :-))

2017.01.27. 18:58:50

De mire volt akkor az a sok hiszti??? Unalmas vagy Gabika! Hiteltelen! Tokmindegy milyen musort csinalsz, unalmas, oreg, hisztigep vagy!

KékFény6 2017.01.27. 19:21:44

@Mert megérdemled: Én legutoljára a Sztárban sztár műsorban láttam, ott egyáltalán nem tűnt fel, hogy megváltozott volna a humora. Mindenki dőlt a röhögéstől, ahányszor megszólalt. Persze a magánéletben nem ismerem.

JGDus 2017.01.27. 21:56:43

Gondolkoztam ezen a híren és szerintem csak blöff.
J.G. azt teszteli, hogy színvonalban meddig mehet még lefelé, hol a közönség ingerküszöbje, amit még megbocsájtana neki.
A kommentekből kiderül, ezzel végleg kiírná magát a médiatörténelemből.
Valaki mondja már meg neki.

A.B 2017.01.27. 22:16:29

@FDToth: minden műsora bukott.
De akkor miért kap újra és újra és újra lehetőséget?

AnnaKarenina 2017.01.27. 23:55:17

@Tesztelo.hu: A Sztárban sztár-ban Hajósnak ez volt az egyetlen mentsége, mármint, hogy megbízhatóan lehetett számítani a szarkasztikus humorára. De ki is lépett a dologból, szerintem igen kínos volt ez neki. Most van/volt neki Dalfutárja, nyilván ezért ment át. Politikailag sosem akart elköteleződni, más kérdés, hogy ebben az országban -szerintem- tisztesség dolga a fideszt megvetni. (Sztárban sztár kicsi változatban van most Csobot Adél, akinek inkább azért kellene fizetni neki, hogy semmit, de semmit ne mondjon azon a frekvencián, amit ő használ, amúgy sincs benne semmi értelmes, Pély Barna, néha ő is zavarban az egésztől, bulvár-Liptai-másodpéldány Szomszédok Anita és a joviálischkodó Rákóczi Ferenc. uhhh)

Jakupcsek értelmes nő, de nem emlékszem arra, hogy csajos csacsogáson kívül mást is hallottam tőle, bulvár-kategória.
Pedig még politikában sem kell utazni, ld. a kitűnő Veiszer Alinda beszélgetős műsorai.

Zed is not dead yet 2017.01.28. 00:09:17

@AnnaKarenina: Alinda meg ez a mísz picsa két nagyon különböző dolog. Gabikához csak egy személyes emlékem van, kb. 10 évvel ezelőttről, amikor majdnem kinyírt az autópályán, mert azt gondolta, hogy egyedül van a pályán, azt'akkor minek tükröt használni meg egyáltalán (mindegy, nem ide tartozik). Ami ide tartozik, hogy ez a speciális nőitáska (mondjuk szatjorr) műsora valami hihetetlenül idegesítő holmi volt, ahol rémes külsejű emberekből jöttek rémes szövegek (mondjuk megvolt a tartalomhoz a forma, az nem kétséges). Gondolom most erre még ráteszi a Maunika-faktort is, bár lehet hogy nunival ellátott JoshiBari is kijöhet a végén a dologból ... mindenképpen elég gáz. Na és persze a sok "van az a pénz, amiért" beszólóval is sajnos teljesen egyet tudok érteni. Amúgy meg ... mesééél az erdőőő ... tegnap erre látták Andyt és Gabicskááát .... satöbbi

Zed is not dead yet 2017.01.28. 00:11:26

@AnnaKarenina: ... tisztesség dolga a fideszt megvetni ... +1

AnnaKarenina 2017.01.28. 00:29:09

@Zed is not dead yet: Igazad lehet, JG arroganciája átjön a képernyőről is. Veiszer Alindát azért említettem, mert jól és kreatívan is lehet beszélgetős műsort csinálni, értéket teremteni. JG megelégszik azzal, hogy egy-egy témáról teljesen felejthetően elcseverészik ismertebb, vagy kevésbé ismert emberekkel. Uncsi.

2017.01.28. 01:20:41

@AnnaKarenina:

jaja, megvetni a fideszt, de szvsz jakunak kell a jó kis tv2-s fizetés, annyit lehet nem kapna máshol.
a gerinc meg hajlik

Gurtart 2017.01.28. 08:12:21

hááát, tudom nem szép ilyet mondani, de a fenti képek eléggé az öregecskedő oldalát mutatják Gabriellának...

Végre Kibasztak 2017.01.28. 13:02:35

@Rébusz: az a gond, hogy az egész hozzászólásod agyoncsapod már a nyitánnyal. Válogatni képes ember, aki nem csak a kommunikációs paneleket fújja, az meg tudja találni a tévében is a régmúlt hangulatait és tartalmait. Nem feltétlenül csúcsidőben és semmi esetre sem alapcsomagokban, de elindult az M5, ott a BBC Earth is, mit akarsz tulajdonképpen? Kikapcsolódni vagy károgni? Köttesd ki az internetet is, mert rengeteg rajta a hülye. Annyi kell csak, hogy ne a legkönnyebben (árban és időben) tartalmakat tallózd magadba, hanem tekints túl azokon. Hülye érzés ezt így magyarázni, de nem bírom elnézni amit csinálsz és mindig annyira visszatér ez a két közhely. Régen minden jobb volt, nincstévénk. B+, az rólatok szól akkor.

A negatív oldalról kihagytad a gyereksitcomokat (Nickelodeon, Disney), mégoly káros, mint a felsoroltak. Meglehet, ez a kis világ nekik semmivel sem rosszabb, mint amiben mi nevelkedtünk, csak nekünk nem tecík.

Rébusz 2017.01.28. 15:31:54

@Végre Kibasztak: Nézd, a külföldi csatornák azok számára érdekesek, akik értik azt a nyelvet. Sajnos még a,diplomások, nyelvvizsgával sem értik és beszélik az idegen nyelveket. Gyerekkoromban ez nem volt akadály, te nyilván nem az én generációm vagy, egymás után mentek a beszélgetős, játszós gyerekmüsorok. A jelenlegi gyerekcsatornákon vannak olykor jó rajzfilmek, de azokat interneten is megnézi a gyerek, mint ahogy teszi iis. A tv csatornák már csak kanálisok, olcsó müsorokkal, pár celebbel. Két idegen nyelvü tv adó miatt miért fizessek bármilyen csomagért? Az interneten minden rajta van, bármikor nézhetem, nem kell éjfélig fennmaradnom.

Rébusz 2017.01.28. 15:38:08

@Végre Kibasztak: És tudod honnan tudom, hogy a gyerek szeretné,,azokat a régi müsorokat? Onnan, hogy merítettem belőlük ötleteket, pedig ő is mai gyerek.

Végre Kibasztak 2017.01.28. 16:15:10

@Rébusz: a BBC Earth magyarul dumál.:) Az M5 annyira magyar, hogy állami. Le vagy maradva kicsit. Kúttúrális kanális.
"egymás után mentek a beszélgetős, játszós gyerekmüsorok"
Írsz ezekre példákat? Nem falhoz akarlak állítani, de tudjuk miről beszélgetünk.

"A tv csatornák már csak kanálisok, olcsó müsorokkal, pár celebbel."
Mondom, ez az, amit legkönnyebben orcába kapsz, de nem csak ilyenek vannak. Magyarul nézhetőekről beszélünk még mindig.

"Az interneten minden rajta van, bármikor nézhetem, nem kell éjfélig fennmaradnom."
Közhelyet közhelyre halmozol, ezt mint építő jellegű kritika. Ilyet nem írunk, hogy minden. Magadnak mondasz ellent így, mert pont azok mondókája ez, akik saját kis szűksávú kommerszigényükből nem látnak ki. A magas nézettségű trash műsorok valóban felkerülnek a netre. De jajj, mit (nem) látok: nem lelem azokat a dokumentum sorozatokat, amiket tematikus csatornákon szeretek. Mi lehet ennek az oka? Hogy rétegigény? Az. A tartalom felé tanúsított igényesség erősen befolyásolja a fogalmaiakat is. Egyből nem állja meg az a bizonyos "minden".
Arra szeretnék rávilágítani ezzel, feltehetően egy sokkal heterogénebb és laposabb élménystreamet gyűjtesz be a netről, ahhoz képest mint amit gondolsz, hogy begyűjtesz. Ha az idegennyelvű tartalmakat is belevennénk, akkor egyértelmű lenne a net előnye, igen. Bejött a tévés szarvilág, te meg bezárkóztál a szellemi elefántcsont tornyodba, el nem ítélhetően, de felületesen hozzáállva. Ám az nem egészséges, hogy makacsul benne is akarsz maradni örökre, mert "minden", meg úgysemagyar, meg mindenszar, meg csakazinternet.

Végre Kibasztak 2017.01.28. 16:18:18

Bocsánat, heterogén helyett homogént akartam írni.

YaKup Check

BAZINGA2 2017.01.28. 16:18:39

Eddig se néztem, ezután sem fogom. Nem mondták még neki, hogy ne játssza a tinit! Azzal a frizurával borzalom a kinézete. Nem szokott tükörbe nézni? Lehet szépen is megöregedni.

Rébusz 2017.01.28. 19:13:00

@Végre Kibasztak: Nekem abból amit leírtál két dolog rajzolódik ki. Az egyik, hogy összekevered az igényességet a sznobizmussal, a másik pedig, hogy merőben különböznek a tv-nézési szokásaink. Az elsővel kapcsolatban, engem nem zavar, ha amit nézni szeretnék, az még több millió embert is érdekelhet, vagy ha megfordítom, nem töltene el boldogsággal, hogy én csak rétegfilmeket nézek, mert ott is vannak ócskák bőven. A tv-nézéssel kapcsolatban: én magam választom ki, hogy mit szeretnék nézni, hallgatni. Tehát nem egy adott műsor, csatorna fog meg engem, hanem ha valami érdekel, akkor megkeresem az interneten és megnézem - akkor, amikor éppen aktuális, éppen akarom és időm is engedi. És ez lehet akár dokumentumfilm is. Jelenleg egy film van, amit megnéznék a tv-ben, mert nehéz lenne kivárni, míg felkerül az internetre. Ez az egyetlen, amiért hajlandó lennék leülni a tv elé, de a "most leülök a tv elé, mert programom van", már rég nem az én világom. Én úgy gondolom, hogy te sokkal gyakrabban nézel tévét, mint én bármit az interneten. Gyerekműsorok: ha az én korosztályom lennél, ismernéd őket. De amíg a mai akciódús rajzfilmeket passzívan végiggörnyedi a gyerek, addig a régi bábszínházas, mesejátékos darabokban, irodalmi beszélgetőkben, mesemondásokban, táncokban a szereplő és a néző gyerekek közösséget alkottak. Viszont a cikkben lévő témától nagyon elkanyarodtunk: a magyar emberek és gyerekek nem az általad említett két csatorna elé ülnek le nap mint nap, hanem Jakupcseket néznek és állandó csindadrattát. Én tiniként a BBC Shakespeare sorozatát néztem (faltam), színházi közvetítéseket, Ember tragédiája, filmeket, mint a Bánk bán vagy David Attenborought, ez csak pár kiragadott példa, a lényeg, hogy nem kellett 50 csatorna, hogy valami értékeset találjon az ember. Szerencsére a tv-nek már nincs helye az életemben, ha akarnám sem tudnám beiktatni, háttérzajnak meg aztán végképp nem. Egyébként nem egy BBC nézőhöz méltó nevet választottál magadnak, de mindegy is.

Végre Kibasztak 2017.01.28. 20:17:26

@Rébusz: méég véletlenül sem keverem össze, de ez egy tipikusan olyan helyzet, hogy nem ismersz és ha ezt akarod ebben látni, hát ezt is fogod ebben látni. Félreértettél, nem a rétegproduktum a lényeg, ezt a --minden fenn van-- elméletedre reagáltam. Volt egy időszak, mikor próbáltam magyar torrentoldalakon lekövetni a kívánt tartalmakat, hát nagyon nem volt fenn semmi ami kellett volna.

Szükségtelen ecsetelned a 2 médium közti különbségeket. Eszedbe jutott-e már valaha, hogy nem csak az a tartalom létezik, amiről te tudsz, ami eszedbe jut? Szerkesztett tartalom esetén olyannal is megkínálódsz amivel addig nem. Ami akár lehet jó is. Nagyon biztos vagy magadban és egy széles látókörű, tájékozott valakinek gondolod magad, de nehéz ebben hinnem, amikor egy ponton sem adtad tanúbizonyságát a nyitottságnak, az újra, másra való fogékonyságnak. Hogy a gyerek túlmutathat rajtad, amihez ingerek kellenek. Hogy esetleg neki olyan jön be majd, ami a te ismereteidben, emlékeidben, kultúrádban nincs benne. Nem ismerlek nyilván, de ezekkel a sorokkal és a netenmindenfenn van elvvel ezt a benyomást kelted.

Tartalom-orientált vagy, jól van. Én is oda megyek, ahol a jó anyag van, nem logókra verem ki.

Felvétel is van a világon, nem is tévézek vagy streamelek olyan sokat és igazán nem is a klasszikus tévézés mellett szeretnék kardoskodni, de egészében olyan oltári hézagos az érvrendszered a filozófiád mellett, hogy nem mehetek el szó nélkül. Ordító tévhit, hogy mindent be lehet gyűjteni a netről, na. Attól sem lesz ez igaz, hogy manapság ez a népsport. Jól hozod a "modern, rohanó nő vagyok" előregyártott jegyeit. Nem ez zavar. Az, hogy a sajátrész arányát ebben úgy 5% és 10% között látom. Túlságos kötöttpályához társul túl erős meggyőződés, tévedhetetlenségi érzet.

"hanem Jakupcseket néznek és állandó csindadrattát"
A végtelenségig lehet szőni a kifele mutogatás fonalát, de emiatt a média a hibás? Ha az alkohollal nem tudsz bánni, a szőlőtermesztőket szidod? Ugyanott tartunk: azonosítod a szart egy médiumtípussal. Merthogy másokról beszélsz, de a soraidból valahogy az jön le, hogy nem mernéd bevállalni a gyereknevelésnek azt a fokát, hogy megtanítsd kiválogatni az értéket. Te megmondod neki mi a jó, a saját felfedezéstől meg megfosztod. Mondjuk a net miatt úgy is szembe kerültök ezzel a problémával majd.

Azt sem tartom jó dolognak, hogy a szülő a saját gyerekkorát próbálja beleerőltetni egy teljesen más világba beleszületett gyerekbe. Ettől még igaz az amiket írtunk a legkönnyebben szembe jövő gyerekműsorokról, villódzó reklámblokkokról (ami mellé egy kis cukros üdíttő és már is "hiperaktív" a kölök).

A szarevésen kívül nem vagyok méltó semmire (nem alkotunk sztereotípiákat és dogmákat).

drhorrible 2017.01.31. 13:34:17

Hogy r*hadna ketté amiért dolgozni akar. Meg amúgy is mindenki b*szódjon meg aki TV2/MTV - nél keresi a kenyerét.
süti beállítások módosítása