Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Momentum vezetője ürgebőrbe varrt csaján keresztül játszotta át a Magyar Olimpiát a csigazabálóknak

2017. augusztus 03. 11:59 sixx 115 komment

Komolyan nem tudom, minek fektetnek súlyos milliókat a tévék újabb és újabb vicces csatornák indításába, hát kinek kell a Humor+ vagy a Comedy Central, amikor itt van az Echo TV, amiben a videón a 8. perc környékén teljesen komolyan elhangzik az Mráz Ágoston Sámuel, a Nézőpont intézet vezérigazgatója szájából, hogy

a Momentum azért fúrta meg a budapesti olimpiát, mert Fekete-Győr András csaja francia, és így játszották át a sporteseményt a franciáknak.

És bazdmeg Gajdics Ottó még rá is tesz egy lapáttal, hogy ja, ezért felelősségre köll vonni. Istenem, köszönöm neked az Echo Tv-t.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2017.08.03. 14:17:53

@VT Man: Nem az 1 kulacsos adó miatt...

dr. mesterséges színezék 2017.08.03. 14:21:06

Amellett, hogy sikerült a nagycsoportos "az apukám kukás, és hozni fogja az összes kukáskocsit ellenetek" szintet parafrazeálniuk a nagy erőlködésben, azért mégis van itt egy pici szeplő: Medgyessy és az ő becsületrendje, meg amiért kapta.

Merem állítani, hogy nincs az a rezsiszilárdos-szijjártós-kövéres-echos faszság, amire ne rímelne valami a zemútsokévből.

baszódjonmegmind

dr. mesterséges színezék 2017.08.03. 14:24:41

@blah: "nem vettétek észre, hogy jelenleg a fidesz egy az egyben a volt kommunisták pártja? "

A kommunista egy jól behatárolható ideológia mentén önkényuralkodik - ilyet itt nyomokban sem fedezhetsz fel. A mai mantrának holnap a negáltja lesz a kötelező jelszó, holnapután a negáltja se.

másikuser 2017.08.03. 14:27:28

A lila nyakkendős a Momentum embere?

Bela Gomulka 2017.08.03. 14:42:48

@sixx: (a tobbi mazochista nevében is) koszonom

morph on deer 2017.08.03. 14:45:34

@nomad:
"Az 1950-60-as években épp azért indult be a minőségi sport..."

Meg azért, mert az volt az egyik lehetséges egzisztenciális kitörési pont, lehetőség a lakás, kocsi, külföldi utak meg hasonló dekadens kapitalista hívságok eléréséhez, a társadalmi státusz mellett.
Akkoriban a sikeres sportolók valódi "sztárok" voltak, a filmsztárokéhoz hasonlítható népszerűséggel.
Ez azért is számított 'nagy dolognak', mert ez a két pálya nagyjából ki is merítette akkor a "celebritás" fogalmát

(Ez volt a 'történelemóra', kedves fiatalok!) :)

morph on deer 2017.08.03. 14:47:47

@VT Man:
"...az egykulcsos ado meg osi Lenini talalmany..."

Igen, mert a többi kulcsot addigra már ellopták, szóval ne csodálkozz!

Bela Gomulka 2017.08.03. 14:50:24

Francia barátnovel RENDELKEZIK. Így mondja ezt az igazi hímember.

Tom66 2017.08.03. 15:15:41

@Leadfoot: Persze, hogy nem a Momentum vonta vissza de, csak azért mert nem tehette. Azt viszont megtehette, hogy ellene kampányoljon (NOlimpia).

Leadfoot 2017.08.03. 15:19:19

@Tom66: A kampány nevétől függetlenül az aláírásgyűjtés az olimpiával kapcsolatos népszavazás megtartásáért folyt.
Az a kormány, ami mást se csinál, csak konzultál, pedig nem mert beleállni. Az olimpia ügye egészen addig volt fontos, ameddig föl nem merült, hogy az emberek a kormányéval ellentétes véleményüknek adhatnak hangot. Azt meg azért mégse lehet megengedni...

Hock 2017.08.03. 15:26:33

Ezeket az embereket vasvillával kéne kiüldözni innen. Ők egy az egyben példái a magyar oktatási rendszer minőségének. Ez az egész videó szánalmas. Mikor kapunk már a fejünkhöz? Mikor zavarjuk már el őket? (demokratikus eszközökkel?) Ha jövő nem a fidesz nyer a választásokon, akkor majd jönnek az orosz tankok? mi lesz még itt?

Stenonis 2017.08.03. 16:17:05

@Tom66:
És ha olyan teljes körű társadalmi támogatottsága lett volna az olimpiának, ahogy a pártunk és kormányunk állította, akkor a népszavazáson 90% szavazott volna a rendezésért.
Valamiért nem merték megtartani azt a népszavazást...

Stenonis 2017.08.03. 16:18:02

És természetesen a Nemzetközi Olimpiai Bizottság döntéshozóinak is mind-mind francia barátnője van :)

bekestobbsegg 2017.08.03. 16:20:55

Conchita nem a fiúkat szereti, csaja van?

sZulamith 2017.08.03. 16:27:58

@odysszeusz: "A sportra nevelés a családokban dől el!!" Szerintem is.
Nálunk a gyerekek kicsik korukban úszni jártak, versenyeztek.(szülői példa) Később kosaraztak. Soha nem unatkoznak, sportbarátok vannak, ma is kosaraznak persze más korosztályan.

A videóról Hofi jutott eszembe: Pénzért mindent, " szopok, nyalok, gombot varrok!."

Onereality 2017.08.03. 16:30:08

mondjuk pozitivan meglepett, hogy egy kis csatornan van olyan musor, ahol igy ketto-ketto pro kontra megvitathat dolgokat...
mar annyira arra vagyok raallva, hogy nalunk barmelyik adon a tomeny propaganda, hogy ez udito a nagy melegben, tobb ilyent kivanok magamnak meg masoknak,,, ;D

Európai téridő 2017.08.03. 16:33:03

Nem baj, még egy pár konteó, amelyektől talán okosabbak leszünk. Azért azt jó lenne megtudni, hogy miért is fogadta be ezt a népszavazási kérdést a NVB?

Pyrrhus 2017.08.03. 16:51:49

Egy meg sem tartott népszavazás semmit nem fúrt meg.

Az olimpiai pályázatot a a három köcsög vonta vissza, aki felhatalmazva érezte magát, hogy a magyar nép helyett önkényesen döntsön.

Pyrrhus 2017.08.03. 16:53:24

Egy meg sem tartott népszavazás semmit nem fúrt meg.

Az olimpiai pályázatot az a három köcsög vonta vissza, aki felhatalmazva érezte magát, hogy a magyar nép helyett önkényesen döntsön.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.03. 17:19:40

@odysszeusz:

"és persze az a 75% államadósság NE lenne."

Volt az több is Gyurcsány papa alatt. Visszasírod?

perszepolisz 2017.08.03. 17:29:02

Ez Mráz Ágoston Sámuel egyébként egy normális ember volt ezelőtt kb 5-6 éve, Mi lett vele? Az túl egyszerű lenne, hogy megvették.

szociologus01 2017.08.03. 17:34:13

Mennyire idegesekk lehetnek, hogy kivették a zsebükből azt a 3 ezer milliárd forint kö(s)zpénzt??
Most meg matekozhatnak újra, hogy hová építsenek még stadionokat pár száz milliárdból!!

Mostanában ez a mondás tetszett a legjobban, ami nagyapámnak Rákosi, az nekem Gyurcsány, ami apámnak Kádár, az nekem Orbán.....

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.08.03. 17:36:46

Szegény Mráz Ágoston Sámuel és Gajdics Ottó, ezek ketten teljesen megőrültek. Teljesen elveszítették ajózan ítélőképességüket. Azt hiszik, hogy OGV azért csináltatja a stadionokat és a többi sprtlétesítményt mert érdekli a magyarok egészségi állapota, és nem csak az, hogy a stadionépítésekből és a sportlétesítményelókből lehet a legtöbb pénzt ellopni.

bgp 2017.08.03. 17:37:29

@blah: Ez az "ivadékai" elég rossz szöveg.

Gabor Jeges 2017.08.03. 17:39:29

@Onereality: Pedig minden politikai adón van vagy volt ilyen műsor, pl. a Hír tv-n is. Sőt, az ATV-n létezett egy Sajtóklub c. műsor, ahol egyik héten Bolgárék, másik héten a Lovas-Bayer-Bencsik trió osztotta az észt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.08.03. 17:41:14

BP tv színvonal, már csak Anettka hiányzik a telefonálós műsorával :P

netrion 2017.08.03. 17:43:03

@The Ghost Wolf: nem őrültek meg, ők legyártják a kívánatos értelmezést a fidesz szavazóknak, hogy azok ne hihessék azt, hogy a kormány valamit rosszul csinál. Ők aztán pontosan tudják, hogy miről szól a dolog, hiszen maguk is a rendszer haszonélvezői, ezért aktívan szerepet vállalnak a rendszer védelmében, mivel így a saját egzisztenciájukat is védik.

laci_52 2017.08.03. 18:05:15

A nagyokos újságírók inkább azt derítsék ki, hogy kik állnak a Momentum mögött, mert hogy nem egy alulról jövő spontán kezdeményezés, az biztos. Fekete-Győr András csak egy stróman, a Momentumot valakik a háttérből mozgatják és pénzelik.

morph on deer 2017.08.03. 20:15:57

@laci_52:
"...inkább azt derítsék ki, "

Aha, mert ha tudod, akkor ez mindjárt kevésbé kretén? Vagy mi?

Lehetnétek már annyira igényesek, hogy ekkora gyökereket nem engedtek a nyilvánosság elé, mert az ember kénytelen arra a következtetésre jutni, hogy ez a fideszes "értelmiség" épp most bújt ki a kényszerzubbonyból, és adás után mennek vissza a gumiszobána!

Tényleg nincs már elég normális ember köztetek? Mert ez nagyon siralmas..!

morpho 2017.08.03. 20:20:53

@Európai téridő: Köszönöm a kérdést, jó a kérdés, vártam a kérdést! Ez a kérdés önmagában választ ad mindenre.

bendeguz33 2017.08.03. 20:26:33

Gajdics Ottó!Nem értem én ezt, ezek a népbutító összeesküvést vizionáló emberek mehetnénék már a p.csába !

morpho 2017.08.03. 20:26:55

@laci_52: Engem speciel az sokkal jobban érdekelne, hogy a Fidesz mögött ki áll? Milyen pénzügyi machinációk mennek a háttérben? Hány milliárd forint veszíti el közpénz jellegét? Szeretnék rálátni a letelepedési kötvény piacra, a jegybank alapítványaira és a Mészáros"birodalom" pénzügyi hátterére. Ennyi momentán elég is lenne.

lombozódó 2017.08.03. 20:28:28

@Netuddki.: Ne erőlködj úgy sem érti.

Boka1 2017.08.03. 21:21:11

Na már az Olimpiát is elcsatolták a franciák??? Fekete nap.

morph on deer 2017.08.03. 22:18:50

@morpho:
"Engem speciel az sokkal jobban érdekelne, hogy a Fidesz mögött ki áll? "

Akkor megmondom: az EU!
Bizony!

És mint "hiteles forrásból" tudjuk, hogy az EU mögött meg Soros áll, logikusnak tűnik a következtetés, hogy a fideszt is Soros pénzeli!
Még a Soros elleni plakátok is Soros pénzéből készültek, most képzeld el!

Nem csoda, hogy ilyen népszerű..!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.03. 22:19:19

@morpho:

"Ennyi momentán elég is lenne."

A Horn-Megyó-Gyurcsány éra lopásainak nem szeretnél utánajárni? Mert én a fideszes lopások mellett ezekre is kíváncsi vagyok, és minden tolvajt börtönben szeretnék látni párthovatartozástól függetlenül.

Igazán kár, hogy téged CSAK a fideszes lopások érdekelnek. :(

mh1973 2017.08.03. 22:24:59

Ez a m.jom is vette a politológus papírját, agya meg már 5 éve sem volt!

mh1973 2017.08.03. 22:30:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: azokat budai elvtársad elszámoltatta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.03. 22:44:42

@morph on deer:

Azt azért elismerhetnéd, nem kicsit furcsa volt, amikor nemrég Sorost az EU vezetői államfőnek kijáró szinten fogadták az EU kormányfők valamilyen komolyabb összeröffenése előtt pár nappal, amikor is éppen Orbán megregulázása volt napirenden a CEU kapcsán. Picit sem lógott ki a lóláb, az időzítés is puszta véletlen volt, mi?

Miközben Orbán beszéde és nyilatkozatai nyilvánosak voltak, arról csak semmitmondó általánosságokat lehetett olvasni, hogy Soros miket mondott a zárt ajtók mögött. Orbán nem Soros háta mögött beszélt, Soros viszont Orbán háta mögött beszélt az EU vezetőivel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.03. 22:46:58

@mh1973:

Ja, akkor meg Mé'szarosék és a többi fideszes tolvaj is abszolút legálisan csinál mindent, hiszen folyamatosan felügyeli őket a NAV és a GVH. Nincs itt semmi látnivaló, el lehet oszlani.

Csillagszemű Juhász 2017.08.03. 22:53:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orban megigerte hogy elszamoltatja oket. Talan rajta koveteld a szocik lopasairol az infot. Most akkor vagy nem loptak milliardokat, vagy a Fidesz nem volt kepes oket elszamoltatni, vagy nem is annyira akarta, csak jol hangzott a kampanyban. Valszthatsz a harom kozul. Vagy mondhatsz egy masik opciot is, lehetoleg Sorost ne keverd bele :)

morpho 2017.08.03. 22:54:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Bocs, de nem az érdekel, ami téged. Van ilyen nem? A Rejtélyes Manhattani halálesetnek sem akarok a végére járni! Ez nem úgy működik, hogy na majd csak akkor, ha majd annak is! Orbán lopásainak semmi köze Gyurcsányhoz. Ebbe szoktak a narancskullancsok takarózni.
"Bíró úr! Lehet, hogy én embert öltem, de mások is öltek már és megúszták! Előbb tessék annak a végére járni! Aztán jöhetek én!" Téged meggyőzne? Egyébként ha már itt tartunk, a Papcsák-Budai tandem mi a lófaszt csinált eddig? Miért nincs még az összes tolvaj mszp-s börtönben?

morpho 2017.08.03. 23:00:14

@morph on deer: Tök igazad van. Tényleg az EU támogatja Orbánt, sőt sokáig Soros támogatta. (meg egy kicsit azért csapolja a magyar államháztartást is...)

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szeretném tudni, hogy Soros miért támogatta Orbánt? Szeretném tudni, hogy pontosan mekkora összeget kapott tőle? Szeretném tudni, hogy Orbán pontosan mire költötte a Sorostól kapott pénzt?! Szeretném tudni, hogy a többi fidesz vezető mennyit kapott Sorostól? Azt is tudni akarom, hogy a fideszt támogatta-e Soros? Simicska együttműködött Sorossal? Na én ezeket szeretném tudni Sorossal kapcsolatban. Látod együtt mennyi kérdésünk van?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.03. 23:17:57

@morpho:

Engem minden lopás érdekel, téged csak Orbánéi.Érthető, egy gyurcsánycsicskát nyilván nem érdekelnek a gazdája lopásai.

Kérdezd meg Sorost, az ő pénze.

- duplagondol 2017.08.03. 23:23:44

@Bela Gomulka: Alighanem a Napirajz egyik darabja a comment:comnál máris legendává nemesedett...:)

index.hu/napirajz/2017/05/26/nezned_kell/

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.03. 23:29:48

Ilyen veletlenek nincsennek, hogy kapcsolatban van a franciakkal, es veletlenul epp akkoriban lejaratja a magyar olimpiat.

2017.08.04. 00:05:57

azért valahol jár a köszi, h képesek vagytok nézni ezt a csatornát, kihegyezett cerkával, és kivonatolni a műsarait.
de ha már, akkor miért nem raktok fel épelméjű műsort is? Puzsér, Olga, Egon, Szilvi stb. Mintha a tvzés a tv2 hiradóból meg echotvből állna. Hagyjál már.

2017.08.04. 00:08:56

@Csillagszemű Juhász: @Kovacs Nocraft Jozsefne: na ugyan miért nincs mszps elszámoltatás (látszat-kirakatoson kívül). jajmár.

morpho 2017.08.04. 00:30:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mi van pubi? Mi ez a hülyeség? Elmentek otthonról?

morph on deer 2017.08.04. 00:33:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Orbán nem Soros háta mögött beszélt, Soros viszont Orbán háta mögött beszélt az EU vezetőivel."

Amihez mi köze is van/lenne orbánnak?
Az EU vezetőiről beszéltél ugyanis...

Az még hagyján, hogy az orbán "nem a háta mögött" beszélt, csak minek?
Ráadásul hülyeségeket, ráadásul primitív, személyeskedő modorban!
Az csak az orbán féle, a kulturától megóvott taplóknak imponál, hogy "jól megmon'ta neki" meg "most megmutatta, hogy..." - hát meg!

"Picit sem lógott ki a lóláb, az időzítés is puszta véletlen volt, mi?"

Milyen lóláb?
Nyilván szólt a pedellusnak, hogy ossza már ki a kis ordibáló dagit, meg az osztályfőnökének is, hogy tanítsák már némi tisztességre ezt a modortalan vidéki kis hőbörgőt, - ebben semmi különös nincs.
Mert azt mondjuk felesleges elképzelni is, hogy Soros majd leáll vitatkozni az orbán félékkel. Azt majd intézi az, akinek a fegyelmezes a dolga.
Semmi lólábra nincs ehhez szükség.

Igazán felfoghatná már viktorka, hogy ő nem "fontos" személy, csak zavaró, mint mondjuk a légy a tejben, csak fertőzőbb.
De majd ő beszél Trumppal is, ha lesz miről, tudjuk...

Elég szánalmas már ez a Sorosozás, tényleg nem így gondolod?
Ugyanis, ha valami is igaz (lenne) abban, amit itthon óbégat peldául a Német-Kósa testvérpár, akkor a nemzetközi bírósághoz kell fordulni, és eljárást kell kezdeményezni Soros ellen, nem hülye plakátokkal telerondítani egy országot!
Szerintem.

kalbász 2017.08.04. 03:06:38

Köszönd ezeket a tömegdemokráciának.

Ugyan azt csinálják, amit ti, csak hatékonyabban és prolibban.

Ez van, amikor a választójog olyan széles lesz, mint ma.

kalbász 2017.08.04. 03:07:33

@morph on deer: Hát az már csak így megy. Komolyan, egy fokkal nem vagy magasabb színvonalon mint a sorosozók.

2017.08.04. 03:41:31

@laci_52: Fekete-Győr családja nagyon is be van ágyazva a Fideszbe. Ha tippelnem kellene, azt mondanám, hogy a Fidesz tolja őket, hogy legyen egy fiatalos, nemballib ellenzéki erő, akik elhalásszák a szavazatokat a Jobbik meg a többiek elől.

2017.08.04. 03:45:09

@The Ghost Wolf: Mráz Ágoston Sámuel emlékeim szerint régen egész normális volt, már amennyire egy fideszes politológustól telik. De ennyire nem volt szemellenzősen hülye.
Gajdics Ottónak pont annyi esze van, amennyit ránézésre tippelne az ember.

Tarka Macska Párt 2017.08.04. 03:54:24

Szóval akkor a francia ellenállás (franciául: la Résistance) ragasztotta tele Budapestet a következő szöveggel: "j'exitise" (magyarul:létezem)

torró 2017.08.04. 07:25:03

@morph on deer:
Téged felkértek Soros mosdatására? Ettől az embertől már sok minden aljasság kitellett ha nem tudnád! Ő maga is megmondta, nincs lelkiismeret furdalása, hogy a háborúban kollaborált a nácikkal, majd az elhurcoltak eldugott értékeit ellopta. azonkívül részt vett jó pár ország ellen indított spekulációs pénzügyi manőverben. azt mondta, őt nem érdekli ha az adott ország polgárai szociális problémába esnek miatta. És te az ilyen férget véded? Ha mi tönkre mennénk ő leszarna téged nagy ívben! Izrael miért hoz Soros ellenes intézkedéseket? Viccből mi?Nem Orbán kérte őket. Azonkívül mi az EU tagjai vagyunk, és Soros ne áskálódjon ellenünk, mert ehhez neki nincs joga! Nem szeretem ahogy mostanában az Orbánék viselkednek, de ők Soroshoz képest úriemberek. De ha te annyira kedveled Sorost, akkor menj oda hozzá, és nyalj be neki. Amúgy az olimpiát ily módon tudták lemondani. Ki fizeti a Momentumot? Csak jót tettek Orbánnak, volt ürügy!

incognito ergo sum 2017.08.04. 07:47:42

@torró:

Nem hittem volna, hogy élő ember beszopja ezt, de úgy tűnik, túlbecsültem :-)

incognito ergo sum 2017.08.04. 07:48:51

@Colonel H. Stinkmeaner:

Lehet, hogy Mráz otthon tükör előtg gyakorolt, hogy ne röhögje el.

incognito ergo sum 2017.08.04. 07:50:43

@morpho:

Mint ahogy Gyurcsány lopásainak sincs köze Orbánhoz.

torró 2017.08.04. 08:08:59

@incognito ergo sum:
Mármint mit? Nem az ürgebőrre reagáltam, az baromság.Jó! Akár viccesnek is felfogható.

Európai téridő 2017.08.04. 09:37:37

@morpho: Lehet, hogy csak egyszerű fideszes gyurcsányizmus, úgy mint: "ezt jól el...nem is kicsit, nagyon". Talán antidemokratikus, illiberális módon mégsem kellett volna befogadni ezt a népszavazási kérdést. Az olimpián úgymond "bukó" városok hosszabb távon mégiscsak profitáltak ebből a sporteseményből. Csak hát nálunk a közgazdisztikus gondolkodásmód miatt legfeljebb csak középtávig tekintenek előre az önjelölt és a hivatalos "illetékesek".

Csabye 2017.08.04. 10:06:39

@torró:

Annyira nagy ívben tennék Sorosra, ha nem minden kormánypárti megszólalás kötőszava nem az ő neve lenne. Kissé unalmas már, hogy minden ezzé a bohózattá minősül. Főleg az ok-okozati összefüggések rohadt meredekek.
Áruld már el, hogy mégis mit vétett az ország ellen? Olyan nagyon kíváncsi lennék már erre, kb azóta, amióta először valamelyik kitalálta, hogy az fő ellenségkép Soros lett. Bárhogy keresem, nem találom. Kérlek, segíts nekem, hogy olyan vérmesen tudjam szemlélni a sztorit, ahogy te!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 10:08:00

@Európai téridő:

Tudod, amikor a netadó elleni tüntetések hatására a kormány visszakozott, az nem volt baj - vagy lehet, ma már az? Az olimpia ellen (a NOlimpia név ugye nem egészen mondható semlegesnek) több aláírás gyűlt össze, mint ahányan tüntettek a netadó ellen, most mégis baj, hogy a kormány visszalépett.

Ha akkor nem, akkor most miért is baj, hogy a kormány hallgatott a "nép szavára"? Persze ha nem hallgat, akkor meg az lett volna a baj. Ha van sapkája, akkor azért, ha nincs, akkor meg azért...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 10:14:53

@Csabye:

"Áruld már el, hogy mégis mit vétett az ország ellen?"

Vannak, akik Soros tetteit az ország elleni cselekedetnek minősítik. Aztán vannak, akik nem. A tetteit te is ismered, csak másként ítéled meg őket.

Így aztán eléggé álszent a kér(d)ésed, hiszen nem infót kérsz, hanem egy véget nem érő vitát akarsz provokálni Soros tetteinek megítéléséről. Egy ilyen vita sehová nem vezet, mert egyik oldalt sem lehet vagy érdemes meggyőzni.

Én Sorost egy igen káros embernek tartom, de senkivel nem állok le vitatkozni ezen, mert a fnt leírtak miatt nincs értelme belevágni egy sehiová nem vezető vitába.

"Kérlek, segíts nekem, hogy olyan vérmesen tudjam szemlélni a sztorit, ahogy te!"

Azért persze nyugodtan játszhatod tovább az álnaivat, szórakoztató olvasni téged, legalábbis egy darabig.

Csabye 2017.08.04. 10:16:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nézted ezt a remekmű videót? Mit állít benne az a két, a kamera szemszögéből jobb oldalon ülő majom? Hogy a momentum akadályozta meg az olimpia megrendezését. Meg a felelősségre vonás, és társai. :D Ez a konteó megy azóta is. Holott erről szó sincs, hanem egyszerűen a fideath visszalépett ettől. Emiatt megy az, hogy tetszettek volna népszavazást kiírni, hogy legyen-e olimpia, vagy nem. De ugye egy évvel a választások előtt nem mertek megkockáztatni egy lehetséges bukást.

Csabye 2017.08.04. 10:20:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Oké, tehát konkrétumokat te sem tudsz mondani. Bús panda lettem. :( Talán torró segít.
Számomra a konteóhalmaz a vidám dolog. Örülök, hogy jól szórakozol naivságomon. Bár meg merem kockáztatni, hogy nem én vagyok a naiv, mert nekem bizonyíték kell, nem ígéret.
Szomorú vagyok, de nem tudok mást csinálni: továbbra is teszek nagy ívben a kormánypropagandára.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 10:31:17

@Csabye:

"Nézted ezt a remekmű videót?"

Nem néztem és nem is fogom megnézni. Nem véletlenül nincs sem tv-antennánk, sem műholdvevőnk, sem kábeltévé-előfizetésünk - és persze televíziónk sincs.

"Hogy a momentum akadályozta meg az olimpia megrendezését. "

Ez nettó hülyeség. Hülyének lenni alapvető emberi jog.

"De ugye egy évvel a választások előtt nem mertek megkockáztatni egy lehetséges bukást."

Abszolút igazuk volt. Minden joguk megvolt megtenni ezt a lépést, ráadásul világosan úgy lehetett kommunikálni, hogy engedtek a nép akaratának. Ez egy teljesen törvényes és az alkotmánynak is megfelelő lépés volt. Erre demokratikus felhatalmazást kaptak 2014-ben, ezért vannak ők kormányon és nem az ellenzék.

Te talán gyáva megfutamodásnak gondolod, szerintem meg legitim és okos döntés volt.

Csabye 2017.08.04. 10:44:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Remélem, hogy a hülyeségészlelő faktorod továbbra is ilyen érzékeny marad, mert kegyetlen sok a hülyeség, amit most ömlik.

Utolsó két bekezdésed irreleváns, mert nem emlékszem, hogy egy bármivel is minősítettem volna azt a lépést.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 11:16:26

@Csabye:

"Szomorú vagyok, de nem tudok mást csinálni: továbbra is teszek nagy ívben a kormánypropagandára."

Légy nyugodt, én is komoly kritikával olvasom és a felét sem veszem komolyan. Ilyen a politika, még a hozzánk képest szerinted sokkal demokratikusabb országokban is.

Avagy mit gondolsz, miért az indexet olvasom, amelynek az alapállásával abszolút nem értek egyet? Amelynek a cikkei gyakran undorító módon manipulatívak és egyoldalúak? Amely közismerten vérliberális irányultságú? - Hát azért, mert a kormány önmtömjénezését nem szeretem olvasni, az index írásaiból viszont elég jól ki tudom szűrni a manipulációt és a hazugságokat. Na meg a kritikákból többet lehet megtudni, mint az öndicséretből. Ezért nem olvasom az Origót, a 888-at és a többi kormányközeli médiát.

Természetesen nem tudom, szerinted mely országok sokkal demokratikusabbak nálunk, de mivel a politika MINDEN országban ilyen, ezt nem is fontos tudnom. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 11:20:02

@Csabye:

"Utolsó két bekezdésed irreleváns, mert nem emlékszem, hogy egy bármivel is minősítettem volna azt a lépést."

Végy vissza az arcodból, légy szíves. Attól, hogy nem csupán az általad írottakra reagálok, hanem saját kútfőből is merészelek véleményt mondani, még nem lesz a mondandóm feltétlenül irreleváns.

morph on deer 2017.08.04. 11:49:26

@torró:
"Téged felkértek Soros mosdatására?"
Hát nem.
Ha jobban figyelsz, nem is azt teszem.
(Egyébként kösz a linket pár hete, igazad volt, nem ismertem.)

"Mindössze" arról van szó, hogy szerintem agyrém, hogy egy ország teljes kommunikációját ez tölti ki, hogy a kormány főfoglalkozásban Sorosozik, legen bármiről is szó!
Az elmebaj már ott tart, hogy az országgyűlés rendkívüli ülését is Soros hívja össze!
Már várom, hogy mikor találják meg a fakockán Soros ujjlenyomatát, vagy "bizonyítékot" arra, hogy Soros írta át az egyébként tökéletes kódot a BKK jegyvásárló oldalán, majd "lefizett" a hacker srácot, hogy "besározza" az amúgy zseniális fejlesztőket..!

Egész egyszerűen nálam ez már meghaladja azt a szintet, amit még a hülyéktől is illik elnézni, elegem van!

Mintha nem lenne más dolgunk, Sorosozunk orrba-szájba! Noormális?

Ezért írtam azt, hogy ha van szemernyi alapja is az orbáni üldözési mániának, akkor egy nemzetközi eljárást kell kezdeményezni, ahogy illik, ehelyett az óvodás színvonalú és undorítóan tapló műsor helyett, amivel pártunk és kormányunk szórakoztat..!

Egyébként ha a Momentum nettó eredményeit nézzük, akkor én sem látok mást, mint hogy megfelelő egérutat biztosítsanak orbánéknak, hogy kihátráljanak egy méretes pofára esésből. Mert az nem zavarta volna a nemzet törpe óriását, hogy az országot beleviszi egy teljesen felesleges kalandba, csak az, ha kiderül, nem is mi vagyunk a legjobbak! Na azt kellett megakadályozni, hogy az időnap előtt a lakosság tudomására jusson, de "véletlenül" színre lépett a Momentum, megoldotta a problémát és elvitte a balhét.
Eközben a milliárdok minden tétovázás nélkül áramlanak az olimpia-projektbe, mintha mi sem tört

Mi lenne, ha Magyarország kormánya kivételképpen az ország valós problémáival kezdene foglalkozni az orbán agyrémei helyett?
Vagy attól félnek, hogy kiderül, orbánnak fogalma sincs arról, hogy mi is a dolga valójában egy miniszterelnöknek, és azt mi módon kéne végeznie..?
Mert amit látunk az nem más, mint orbán személyes sikerélményeinek hajszolása, teljesen elszakadva a hétköznapi magyar valóságtól, - na meg a harácsolás.

Visszatérve az alapkérdéshez: nem Soros védelméről van szó, hanem a "Sorosozás" mindenfelé áradó maszlagjáról, ami elfedi a valóságot - ráadásul semmi értelme!
Nekünk attól semmivel sem lesz jobb, hogy "Sorosnak rosszabb" lesz - ezt kéne már felfogni végre...

Csabye 2017.08.04. 12:34:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Te talán gyáva megfutamodásnak gondolod, szerintem meg legitim és okos döntés volt."

Köszi, hogy saját kútfőből levontad, hogy nekem ez is lehet a véleményem. :) De lehet akár más is. :O (eretnekség?)
Semmivel sem adtam jelét annak, amit az idézett szövegeddel feltételeztél. Tehát innét nézve irreleváns, amit írtál. A lényeg, hogy nem adok a szádba olyan dolgokat, amiket sosem mondtál ki, és nem is sugallok semmi ilyet. Ha ez neked arcoskodás, hát istenem, most mit tegyek?! Nem vagyunk ugyanolyanok... Szerencsére. :)

Olyan oldalakat nézek, amelyek mindenkivel szemben képesek kritikusan megnyilvánulni. Vajon én érzem csak azt, hogy egyre kevesebb az ilyen, és igencsak egy irányba tolódik el ez is? Ez egy költői kérdés volt csupán.

Ismétlem magam, mert eltérünk a tárgytól. A "le sem megy a nap többet" (csilivili minden), "az örök ellenségek" (Soros, etc) és a túlontúl sok "ha" (pl. ha nem mi leszünk hatalmon, akkor örök kárhozat lesz) szentháromságból ki nem szakadó kormánypropaganda nekem valahogy nem gyere be.
Majd ha lesz bármi bizonyíték mindarra, amit torró felé kérdésként feltettem, meggondolom a dolgot Sorossal kapcsolatban. De én ilyen hülye materialista vagyok.
Szvsz ez a kormánypárti és az ellenzéki "hívők" közti lényeges különbség. Először hiszek, vagy előbb a tények, aztán elhiszem.

Szép napot! Torrótól meg remélhetőleg kapok választ.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 12:35:40

@morph on deer:

"Mi lenne, ha Magyarország kormánya kivételképpen az ország valós problémáival kezdene foglalkozni az orbán agyrémei helyett?"

Foglalkozik. Államadósság, államadósság deviza kitettsége, GDP növekedés stb. - ezekben mind jobban vagyunk, mint az elmúttnyócév alatt. Az, hogy te Nirvána-érveléssel azt is a mostani kormányon kéred számon, amit 60 éve egyik sem tudott megoldani, nem a mostani kormány hibája.

"Nekünk attól semmivel sem lesz jobb, hogy "Sorosnak rosszabb" lesz - ezt kéne már felfogni végre..."

Ez annyira nem egyértelmű. Ha Sorosnak rosszabb, akkor TALÁN kisebb energiával fogja űzni azt, amit a kormány kifogásol, bármi legyen is az.

"Mintha nem lenne más dolgunk, Sorosozunk orrba-szájba! Noormális?"

Hiszen te is pont ezt csinálod. Eteted a sorosozókat már azzal is, hogy reagálsz rájuk. Neked is úgy kell egy kis sorosozás, mint a Mazsihisznek a mindennapi betevő antiszemitizmus.

"nem Soros védelméről van szó, hanem a "Sorosozás" mindenfelé áradó maszlagjáról, ami elfedi a valóságot"

Nem is Soros támadásáról van szó, hanem a Soros-mosdató mindenféle maszlagról, ami elfedi a valóságot.

"Már várom, hogy mikor találják meg a fakockán Soros ujjlenyomatát,"

Mi a fene, még nem találták meg rajta? Hát mit csinál a nyomozó hatóság?

""bizonyítékot" arra, hogy Soros írta át az egyébként tökéletes kódot a BKK jegyvásárló oldalán"

Erre már megvan a bizonyíték! - Oppardon, ez az ítélet.

"hogy "besározza" az amúgy zseniális fejlesztőket..!"

Szerintem az a felháborító, hogy a T-Systems fejleszti a kijavított verziót is. Egy másik céget kellett volna megbízni a fejlesztéssel, a T meg fizethette volna a kötbért a késedelm miatt, plusz az újbóli fejlesztés teljes költségét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 12:36:40

@Csabye:

"Köszi, hogy saját kútfőből levontad, hogy nekem ez is lehet a véleményem. :)"

Ughye nem zavar, hogy a saját véleményemet írtam?

Innentől méltetlan vagy bármiféle válaszra.

Csabye 2017.08.04. 13:07:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az a saját véleményed, hogy megmondtad a véleményem? :)
A lényeget, pubi, amit írtál, lehagytad.
"Te talán gyáva megfutamodásnak gondolod..."

Csak, hogy megértsd, az ismétlés a tudás anyja. Ez te írtad rólam, anélkül, hogy bármiféle utalást tettem volna ilyenre:
"Te talán gyáva megfutamodásnak gondolod..."

A véleményed, hogy ez az én véleményem. Értem. :) Erre írtam, hogy nem adok a szádba olyan dolgokat, amiket nem mondtál, és nem is írtál. Ebből a konklúziód:

"Innentől méltetlan vagy bármiféle válaszra."
Kissé nevetségesnek érzem a következtetésed.
De ugye Mráz is kb ilyen összefüggéseket talált.

Istenem, ezek a kőfideathesek, mind egytészta. Normálisan vitázni sem lehet velük, mert kitérnek előle, vagy - és akinek nem inge, nem veszi magára - mert soros.
Csak bele kell állni a vitába, normális érvekkel, és nincs többé gond.

morph on deer 2017.08.04. 13:15:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"... amit a kormány kifogásol, bármi legyen is az."

:)))
Aranyos!
Hát, ha csak úgy nem..!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 13:36:47

@Csabye:

"Kissé nevetségesnek érzem a következtetésed."

Jogod van hozzá: szabad ország, szabad vélemény.

S most Csá és bye, drága Csabye.

torró 2017.08.04. 14:18:45

@Csabye:
Tulajdonképpen, csak szorgalmazza menekültek, vagy migránsok befogadási kötelezettséget. Amit mi teljes mértékben nem tudnánk finanszírozni, ahogy állunk. 500 euró havonta, lakás rezsiköltség fizetése.Mi meg fizessük.Azoknak kéne ezeket finanszírozni, akik voltak olyan kedvesek beavatkozni más ország belügyeibe, /ahogy most is próbálnak/.
@morph on deer:
Értelek én, így meg főleg. Amúgy tegnap előtt beszélgettem egy még gyerekkori ismerősömmel, aki a meggyes kormány idején, mint MSZP tag, kistérségi megbízott volt, jelenleg is tag, és teljes egyetértésben voltunk Sorost illetően. Amúgy még a Botka szerepében is kétségeinket fejeztük ki. Én nem vagyok semmilyen párt tagja. Én nyíltan fejezem ki gondolataim, és a FIDESZ-s ismerőseim is sokszor igazat adnak.Tudod az internet óriási információt tud adni, amit azért szintén óvatosan kell kezelni, mert nem minden van néha úgy ahogyan tálalják. De több oldalról közelítve el lehet igazodni, bár nagyon igyekeznek bennünket félrevezetni. Nekem kb 40 éve mondta egy idősebb hivatali ember, hogy "ezeknek még akkor sem lehet hinni, ha már a tehén háromszor lelegelte a sírhelyét!" Én azóta is így szemlélem a világot.

közösperonos átszállás 2017.08.04. 15:17:25

@torró: " Ő maga is megmondta, nincs lelkiismeret furdalása, hogy a háborúban kollaborált a nácikkal, majd az elhurcoltak eldugott értékeit ellopta."

Ez például nagyon-nagyon jó példa a Fidesz-média hamisításaira. (De ha szerinted ezt így megmondta, akkor nyilván azt is tudod, hogy mikor és hol.)

közösperonos átszállás 2017.08.04. 15:20:14

@VT Man: "Aha, persze, az egykulcsos ado meg osi Lenini talalmany... "

Kádár alatt konkrétan nem volt SZJA, szóval valóban nem az, a nullakulcsos adó az. :-)

közösperonos átszállás 2017.08.04. 15:44:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Engem minden lopás érdekel, téged csak Orbánéi."

Engem pl. deklaráltan nem érdekel minden lopás, mert nincs nekem annyi időm. Engem a nagyobb lopások érdekelnek (plusz esetleg az összesítés, de hát ahhoz, lásd fönt). És hát a következők vannak:

1) A "szocik" idejében volt értelmes méretű ellenzéki sajtó, sőt a "baráti" sajtó nagy része is feladatának érezte a "szocik" korrupciós és egyéb botrányainak kiteregetését (ott sose volt egy a tábor). Ezzel szemben a Fidesz-oldalon elég durva médiafölény lett mára spontán, egyik napról a másikra, csak úgy magától, amely meglepő módon nagyon lojális a Fideszhez: nemcsak maga nem ás elő botrányokat, hanem az előkerülőket is próbálja bagatellizálni, agyonhallgatni, visszafele mutogatni (mint te most), a hatásukat csökkenteni.

2) Ahogy kommentelőtársunk már rámutatott, a Fidesz-kormánynak lehetősége volt rá, és mintha próbálkozott is volna azzal, hogy az "elmúltnyócév" visszaéléseit, lopásait leleplezze; hogy ez a Fideszre is álljon, ahhoz előbb kell egy kormányváltás.

3) Ráadásul a nyomozó szervek is erőteljesen baráti kezekbe lettek vonva, az ugye megvan, hogy a jelenlegi főügyész mindent elkaszál, ami necces nyomozás lenne, nincs vádemelés, ennyi. Ilyen a zemútnyócévben mintha nem lett volna (eleve, nem volt haveri főügyész, 2006-ig például egész konkrétan ugyanúgy Polt Péter volt, mint most).

4) A Fidesz ráadásul minden általa elérhető eszközzel próbálja csökkenteni a kiadandó, kideríthető információkat (adatgyűjtés költségének adatigénylővel kifizettetése (külső kontroll nélkül, tehát annyiba kerül kikeresni, amennyit mondanak és kész), törvényi szabályozások módosítása, civil szervezetek üldözése stb.).

Ebből a négy pontból az jön ki, hogy nagyon-nagyon valószínű, hogy a (nagyobb) fideszes lopások jóval kisebb eséllyel derültek ki eddig, mint a nagyobb "ballib" lopások. Szerinted van olyan egy-tízmilliárdos nagyságrendű lopás a "szoci" időkből, ami még nem derült ki? Mert fideszes oldalon a "mi az, hogy! Nagyon is" erre a válasz. :-P

Ugyanakkor,

1) A "szocik" idejében koalíció volt, egyezségre kellett jutni két pártnak, most meg gyakorlatilag egy embernek kell magával;

2) "Baráti vállalkozók" (gyk. strómanok) hada ugrott elő, bezsebelve a hatalmas kormányzati megrendeléseket (mondj már nekem szoci útépítő vállalkozót, légyszi, aki egy ligában van akár Mészárossal, akár a fénykorában lévő Simicskával);

3) A törvényi szabályozás is módosítva lett rengeteg esetben, részben pofára hozva törvényeket (ki kapja meg a takarékszövetkezeteket és melyik tak.szöv. ússza meg, trafikok, földárverések stb.), részben általában csökkentve a kiadható információkat (pl. meghívásos közbeszerzések elterjedése);

4) Ráadásul ha csak egy pillantást vetsz a költségvetésre, látszik, hogy rengeteg területen voltak igen durva megszorítások (csak az oktatásból évi 150-200 mrd körül vontak ki), miközben a költségvetés főösszege csak nem csökken annyival. Oké, stadionra többet költünk, meg van még pár tétel, de összességében valahogy, hát hmm.

5) Az EU-pénzeket is sürgős ütemben hívjuk le, amit megintcsak lehet hatékonyságnak nézni, de azért don't go full retard (gyk. nem az). Vagy nézd meg az MNB gazdálkodását (Simor András ugye nem volt épp egy MSZP-ügynök, Matolcsy meg hát, na).

6) Ráadásul a Fidesz most több terület fölött gyakorol kontrollt, mint az MSZP-SZDSZ anno (egyrészt rengeteg önkormányzati hatáskört központosítottak (oktatás pl.), forrásokkal együtt, másrészt 2006-2010 között az önkormányzatok nagy része már fideszes volt).

Ebből a hat pontból meg az jön ki, hogy joggal vélhető, hogy a Fideszhez több és nagyobb összegű lopás kötődik, mint a szocikhoz.

közösperonos átszállás 2017.08.04. 15:46:32

@közösperonos átszállás: De ha ez túl hosszú, hát itt van neked két rövid pontban:

1) A Fidesz sokkal több mindent meg tud tenni, mint anno a szocik (kétharmad ugye), valamint több mindent meg is mer tenni;

2) A mai Fideszről sokkal kevesebbet tudhatsz meg, mint az akkori szocikról tudhattál akkor, és főleg mint amennyit az akkori szocikról tudhatsz már most.

Szóval a még felderítetlen nagy lopások 90+%-át nyugodtan keresheted a Fidesznél.

közösperonos átszállás 2017.08.04. 15:51:19

@torró: Ebben hol szerepel pontosan az, hogy nem érez semmilyen bűntudatot? :-)

(Tehát nem az, hogy akkor nem érzett.)

Arról nem is szólva, hogy a kollaboráció fel sem merül.

Csabye 2017.08.04. 16:25:42

@torró:

Bizonyíték van erre vonatkozóan? Mert anélkül elég gyenge "érvelést" nyújtottál. Ahogy feljebb is írtam: hinni, vagy tények és azután hinni.

Ráadásul az öreg az ellenkezőjéről írt. Itt a link hozzá.
foreignpolicy.com/2016/07/19/this-is-europes-last-chance-to-fix-its-refugee-policy-george-soros/

Bemásoltam az ehhez vonatkozó részt.

"Fifth, once refugees have been recognized, there needs to be a mechanism for relocating them within Europe in an agreed way. It will be crucial for the EU to fundamentally rethink the implementation of its stillborn resettlement and relocation programs; a tentative step in this direction was taken last week in new proposals put forth by the European Commission. The union cannot coerce either member states or refugees to participate in these programs. They must be voluntary; a matching scheme could elicit preferences from both refugees and receiving communities so that people end up where they want to be and where they are welcome. EASO has begun to develop such a matching scheme."

Amúgy az egészet is elolvashatod, mert teljesen más, mint amit a kormánypropaganda nyomat, de azt gondolom, hogy esetükben maradhatunk a hazudozik szónál.

incognito ergo sum 2017.08.04. 16:45:35

@torró:

Azt, hogy Fekete-Győr a barátnője miatt jászotta át az olimpiát a franciáknak, ez a hülyeség.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 17:16:30

@közösperonos átszállás:

"A "szocik" idejében volt értelmes méretű ellenzéki sajtó, sőt a "baráti" sajtó nagy része is feladatának érezte a "szocik" korrupciós és egyéb botrányainak kiteregetését (ott sose volt egy a tábor)."

Négyes metró többszáz milliárdos lopása mikor is derült ki? Kóka kakaóbiztos számítógépei és a sulinetes nagy lopások mikor is voltak és kit is vontak felelősségre ezekért?

"A "szocik" idejében koalíció volt, egyezségre kellett jutni két pártnak, most meg gyakorlatilag egy embernek kell magával;"

Azért valahogy csak sikerült leosztaniuk egymás között a lopási lehetőségeket.

"Ahogy kommentelőtársunk már rámutatott, a Fidesz-kormánynak lehetősége volt rá, és mintha próbálkozott is volna azzal, hogy az "elmúltnyócév" visszaéléseit, lopásait leleplezze"

Ez komoly? Pár parasztáldozat nem teljes körű elszámoltatás. Emlékszel, amikor 2010-ben Orbán a Parlamentben direkt megfenyegette Gyurcsányt? Oszt mi lett belőle?

Amíg többé-kevésbé váltógazdálkodás ment, senki nem aggódott, mert tudta, hogy legközelebb ő ül majd a húsosfazék mellett. Most azonban úgy tűnik, a ballibek még jópár parlamenti cikluson át nem jutnak lopásközelbe, és ez megrémíti őket. Pusztán erről van szó, Orbánék is ezért bátorodtak fel, ezért lopnak egyre szemérmetlenebbül. A felelősségrevonás vélhető időpontja jócskán túl van az ő politikai horizontjukon.

Ezeken túl sok dologban egyetértek azzal, amit írtál a kommentedben, nem is akarom cáfolni ezeket, mert a tényekkel butaság lenne vitatkozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.04. 17:17:42

@incognito ergo sum:

"Azt, hogy Fekete-Győr a barátnője miatt jászotta át az olimpiát a franciáknak, ez a hülyeség."

És ha mégis az van, hogy cherchez la femme? :D

BAZINGA2 2017.08.04. 19:26:05

Egy biztos... a Comedy Central -t mindennap nézem, de az Echo TV -t még sosem láttam.

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.05. 03:31:09

@Csabye: "Áruld már el, hogy mégis mit vétett az ország ellen? Olyan nagyon kíváncsi lennék már erre, kb azóta, amióta először valamelyik kitalálta, hogy az fő ellenségkép Soros lett. "

Peldaul hogy deklaraltan evi 1 millio terroristat akar magyarorszagra hozni. Ami a 10 millios magyar lakosag komplett kiirtasanak politikailag korrekt kifejezese.
Persze Soros konkretan nem akar senkit sem bantani, csak evi egy millio allig felvegyverzett, kikepzett terroristat akar az orszagba bejutatni, aztan hogy az a par millio terrorista mit tesz az mar nem az O problemaja.

Csabye 2017.08.05. 07:15:56

@A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok:

Hol, mikor deklarálta ezeket? Forrásmegjelölés?
Vagy csak jól néz ki, hogy ilyeneket leírtál?

incognito ergo sum 2017.08.05. 21:09:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Fekete-Győrnek végülis pozitív, ha ennyire befolyásosnal festik le a fidesznél, de egyébként orbitális szamàrság. Pl Orbán vonta vissza a pályázatot, vagyis ő játszotta át a franciáknak az olimpiát, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.05. 22:22:47

@incognito ergo sum:

Persze, hogy szamásrság, nem is gondoltam komolyan, azért van ott a végén a :D .

odysszeusz 2017.08.06. 00:13:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egyetlen tehetségtelen zsiványt sem!! De még ott tartunk, szerintem, hogy meg sem szabadultunk az éppen ügyeletes hordától...

Európai téridő 2017.08.06. 08:28:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy bummedli a brüsszelitáknak, mert a legeslegrégibb demokratikus jogintézmény alkalmazásával, a népszavazással jutott el a pályázat visszavonásához vezető döntésig. Csak aztán nehogy egy iszlamista terrorakció kkövetkezzen be a párizsi olimpipi idejére időzítve.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.06. 10:28:06

@Európai téridő:

Pedig egy terrorakció - és még szerencse lesz, ha csak egy - szinte borítékolható.
süti beállítások módosítása