Régen azt tanultuk, a vásárlóknak álmokat adunk el. Színes magazinokkal, gyönyörű fashion képekkel valami olyasmit, amire az olvasó és a vásárló vágyik. Így kommunikáltak eddig a fürdőruha márkák is. Ám egy ideje alternatív módon elindult egy másik irány is, amely a túl sok retussal megy szembe. A Target is most ezt az utat választotta. Mindenféle túlfilterezés nélkül mutat be "igazi" nőket, narancsbőrrel, pici hurkákkal. Jessica Carlson, a négy modell egyike azt mondja, azt szeretnék elérni, hogy a nők magabiztosak legyenek és arra bátorítják a vásárlókat, válasszanak bármilyen fazont, bármilyen fazonúak is ők. Nekünk nagyon tetszik ez az elgondolás, de lássuk be, azért az instán még mindig a valóságtól teljesen elrugaszkodott "megbindzsizett" képek hódítanak. Mit gondoltok?