B1 blogcsalád



A bukott fideszes polgármester szerint az EU az ellenségünk, de a pénze, az JÁR nekünk

2019. november 08. - nickgrabowszki

Teljes a zavarodottság a Fideszben.zasz.jpg

A Facebookon kifogásolta Wintermantel Zsolt, az egy hónapja leváltotta fideszes újpesti polgármester, hogy momentumos utóda kitetette az EU zászlaját az újpesti városházára. Egy kommentben azt is hozzáfűzte,  maga

elvi okokból

nem tette ki az uniós zászlót. Mégpedig azért, mert szerinte

  • az EU "mondvacsinált okokból" támadja Magyarországot;
  • miközben nem lép fel az erdélyi magyarság "aljas diszkriminációja és ellehetetlenítése" ellen.

Az is kiderül, hogy diszkrimináció alatt az úzvölgyi katonai temető körüli perpatvart érti, amit az erdélyi magyar nacionalisták "szimbolikus román térfoglalásnak" tartanak, noha a román térfoglalás már 100 éve bevégzett tény - és nem is pusztán szimbolikusan. 

Wintermantel hazaffyas posztjából az is következik, hogy a Magyarországot és a magyarságot támadó

EU az ellenségünk, 

és az ellenség zászlaját természetesen nem szabad kitenni. Hogy miként lehet egy szervezet a saját tagjának ellensége, arra Wintermantel nem adott választ.

Arra viszont reagált, hogy ha ennyire ellenzi az EU-t, akkor miért kampányolt (bár sikertelenül) az uniós pénzekkel. Hát azért, mert szerinte

Ez a pénz JÁR Magyarországnak

75246740_2574704632575291_2341709971864944640_n.jpgA kommentelők hibába próbálták ráébreszteni arra, hogy

  1. Magyarország az Unió tagja,
  2. Újpesten mérsékelt számban élnek székelyek;
  3. nem az újpesti polgármester dolga fellépni a(z esetleges) diszkrimináció ellen,

Wintermantel kitartott az álláspontja mellett. Amiből erősen úgy tűnik, a Fidesz semmit nem értett meg abból, miért bukott meg Budapesten október 13-án.

Hozzájuk képest a Bourbonok kifejezetten tanulékonynak számítanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5015297220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszti..... 2019.11.10. 21:33:33

@Oxica:

húúúúúúú! 63,8%
okos gondolat volt megismételni a választást. :D :D :D

nincs1itt 2019.11.10. 21:35:06

@6.Lenin: vologya, 5G? chemtrail? gyíkemberek? már amikor jöttél a klaviautra felé igazad volt! nem? de! ez már kettő! nem? de! 3x volt igazad, csak addig, ameddig leírtad, hogy facebook a veszélyes! 4! nem? de! 5!
mielőtt felhergeled magad, nem tudok jobbat mutatni o.v.-nál. mert o.v. nem ok, hanem következmény.

Gábris szomszéd 2019.11.10. 21:40:21

@eszti.....: A félkegyelmű fidesz-maffiózók ismét tátott szájjal szaladtak be a faszerdőbe. :)

Nyolcvan százalékos feldolgozottságnál majdnem kétharmados Budai-fölény.
A szavazatok több mint 80 százalékának összeszámlálása után, a valasztas.hu adatai szerint Budai Lóránt 6716 szavazattal (63,8 százalék) vezet Szabó Tamás fiddeszes jelölt előtt, akinek eddig 3547 szavazatot (33,7 százalék) számoltak. Ez alapján kijelenthető, hogy az ellenzéki jelölt győzött.

444.hu/2019/11/10/hatalmas-gyozelmet-aratott-a-jobbikos-ellenzeki-jelolt-a-megismetelt-jaszberenyi-polgarmester-valasztason

Nem jött be a Fidesznek az óvás, marad kisebbségben Szekszárdon

index.hu/belfold/2019/11/10/szekszard_megismetelt_valasztas_ellenzeki_gyozelem_ket_valasztokerulet/

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.11.10. 21:44:40

@6.Lenin:
Minden évben megfogadom, hogy megtanulok héberül, de január végére mindig begyullad a torkom a krahácsolástól :((((

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 21:54:31

@eszti.....: nem néztelek madárnak, csak elmondtam a véleményem;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 21:56:38

@eszti.....: Lajosom az unortodox -azaz nem_arisztotelészi- logikai iskola lelkes híve, mi nem érthetjük elegáns bakugrásait...

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 21:59:20

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: a DK ellenzékiségét kérdés tárgyává tették... vagy még a 13-a előtti üzemmódban robognak a közvélemény kutatások...

Gábris szomszéd 2019.11.10. 22:04:06

@Sir Bates dö Hól: Retrót szereted? :)

„Az uram nyilas volt, a fiam ávós, az unokám fideszes” - Egy Ludas Matyi karikatúra 1988-ból

hirklikk.hu/kozelet/az-uram-nyilas-volt-a-fiam-avos-az-unokam-fideszes-egy-ludas-karikatura-1988-bol/346414

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 22:05:22

@Szergej Szergejevics Szergejev: én még emlékszem a jaruzelski hatalomra jutása utáni időkre: jöttek a lengyelek, hoztákma zoknikat, bekecset (lengyel piac), s nem igazán tisztelettel tekintett rájuk a többség... azért a rangsorban az ndk-sok előtt voltak... hogy megváltozott a világ...

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 22:09:01

@6.Lenin: téged jól megkemtréleztek... vagy a noha volt sok...

Sir Bates dö Hól 2019.11.10. 22:17:58

@Gábris szomszéd: jól rajzolt, bár akkoriban nem értékeltem a helyén, még kölök voltam...

már meg akartam kérdezni, hogy egy "normális", azaz arányos választási rendszerben, te még mindig a jobbikra szavaznál? vagy neked már nem elég radikálisak?

Gábris szomszéd 2019.11.10. 22:24:59

@Sir Bates dö Hól: Nekem bejön a mostani jobbik, mivel hazánk jelenlegi helyzetében nem a jobb vagy a baloldalnak van meghatározó és felülírhatatlan érdeke, hanem az országnak. Ez az érdek pedig azt követeli, hogy minden értelmes ember fogjon össze a szervezett bűnözés hatalmával szemben. Vonatkozik ez minden "oldalra", a zsidókra, cigányokra, libsikre, balosokra, továbbá a radikális jobboldali demokratákra és a magukat konzervatívnak tartó, komcsifaló jobboldaliakra is, mert ma ez a lábszagú orbáni uram-bátyám világ a legfenyegetőbb és halálos veszély a jövőnkre nézve!

eszti..... 2019.11.10. 23:13:24

@Sir Bates dö Hól:

ok. bocs.:)

én egyik politikai pártban sem bízom. az utóbbi 3 alkalommal a vegyes pártra szavaztam, mert az etnikai gettó szerintem hosszú távon katasztrófa számunkra. aztán voltak szívesek elbacarintani a szimpátiám. rég ki kellett volna lépniük a koalícióból, főleg az újságíró gyilkosság felderítése miatt. a polip valóban behálózta a szlovák politikai életet . nemcsak a kormánypártok, hanem az ellenzék összes pártja is érintett kisebb-nagyobb mértékben.
szerencsére most is alakultak új pártok. talán úgy szavazok, mint a közt. elnökválasztásnál. azt támogatom, aki legnagyobb eséllyel leválthatja a jelenlegi kormányt.
ha Magyarországon élnék csak azért lennék Momentum szimpatizáns, mert jelenleg a jobbikon kívül minden párt be van tőle fosva. felháborító, ahogy az önkori választás után az mszp-dk és tsai politikai múmiákkal töltötték fel az egyes posztokat, és azok a pompás intézkedések!!!
méltatlan helyzetbe hozták szavazóikat, szimpatizánsként baromi dühös vagyok rájuk.
mindezek után Gyurcsány felszólítja a Momentumot, hogy ne verjék szét az ellenzéki egységet!!! pont ő, aki az egység legnagyobb akadálya ki tudja hány cikluson keresztül.
lelkesen támogatnám, ha az mszp-dk feloszlana, helyét felszántanák és sóval behintenék, a régi arcok a süllyesztőben végeznék.
alakuljon 2-3 új párt, jöjjenek a fiatalok. az sem baj, ha ügyetlenek, vagy a húsosfazék köré akarnak kerülni. majd kiforrják magukat.
különben még 20 év múlva is Gyurcsány és Orbán lesz a porondon.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.11.10. 23:53:55

@eszti.....: "alakuljon 2-3 új párt, jöjjenek a fiatalok. az sem baj, ha ügyetlenek, vagy a húsosfazék köré akarnak kerülni. majd kiforrják magukat."

Hát... Azért ez, hogy csak annyi a lényeg, hogy legyen fiatal, és még az is mindegy, hogy mit csinál, akár mehet a húsos fazékra is, nem hinném, hogy bármi jót jelentene.

Vegyük pl. ezt a Lackner Csabit, aki ugyan nem új párt tagja volt, de szemtelenül fiatalon került a politikába.

Még ma is egészen fiatal, 1978-as születésű, de alig szerezte meg a technikusi végzettséget, 20 éves korától (1998) már az önkormányzatnak dolgozott, 24 éves korától (2002) pedig már egyéni kerületi képviselő. Húsz éves önkormányzati karrier, nyilván főként a húsos fazékért, és már annyira hozzászokott az örökös képviselői állásához, annyira elbízta magát, hogy azt hitte, őt már nem érintheti senki. Ezért is mert mások (bár az övéi) előtt kokaint szívni, a milliós lopásokkal kérkedni.

Politikai múmiának ezzel együtt aligha lehetne nevezni; de tényleg az a cél, hogy a szekfűs, kiégett tolvajt egy ezúttal lila színekben induló, hasonló mentalitású fiatal váltsa, aki ugyanúgy csak a húsos fazéknak vetné magát nagykanállal?

Lakner Csabba 2019.11.11. 00:15:53

@Szergej Szergejevics Szergejev: Nem sokat értesz az önkormányzati munkához, különben tudnád, hogy a lényeg az, hogy aki nem keresi meg az évi 100 milliót, az egy hülye.

eszti..... 2019.11.11. 00:16:26

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Nézd! Én egy teljesen más közegben élek, ahol teljesen normális dolognak számít, ha új pártok színesítik a palettát.
Lackner az mszpben szocializálódott. Mi mást várhatsz tőle? Abban az mszp-ben, ahol megszokott dolog a következmény nélküliség.
Ne legyünk már képmutatók! Minden politikai párt a célja a fazékhoz jutás. De nem mindegy, milyen eszközökkel ér el oda.
Nézd már meg a politika nagy öregjeit! Hány pálfordulás, árulás van a hátuk mögött?

eszti..... 2019.11.11. 00:22:01

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Még annyival kiegészíteném, hogy pontosan azért kellenek az új pártok, hogy a politikai süllyesztőbe kerüljön az összes kiégett tolvaj. Mert ugye a vén rókák nem fogják egymást elszámoltatni, mivel mindenki fején vastagon áll több vajréteg.
Már azért sem, nehogy precedenst teremtsenek!

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 00:57:26

@eszti.....: én azért erőteljesen osztom @Szergej Szergejevics Szergejev: álláspontját;-)... bár abból a szempontból, hogy nincs szükség még egy új fideszre: márpedig a momentum, miként azt te is láthattad az új egyenlőség videóján, az a párt, amelyik nem képes a mai napig sem meghatározni az ideológiáját... vagy nem akarja, ami sokat elmond róluk: vagy sunyítanak, ami vállalhatatlan számomra -látod, Mirmurral is kijövök, mert nem szalonzsidózik (ha igen, az meg betudható, mint eszp)-, vagy mert egy nagy gyűjtőpártban gondolkodnak, amit szintén nem fogadhatok el, hiszen ne a párton belül rendezzék le azokat a kérdéseket, melyekről engem, mint választót kellene megkérdezni vagy meggyőzni! másrészt pedig látom, hogy ez hova vezetett froban! az meg, hogy projektek mellé állnak, az meg maximum úgy normális, hogy az antiszemita párt és a cionista együtt szavaz a közétkeztetés ügyében, de arra, hogy projekt párt, mely ügyek mellé áll össze, arra miként bízhatom egy kormányzati ciklust?!
annyiban könnyebb és kényelmesebb a jelenlegi helyzet, miként @Gábris szomszéd: is jelezte: jelenleg egy cél van: kiradírozni a ner-t mindenhonnan. a személyzeti politikája az önkormányzatoknál az ellenzéknek nem tölt el örömmel, mert azt sejteti, hogy '22-ben ismét a szar(nem ner) és fos(ner) között lehet választani, s igazából az anyag konzisztenciája alapján voksolnék a keményre száradt szarra, mert azt könnyebb eltakarítani, mint a hígfost... mert mo közjója szempontjából mindkettőt el kellene takarítani: igazság szerint újra kellene kezdeni '90-től mindent, a ner egyetlen pozitív hozadéka az lehet, hogy ad1/ erre lehetőséget ad; ad2/ akként, hogy tanulhatunk a hibákból; ad3/ mindenki számára világossá vált, hogy a demokrácia meghekkelhető, s miért fontos a hatalmi ágak elválasztását, s soha többé nem lehet csökkenteni az egyik legfontosabb kvázi hatalmi ág, az önkormányzatiság intézményét, mert anélkül nincs demokrácia, nincs checks and balances, véleményem szerint... persze, ezt nem is kérdezted;-)...

eszti..... 2019.11.11. 01:31:51

@Sir Bates dö Hól:

meciar eltávolítását két sikertelen kísérlet és három éves előkészítés előzte meg. olyan szoros együttműködés, amire azóta sem volt példa nálunk.
aztán jött egy széles koalíció.
szerinted ezt képesek meglépni az ellenzéki pártok?
én már hozzászoktam a szar/fos kínálathoz. együtt tudok élni vele.

Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben. 2019.11.11. 05:17:49

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Lofasz a segebbe, vagy inkabb botmikszert. Azt hittem a masik momentumos faszkalap miatt kert bocsanatot, aki romanok mellett kampanyolt, a magyarokkal szemben.

PuniValdes 2019.11.11. 06:15:47

Koan terem ezüstijük ruhákig a rigói!

Gábris szomszéd 2019.11.11. 07:30:43

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: Aki itt igazán magyargyűlölő az ondó elvtárs és agyatlan bandája.

6.Lenin 2019.11.11. 09:31:56

@eszti.....:

"Ne legyünk már képmutatók! Minden politikai párt a célja a fazékhoz jutás. De nem mindegy, milyen eszközökkel ér el oda."

Tökéletes. Persze, hogy nem mind1 az oda vezető
út. Más réteget szolgál ki az egyik oldal, másokat a másik. Hiszen más-más genetikailag a két tábor, és nem is változnak meg soha. Csak 1x az egyikből lesznek többen , máskor a másikból. Ennyi a lényeg.

Itt van Budapest példája, még el sem kezdtek dolgozni, máris két kézzel lopják a közpénzt. Mi lesz, ha elkezdenek valamit is csinálni? Soroljam az eddigi példákat?
Miért lennének másak?

Nézd meg ezt a sorozatot. Kezdheted a végével is (26. résszel). Alapjában semmi nem változott.

www.youtube.com/watch?v=yk7zi5xIqgY&list=PLGWfppIx1sHZS54KxWPzMaqcCuRFOK9sU

Egy vélemény a kommentekből:

"Nem tudom ki hogy van vele, de minden alkalommal amikor belegondolok ennek a rajzfilmnek az értelmébe és lényegébe... kiráz a hideg. És még jobban amikor rájövök hogy ez 40 éve készült! Valahogy az ember nem halad jó felé."

Természetesen mindig voltak optimisták, és........is. A megoldás? Ki kell(ene) irtani a másik oldalt, és akkor kezdődhetne előlről minden. Vajon hányszor már?

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 09:37:09

Ez azért olyan igazi magyaros kiállás: mi kitartunk a szövetségeseink mellett, nekünk a "becsület" az első (kár, hogy ezt a győztesek az "utolsó csatlós" - aka a teljesen hülye, a valóságtól totálisan elrugaszkodott- szerepeként értékelték)... még, hogy nem lehet kétszer ugyanabba a folyóba lépni;-)... hogy mi mindig magunk alatt vágjuk a fát...

444.hu/2019/11/11/nem-csak-a-budapestieket-hanem-egesz-europat-megvarakoztatta-erdogan-es-orban-talalkozoja

Cycmen 2019.11.11. 10:24:19

@Sir Bates dö Hól: Látod, alapjában véve te is csak egy ugyanolyan kis libsi vagy mint a többi, tele van a világ problémákkal, de te csak azt mantrázod, amit a véleményvezéreitek a szádba adnak! Erdoganozol itt nekünk ezerrel, elmagyarázod a kis álmoralizálós szempontjaid szerint, hogy Orbánnak mit kellene tennie. Illetve nem is a saját szempontjaid szerint, csak amit enged a ballib véleményterror! "Melegen"ajánlom a Bekiáltást és egyértelműen liberális, de azért racionális szemléletmódra is hajlamos szerzőjének az alábbi posztját, hogy miért nem árt Erdogant nem lekezelni és miért kéne jelentőségét elismerni!

bekialtas.blog.hu/2019/11/10/bekialtas_karacsony_kinos_fogadkozasai?utm_medium=indapass&utm_campaign=inda_notification&utm_source=notilayer&utm_source=fejlec_index&utm_medium=noti-dropdown&utm_campaign=fejlec

Az irányított hisztitekre pedig felhoznám példának a baszkok helyzetét! Tele van minden a Kurdokkal, részben ugyan jogosan, de ami Spanyolországban megy, arról mélyen hallgattok, pedig itt van nálunk az EU-ban! Baszki, nagyobb médiafigyelmet kap, amikor 22 ökör leönti magát a Kossuth téren piros ételfestékkel, mint a Baszk helyzet!
Bebörtönzik az ugyanolyan ellenzéki vezetőiket, mint akik itt vannak, vagy a kurdoknál, de nálunk egy Nagy Blanka butabogár szónoklata nagyobb publicitást kap!

Cycmen 2019.11.11. 10:30:49

@Gábris szomszéd: "Nyolcvan százalékos feldolgozottságnál majdnem kétharmados Budai-fölény."

"kétharmada egy rendes demokráciában, kiegyensúlyozott választási feltételek mellett nem lehet senkinek, ez a csalás egyértelmű jele!"

(részletek az egyszeri libsiprolik régebbi, választások utáni megnyilatkozásaiból)

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 11:00:32

@Cycmen: azon kívül, hogy a ner-balfaszok szokásos inszinuatívnak szánt jelzőit rám halmozod, s ezáltal próbálod csökkenteni frusztrációd - reményeim szerint eredményesen -, pontosan mit is akarsz? alulról vagy felülről nézni a perspektívát? almát a körtével összehasonlítani vagy almát az almával, míg körtét a körtével?

de kettőnk interperszonális relációja kötelez, hogy:

ad1/ a bekiáltás bloggere (kdl) nem liberális, hanem a kevés baloldali közé tartozik (tudod, magyarul használjuk a definíciókat, nem ner-magyarul, úgy még nem tudok, ragad rám valami, de az a nyelv nem érdekel igazán);

ad2/ pontosan miért is értékeltem nem a helyén erdogan troját? ha megnézed földrajzi adottságait, elhelyezkedését (kik a szomszédai), gazdasági potenciálját (különös tekintettel fdi-kitettségére), saját térségbeli elfogadottságát, akkor miért is nem a helyzetének, lehetőségeinek nem_megfelelően értékelem?

ad3/ a baszkoknak, katalánoknak széles körű autonómiájuk van, melyet lehet, hogy nem kevesellnek, de nem létükben támadottak, senki nem állítja róluk, hogy tengerparti vagy hegyi spanyolok, ugye nem véletlen, hogy nem campeonato espanol, hanem la liga néven fut a bajnokságuk.

sz'al pontosan mit is nehezményezel? már október 13-án kívül?

ad3/ az általam linkelt írást mora fókuszálva kommenteltem (alsó perspektíva, mint nagy blanka), de ha akarod, akkor felülről is nézhetem, s akkor az "erdogan megint hülye módjára vabankozik, ez is nagyobbat akar szarni, mint amekkorára képes" recenzió az eredmény.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.11. 11:11:29

@eszti.....: "azért kellenek az új pártok, hogy a politikai süllyesztőbe kerüljön az összes kiégett tolvaj. Mert ugye a vén rókák nem fogják egymást elszámoltatni, mivel mindenki fején vastagon áll több vajréteg."

Stimmel.

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 11:15:10

@Cycmen: elolvasva a posztot, kérdem: mi az, amit valaha másként jeletem volna itt, mint kabai a török helyzetről (az egy puccs kivételével, melynek erdogan_által _is_előre_tudott_voltáról vagyok inkább meggyőződve, de nem zárom ki annak indukálásában betöltött közvetlen szerepét sem... sőt! aki idejár, az kemtréllel fertőződik;-))

Cycmen 2019.11.11. 11:36:28

@Sir Bates dö Hól: " azon kívül, hogy a ner-balfaszok szokásos inszinuatívnak szánt jelzőit rám halmozod, s ezáltal próbálod csökkenteni frusztrációd - reményeim szerint eredményesen "

Jó,hogy nem írtad oda mint a női libsi, az Esztike, hogy kicsi a farkam és biztosan így próbálok élvezni! :P
Ez az előjáték, izgatottan mindig érdekeseket írsz! Kávét nem tudok küldeni!

Cycmen 2019.11.11. 11:44:53

@Sir Bates dö Hól:" pontosan mit is akarsz? alulról vagy felülről nézni a perspektívát? almát a körtével összehasonlítani vagy almát az almával, míg körtét a körtével?"

Azt írtad, hogy:Ez azért olyan igazi magyaros kiállás: mi kitartunk a szövetségeseink mellett, nekünk a "becsület" az első (kár, hogy ezt a győztesek az "utolsó csatlós" - ......
én meg arra céloztam, hogy a politikát felesleges a hétköznapi életben (sem) alkalmazott morális megközelítésben szemlélni, pláne nem szelektíven, egyes dolgokat felnagyítva, azokra erőltetetten rákoncentrálva, úgy, hogy egy másik (lehet) még súlyosabb ügyről elterelődik (elterelik) a figyelem!

Cycmen 2019.11.11. 11:51:34

@Sir Bates dö Hól:" a baszkoknak, katalánoknak széles körű autonómiájuk van, melyet lehet, hogy nem kevesellnek, de nem létükben támadottak,"

Nem megmagyarázni kell, így levezeted, hogy jogos ahogy bánnak velük, miért nem maradnak a seggükön, közben alapesetben a kurdokat sem bántják, ha nyugton élnek Szíriában, meg Törökországban, csak most éppen felfegyverezte őket az USA és ha nem is szép, de érthető, hogy Törökország gyorsan ideges lett ettől és odabasz, hiszen a kurdokkal ezelőtt is voltak gondjaik, tehát megelőzik a még nagyobb bajt.

Cycmen 2019.11.11. 11:57:56

@Sir Bates dö Hól:" (az egy puccs kivételével, melynek erdogan_által _is_előre_tudott_voltáról vagyok inkább meggyőződve, de nem zárom ki annak indukálásában betöltött közvetlen szerepét sem.."

Ördögi ötlet lenne, az nem vitás és nagyon nagy hasznot lehet ilyenből húzni, viszont annyira komplex, többismeretlenes mutatvány egy ilyen, hogy a legkisebb hiba is a visszájára fordíthatja a tervet! Épelméjű ember ilyet nem csinál!

6.Lenin 2019.11.11. 12:01:59

@Cycmen:

"a politikát felesleges a hétköznapi életben (sem) alkalmazott morális megközelítésben szemlélni, pláne nem szelektíven, egyes dolgokat felnagyítva, azokra erőltetetten rákoncentrálva, úgy, hogy egy másik (lehet) még súlyosabb ügyről elterelődik (elterelik) a figyelem! "

Nem erről szól a politika, hogy szelektíven- a saját érdekeink mentén-szemléljük a dolgokat, és a hétköznapi értelemben alkalmazott megközelítéssel szeretnénk bizonyítani, hogy mindig is a másik a gazember? Lopikálnak a nyomorultak, ezért nem tudunk mi lopikálni. Mi más lenne a gond?

Gondolod, hogy valaha, valakiket is érdekelte a Porbafingó Jánosok hétköznapi értelemben vett erkölcsi, vagy bármilyen értékrendje, azon kívül, hogy a hatalmat gyakorlók az érdekeiknek a megvalósításához felhasználták ?

morph on deer 2019.11.11. 12:28:48

@eszti.....:
“azért kellenek az új pártok, hogy a politikai süllyesztőbe kerüljön az összes kiégett tolvaj”

Csakhogy ilyesmi a gyakorlatban soha nem fog történni, mert soha nem is történhet!

Egyszerűen azért, mert ez egy folyamat, ahogy a politika is az.
Ez azt jelenti, hogy nincs - mert nem lehet - éles határvonal sem életkor, sem ideológia tekintetében, tehát mindig lesznek átfedések.

Hol húznád meg a határt?
Hány évesnek kéne mennie, és hány éves vehetné át a helyét?
És aki nem az életkora által predesztinált módon gondolkodik, pro vagy kontra, azzal mi legyen?

Fiatal létére már tehetséges tolvaj, vagy öregebbként is tisztességes véletlenül?

Amúgy a Momentummal vannak gondjaim, mégpedig a sehús-sehal, lagymatag és ideológiától mentes, tisztán érdekalapú hozzáállásuk.
Gyakorlatilag úgy fest, hogy tétovázás nélkül meglépik azt, ami - szerintük - per pillanat a siker irányába mozdíthatja őket, függetlenül annak következményeitől.

Ha valaki nem fogja fel, hogy most a legfontosabb a NER-mocsok kitakarítása, ehelyett a vele akár ideiglenesen azonos oldalon tapos és könyököl az első helyért, kerül amibe kerül, az nekem nem a “jövő” pártja!

Az csak egy megélhetési csoportosulás, amely önös érdekei alapján fordul a széllel, ugyanúgy, ahogy a fideszes szobatársak megmutatták harmincegynéhány éve.
Csupán annyi a különbség, hogy a Momentum tanult, tech savvy, azaz a mai körülményekhez igazodó módon teszi mindezt, de a szándék ugyanaz.

Szóval nem kösz, nekem ez nem meggyőző.
Rosszabb hírem is van: egy párt sem az! Eleve a pártpolitizálással nem szimpatizálok, mivel mindig is gyűlöltem a “mi” és “ők” csoportosításokat, legyen szó bármiről.

Ha van egy KÖZÖS problémánk, akkor aki a KÖZÖS megoldás lehetősége helyett azzal foglalkozik, hogy - az állítólag - vele azonos oldalon állókat fúrja, az inkább menjen a francba!

Már most megígérem, hogy ha valaha lenne olyan helyzet, hogy mondjuk a fidesz nem nem lenne többsége, nem tudna kormányt alakítani, a Momentum lesz az első, aki beajánlkozik koalíciós partnernek, - ezekhez a gecikhez.

Ja igen: a mikulásban sem hiszek...

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 12:43:26

@Cycmen: mint közös brománcunk egyik fele elég egy jelzés, hogy kanos vagy;-)...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.11. 12:48:50

blablablabla bla
unijós migráncsok egész nap blablabla bla várják a segílykét a magyarok adójából

6.Lenin 2019.11.11. 12:49:45

@morph on deer:

Már majdnem elfogadható, amit írtál, de a zsigereidtől te sem tudsz szabadulni. Lehet?
Ez itt a kérdés.
Azt hiszem, ha a ner-mocsoktól valakik megszabadítanák az országot, akkor "ideiglenesen" simán el tudnád őket fogadni, még akkor is, ha jóval rosszabbak lennének, vagy egyáltalán nem lennének különbek tőlük, de megnyugtatnád magad, hogy ok, de a ner-mocsoknak vége.
És ebben nincs is semmi, mert így működünk.
Szerintem.

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 12:50:31

@Cycmen: hát nem is állítom, hogy épelméjű, de ugyanez volt a szabadság téren, mikor a túró rudi-automatát abuzáloktól cca. 200m távolságra dobrokoltak a készenlétisek, nem értve, hogy miért az a stájsz, hogy kollegáikat a sarokba szorítva felgyújtással fenyegetik a székháznál az ultrák, miközben ők snoblizással kénytelenek eltölteni az időt onnan kétsaroknyira; erdogannak bejött, s az ő revansa nem egy hónappal későbbi "kardlapozás" volt, hanem az alkotmány módosítása, meg pár százezer ember abuzálása, börtönbe vetése...

Womb Rаider 2019.11.11. 12:51:58

Szegíny Szőrt még az ág is inszinuálja :)

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 12:53:07

@Cycmen: ez pontosan nem moralizálás, hanem a realitás hiányának számon kérése a kormányzat részéről;-)... ebben semmi moralizálás nincs;-)...

PuniValdes 2019.11.11. 12:57:24

Ney néggyé nyenye nyer! Párttagtól!

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 13:15:23

@Cycmen: a "lehet, hogy nem kevesellnek" szándékaim szerint "lehet, hogy kevesellnek" lett volna eredetileg, így értelmezd...

nem látom, hogy a katalánok, baszkok a franco alatti elnyomáshoz képest miként élik meg mai helyzetüket, én régió párti vagyok, de eeás, itt, froban, tudják rólam, hogy -bár elismerve a spanyol kormány álláspontjának jogos voltát- nonszensznek tartom az ilyen ítéleteket 2019-ben, az euban...

a kurdok kurvára szeretnének nyugodtan élni, de mivel Ankara álláspontja kemál óta nem változott a tekintetben, hogy a kurdok hegyi törökök, csak valamiért máshogy beszélnek, sz'al nincs nagyon választásuk... az már csak hab a tortán, hogy a pkk és öcalan inkább baloldali volta miatt vált terroristává, s a kurdokat azért hagyják cserben mindig, mert rojava példáját senki sem akarja ma a mainstreamből, az ő szempontjából érthető módon... s soha nem állítottam, hogy sem erdogannak, sem putyinnak ne lenne igaza a saját szempontjából... a '90 rendszerváltás is elképesztő siker, ha a mai establishmentet nézed, ha azokat, akik az elit tagjai: csányi bótolt egy bankot magának, pintér egy cégcsoportot, gyurcsányék egy altust, Orbán apja egy bányát: az ő szempontjukból '90 egy sikersztori; a személyes életutak/preferenciák sokszor párhuzamosan haladnak a közjóval, s nem metszik egymást, csak a végtelenben... már, ha a horizontális perspektíva optikai összetartását értjük végtelennek;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 13:23:16

@Womb Rаider: pofád fogd be repedt sarkú, ki a vamzer kurva anyád szólt hozzád? most, hogy borkaid lemondott, miért nem az ő faszát szopkodod, ideje van rá? vagy csak addig torkoztad, míg pozíciókban volt? sz'al ismét tisztáztuk, hogy kurva vagy. akkor beszéljünk az árról: harminc euró? itt annyi az ára, bár frissebbek, mint te, de én nem mindig vagyok piacpárti, veled merkantilista leszek... mégis csak a torkos womb raider vagy...
madtrka...

morph on deer 2019.11.11. 13:28:50

@Cycmen:
“ és ha nem is szép, de érthető, hogy Törökország gyorsan ideges lett ettől és odabasz, hiszen a kurdokkal ezelőtt is voltak gondjaik, tehát megelőzik a még nagyobb bajt.”

Az a helyzet, hogy a kurd harcosok nélkül valószínűleg egy ISIS kalifátus lenne épp most Erdogan szomszédjában.
Innen nézve meg minimum visszás, hogy köszönetként ezt műveli, nem?

A történet egyébként elsősorban nem is a kurdokról szól: Erdogannak kellett egy kis erődemonstráció, részben a hazai pályán, részben a nemzetközi partnerei számára.
Otthon kissé nála is megrezdült a léc, és most meg kell nyugtatni a híveket, hogy bizony ő ott a faszagyerek, és meg kell mutatni az ellenlábasainak is, hogy vele pedig nem lehet lacafacázni, mert irgum-burgum!

Ugyanakkor a kurdok elleni támadással és a menekülők útnak indításával zsarolni tudja a nyugati vezetőket, és a közvéleményt.

Az meg, hogy közben ezért hányan halnak meg sem őt, sem csodálóját, viktor al felcsúti effendit sem érdekli.

6.Lenin 2019.11.11. 13:36:07

@morph on deer:

"Az meg, hogy közben ezért hányan halnak meg sem őt, sem csodálóját, viktor al felcsúti effendit sem érdekli. "

Sem másokat, ahogy eddig sem. Sőt máshol sem, hogy hányan, és miért is halnak meg.

Sőt, ha kibújik a gyerek élve, nyugodtan agyon lehet csapni, vagy megenni, ki a faszt érdekli? Persze az más, ha a ner is támogatná ezeket.

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 13:39:07

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: csak a hülyébbje, én speciel titeket finanszírozlak, de már kurvára unom... mégis mikor álltok a saját lábatokra?

morph on deer 2019.11.11. 13:42:29

@6.Lenin:
“ de megnyugtatnád magad, hogy ok”

Ez nem valószínű, - sajnos.
A konformizmusnak a szikrája sincs meg bennem, - és ezt nem mint előnyt említem.

De értem amit mondasz, azzal a különbséggel, hogy valószínűleg tovább duzzognék, ha lehetne jobban is csinálni. :)

Ésszerűen akkorra kéne időzíteni egymás torkának szorgos fűrészelését, amikor már túl vagyunk legalább az első etapon a takarítást illetően, és nem szétrúgni a takarítókat míg halomban áll a szar, szerintem.
Mert ez a koraszülött belháború akár visszájára is elsülhet, csak szólok!

Womb Rаider 2019.11.11. 13:43:46

@Sir Bates dö Hól: :) Nyomjad bébi, nyomjad ;) Ez vagy te!
Frusztrált tolvaj, aki hét határon át menekült a felelősségre vonás elől :) Mikor évül el, bucifej?
A feltételezéseid meg ugye, már ezt is megbeszéltük.. nem többek üres INSZINUÁCIÓNÁL ;) és ezt te is tudod és ez naggyon bassza a csőrödet!

Ám ezekkel szemben ott a személyes beismerésed arról, miként hágtál át írott és íratlan törvényeket, miként váltál köztörvényes bűnözővé. Nem kérdezte senki, te kérkedtél ezzel.. ez nyilván a félresikerült szocializációd hozadéka. Mert épeszű ember szánja-bánja, fejét leszegve csendben titkolja.
Kéred az idézetet az idevágó kommentedről? (Mielőtt újra elővennéd a kedvenc szavad. ;)
..és még valamit.. de ezt csak megsúgom, hogy más ne hallja.. Lehetsz bármilyen kifinomult , intellektuális óriás, lángoló elme, vagy szárnyaló tudású polihisztor.. maradsz a szaros szájú, szögesdrót alatt átkúszott, szőrös talpú bocskoros tolvaj, akinek születtél ;) A simulékony, behízelgő képmutató nyáladzásod sem mossa le rólad amit élvezettel kentél magadra. Generációk hordaléka vagy, gyökértelen nulla.

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 13:50:22

@morph on deer: azért azt nem nevezném egyértelműen fúrásnak, ha jelzik, hogy a humánerőforrás menedzsment nem a megfelelő irányba halad szerintük jelenleg... egyébként szerintem sem, s azért, mert a keményre száradt szar konzisztencia szempontjából kevésbé gusztustalan, mint a híg fos, még nem jelenti azt, hogy kincsként tekintenék rá;-)... sz'tem sokan azért szavaznak a ner-re, mert szerintük az a szar, míg a másik oldal a fos; velük lehet kommunikálni, ellenben a szart aranynak tekintőkkel, bármely oldalon is helyezkednek el, minek: a pragmatikus opportunizmus jegyében legfeljebb nem írom nekik azt, hogy madtrka... legalábbis jelenleg... de ami késik, az nem múlik;-)...

6.Lenin 2019.11.11. 13:52:09

@morph on deer:

Sajnálom, de mindig bele teszel 1-2 mondatot a mondandódba, ami inkább engem igazol.
Tudatosan, vagy véletlenül?
(szerintem ezt jelent a genetika, kényszerít rá)
Semmi gond, csak megjegyeztem, hátha (?) neked nem tűnik fel (naná, hogy nem)

morph on deer 2019.11.11. 13:52:59

@Cycmen:
“Épelméjű ember ilyet nem csinál!”

De ő meglépte, mint ismeretes.
Mire következtetsz ebből?
Én arra, hogy ügyes és könyörtelen játékos.
Mint kishúga, a viktor.

Annyi a különbség, hogy földrajzi helyzetünknél fogva (már majdnem kultúrát mondtam, de időben sikerült észbekapnom!) errefelé azokat a módszereket már/még nem tartják szalonképesnek, amikkel ott lehet operálni, “de már dolgozunk rajta”, hogy kipcsak-földön semmi ne legyen érvényben, ami Európát jellemzi...

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 14:00:45

@Womb Rаider: látod, ez vagy: aki a "jó napot kívánok!"-ra csak néz, mint borjú az új kapura, ellenben a "miva' kurva?! mennyiért szopsz" hallatán a fején körbeszaladó szájjal mondja az árat; volt itt is hasonló helyzet, mikor a "lenne olyan kedves, egy kenyeret kérek!"-re szintén csak néztek a pékségben, de a "donne-moi une baguette, svp!" azonnali kiszolgálással járt... csak meg kell találni a kommunikációs csatornát...te a repedt sarkúra reagálsz csak, miként látszik... sz'al mennyiért szopsz?...

Womb Rаider 2019.11.11. 14:10:41

@Sir Bates dö Hól: :))) A segílykédből sokáig kéne guberálnod, addig te már nem élsz. Költsd inkább orvosra, arra nagyobb szükséged van.. vagy akár ügyvédre is félreteheted. Ki tudja, mi lesz holnap.
;)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.11. 14:24:28

@Sir Bates dö Hól: lopják a harangot te meg itt pletykálsz
frollo nem fog megdicsérni

Cycmen 2019.11.11. 14:58:20

@morph on deer: "Az a helyzet, hogy a kurd harcosok nélkül valószínűleg egy ISIS kalifátus lenne épp most Erdogan szomszédjában.
Innen nézve meg minimum visszás, hogy köszönetként ezt műveli, nem?"

Jaj ne fárassz már, te most jötté le a falvédőről? A kurdok Törökország ellenségei!
Egyébként az egész munkásságom nem a kurdok ellen szól, fogjátok már fel, viszont reálisan mi nem tudunk közbelépni, Orbánt basztatjátok, közben az egész helyzet az USA miatt van! Az USA fegyverezte fel a kurdokat, előtte az ISIS-t, őket Asszad ellen! Ahogy anno a tálibokat is az oroszok ellen és Oszamát is! Most az USA kivonul és hagyja, hogy a törökök tegyék amit akarnak, persze valami olajos helyet azért őriznek! :D Úgyhogy itt nem az itteni Erdogan látogatás a fő gond, balfaszok!

eszti..... 2019.11.11. 14:59:51

@morph on deer:

"Ha valaki nem fogja fel, hogy most a legfontosabb a NER-mocsok kitakarítása, ehelyett a vele akár ideiglenesen azonos oldalon tapos és könyököl az első helyért, kerül amibe kerül, az nekem nem a “jövő” pártja!"

Drága barátom! Emlékezz vissza a Bajnai-féle összefogásra! Miért ment taccsra? Mert akkor is volt, aki keményen taposott és könyökölt azonos oldalon az első helyért, kerül amiben kerül. De Botka elsüllyesztése is hasonló eset volt.
Eleget láttam az életben ahhoz, hogy mellőzzem a lelkesedést és ne érzelmi alapon viszonyuljak a politikai pártokhoz. Egy kiégett vén csajszi vagyok, akinek már rég fejébe verték, hogy a politikai merő érdekhalmaz.
Talán ezért nem bukok ki, ha olyan csapatba botlom, ahol nem kristálytiszták az elvek, vagy éveken át sejtelmes köd fedi őket.

"Az csak egy megélhetési csoportosulás, amely önös érdekei alapján fordul a széllel" melyik nem? Ne tegyünk már úgy, mintha ez nóvum lenne a politikában.
Ezért is preferálom a koalíciós kormányokat- minimum 3 párt- ott egymás körmére néznek. Szívem szerint max. 2 ciklusig hagynék egy-egy csapatot.
Ezért szükséges szerintem az ellenzéki sajtó, a kormánypártit seggnyalásnak tartom.

"a Momentum lesz az első, aki beajánlkozik koalíciós partnernek"
én már azon sem lepődnék meg. de ha meglépik, az számukra a gyors halál. remélem, tisztában vannak vele.

eszti..... 2019.11.11. 15:10:02

@Cycmen:

Mirr-Murr! Nem nyomok ilyen olcsó dumát. Nyaktól felfelé az irány nálam egy közéleti blogon.

nincs1itt 2019.11.11. 16:03:07

@Cycmen: haver, a kurdok a legutolsó hivatalos népszámlálás adatai szerint 28 millióan vannak, nem hivatalos adatok szerint 40 millióan. egy kurd mutatott egy térképet, még évekkel ezelőtt 1919(!)-ből valót, amin a "nagy kurdisztán" látható.
a törököknek mindenki ellenség, pláne ha ilyen sokan vannak és saját országot akarnak. na ez nem tetszik erdogánnak(sem), mert miért is adna egy darabot az "ősi" török földből, ilyen jött-ment népségnek mint a kurd, ki tudja hány száz, esetleg ezer éve élnek azon a vidéken.
a másik dolog meg az, hogy bevonul erdogan észak szíriába, mert a kurdok... lószart mama! mert ottomán törekvései vannak, meg kellett már egy kicsit izmozni is, mert magasról szarik a menekültekkel kapcsolatos megállapodásokra, amit az eu-val kötött.
meg az usa is haragszik rá az sz-400 rakéta rendszer miatt. röviden meg akarta mutatni, hogy a környéken ő a faszagyerek...

nincs1itt 2019.11.11. 16:09:08

@eszti.....: a koalíciós kormányokról van némi tapasztalat, itt németo.-ban. bizony a sok bába közt csak a gyerek nincs meg... van ugye a cdu+csu(ez csak bajor párt, de bajoro. majd akkora, mint mo. és 13 millió lakosa van és durva gazdag), volt az spd(hál' Istennek a múlt idő, schröder kezdte, schultz befejezte a lenullázást) és a többiek, sötét ződek(na ezeket verném agyon elsőnek) meg az fdp(nem tétel), ja és az afd(szépen darabolja saját magát). cdu+csu+spd a büdös életben nem nézegették egymás körmét. a gazdaság működjön, a szociális háló legyen stabil. de az apró munka ami folyton elmaradt itt is.

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 16:35:33

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: most a ti asszonyotokra koncentráltam, a miénkre nem tudtam ránézni a vállam felett, érthető okokból...

Sir Bates dö Hól 2019.11.11. 16:38:05

@Womb Rаider: itt nincs közmunka, csak közérdekű munkavégzés, repedt sarkú torkosborz...

Cycmen 2019.11.11. 17:11:43

@nincs1itt:" a törököknek mindenki ellenség, pláne ha ilyen sokan vannak és saját országot akarnak. na ez nem tetszik erdogánnak(sem), mert miért is adna egy darabot az "ősi" török földből, "

Ilyenkor karmolom magam! Egy esetet mondj a történelemből, amikor egy ország puszira odaadott egy darab földet valakiknek!
A szar semmit nem érő Falklandért milyen balhé lett???????
A kretént tényleg nem kéne fullban tolni, Törökország ott nagyhatalom, nagyhatalmi arroganciával, ahogy az összes többi is csinálja a gyengébbekkel!

nincs1itt 2019.11.11. 17:19:02

@Cycmen: nem merem azt feltételezni, hogy nem olvastad végig, azt meg pláné nem merem gondolni sem, hogy nem értetted az iróniát...
mert a kurdok vagy 4-5 ország (mai)területén éldegélnek, csak nekik nem jött össze egy saját, pedig elég régen ott vannak...

eszti..... 2019.11.11. 17:30:35

@nincs1itt:

hát, igen! a német precizitás!
meciar óta folyamatosan koalíciós kormányaink vannak. úgy látszik, senki sem szeretne még egyszer tejhatalmat adni egy önjelölt népvezér kezébe.
a koalíciós partnerek időnként hajbakapnak, kígyót-békát kiabálnak egymásra. aztán vagy megnyugszanak a kedélyek, vagy jön az előrehozott választás.
időnként azon gondolkodom, hogy az euró és a német autóipar áldásos hatásán kívül, mitől működik ez az alig 5 milliós lélekszámú ország?

Cycmen 2019.11.11. 17:32:49

@nincs1itt: "nem merem azt feltételezni, hogy nem olvastad végig, azt meg pláné nem merem gondolni sem, hogy nem értetted az iróniát..."

Pedig de! Lebuktam. Tényleg sokszor olvasom csak félig a kommenteket! Monnyakle!
Bocs.

nincs1itt 2019.11.11. 17:37:10

@Cycmen: ne keseríts el! tessék alaposnak lenni! le ne monnyál má'!
van vagy 8/3-od

mgdé 2019.11.11. 17:39:11

@Cycmen:

Ja, ja, végül a gleiwitzi incidens is rosszul sült el.

(Azé' milyen puccs már az olyan, amelynek résztvevő katonái azt hiszik, gyakorlatozni mennek, s még csak meg sem próbálnak lőni, még csak a levegőbe se, az őket megtámadó focidrukkerekre, hanem - bár tankjaik vannak - hagyják magukat zászlórudakkal összeverni. Pinochet, de még Jaruzelski is, zokog szégyenében. Hogy tetszőleges, névtelen afrikai őrmesterek vagy századosok zubogó, forró könnypatakjairól már ne is beszéljünk.)

nincs1itt 2019.11.11. 17:41:12

@eszti.....: kb. attól mint mo. de érdekes, nem találkoztam eddig szlovák(nem magyar)emberrel, aki németo.-ban dolgozna. vagy csak nekem nem volt "szerencsém"?

Cycmen 2019.11.11. 17:48:17

@mgdé: "Hogy tetszőleges, névtelen afrikai őrmesterek vagy századosok zubogó, forró könnypatakjairól már ne is beszéljünk.)"

Ja! És külön köszönet, hogy afrikai téma kapcsán nem idéztél a Szungyatából! :D :P

mgdé 2019.11.11. 17:53:56

@Cycmen:

Szungyata, az Oroszlán fia-ból? :D

Látom, nem hiába tanítottalak! Már érdemes volt élnem! :DDD

mgdé 2019.11.11. 17:56:15

@Cycmen:

Ez ugyan nem mandinka, de a kedvedért, meg mert beláttam, érdemes:

Ő egy hős,
Ő egy hős,
Ő egy oroszlán!
Sőt, víziló!

:D

morph on deer 2019.11.11. 18:04:03

@6.Lenin:
“Sőt, ha kibújik a gyerek élve, nyugodtan agyon lehet csapni, vagy megenni, ki a faszt érdekli?”

Tudjuk, tudjuk!
Csak a sperma ne menjen veszendőbe valahogy, mert akkor (ki lesz a miniszterelnök) az összes kádéempés habzó szájjal fogja védeni a jogait!
Ez egészen addig tart, amíg világra nem jön a szerencsétlen, és ezzel hozzá nem járul a statisztikához. Ha az megvan, pipa, és lehet nagy ívben tenni a nevelésére, tanítására, a lakhatására, stb., hiszen legközelebb már csak akkor kell vele törődni, ha majd szavazóvá és adófizetővé fog nőni valahogyan... Csak ki ne derüljön róla valahogy, hogy nem kipcsak, vagy türk, vagy ki tudja, addigra mi lesz az aktuális hoppáré, mert akkor annyi.
Ha meg az a magyar gyerek véletlenül roma felmenővel is rendelkezik, akkor mondjuk a jövője ugyan biztos, azt már születésekor lehet tudni, de azt a jövőt senki nem kívánja, furcsa módon...
Mert azok az idők már elmúltak, amikor bárkiből lehetett “magyar” akinek magyar állampolgárok a szülei, és itt született!
Brave New World...

eszti..... 2019.11.11. 18:10:05

@nincs1itt:

nem tudom. szerintem akikkel te találkozhatsz nem szaladnak no-ig.
maradnak a pozsony-budapest-prága háromszögben.

Cycmen 2019.11.11. 18:16:48

@mgdé: Igen, te írtad egyszer, nézhettem utána, hogy mi a faszom az!

mgdé 2019.11.11. 18:21:48

@Cycmen:

Emlékszem :)

Remélem, kétszer is végig olvastad. :DDD

mgdé 2019.11.11. 18:27:24

@Cycmen:

(Azért az, mondjuk a Kalahárihoz vagy a Kongó részben pigmeusok lakta őserdőihez képest képest fura látvány lehetett: Fémsisakos, pikkelypáncélos, pajzsos-lándzsás-kardos fekete lovasok Niger szavannáin. Mondjuk, akkor még a mostaninál zöldebb vidék volt arrafelé.)

mgdé 2019.11.11. 18:30:27

@mgdé:

(meg nem járt arra lőfegyveres berber/tuareg/arab, csak kardos)

Ménár Atya 2019.11.11. 18:31:24

@Sir Bates dö Hól: Hm...,
Majd figyellek ha ráérek, hogy valóban így van e.
Magam részéről nem szeretem az "itt minden rossz" álláspontot képviselőket, ezért szívesen mutogatom én is azt a kapcsolót, de általában felesleges, mert a szemellenző ,már belenőtt a fejükbe.
De hát ez egy ilyen felület :)

Cycmen 2019.11.11. 18:43:32

@mgdé: Remélem, kétszer is végig olvastad. :DDD

Naná! Nélkülözhetetlen eleme a háztartásomnak, pláne amióta kitört az ágy lába!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.11.11. 18:52:27

Bukott fideszes!
Ezt annyira jó olvasni!XD
Annyit sulykolták ezek a faszkalapok,hogy bukott meg alkalmatlan,és most visszakapják!XD
De látom fideszbirkák behozzák azt a kommentelést,amit a 13.-ai sokk miatt kihagytak!:))

mgdé 2019.11.11. 19:09:56

@Cycmen:

Szóval te az alvás közben tanulok közé tartozol. Valami alfás próféta egész jól meggazdagodott ebből. :D

CSOKKI MÁLNA 2019.11.11. 20:08:38

@eszti.....: Tudod vannak minimális kritériumok. ezekkel szembesítelek..Pistikének is megvannak a maga támpontjai azzal kapcsolatban, hogy milyen a matektudása, de ez nem jelent feltétlenül 2-es vagy jobb jegyet..:)

CSOKKI MÁLNA 2019.11.11. 20:12:51

@Sir Bates dö Hól: Anyád nem erről számolt be a tartalmas NFVSZ után. Előre elkérte a jövő heti ezrest is, mert faterodnál kifogyott a pelenka..:)

morph on deer 2019.11.11. 20:22:39

@eszti.....:
“ Emlékezz vissza a Bajnai-féle összefogásra! Miért ment taccsra?”

Akkor mondom, hogy szerintem miért. Két fő okból:

1 Bajnai kb egy évig nem csinált semmi érdemit annak érdekében, hogy a kezdetben lelkes szavazók érdeklődését legalább szinten tartsa. Rendszeresen az volt a válasza, hogy még nincs itt az ideje, - nézz utána, ez sajnos így van.
(Eközben én rendszeresen óbégattam minden felületen, hogy elvesztik a lendületet, kiesik a ritmusból a dolog, stb, csak hát ők politikusok, akik szerint a politika nem reklám..! Hanem mi??)

2 Eredetileg Bajnai és Mesterházy még jó korán megállapodtak egymással a mandátumok és hasonlók elosztásáról, aztán telt-múlt az idő, közben az erőviszonyok alaposan átrendeződtek, nem kis részben a fentebb említett teszetosza hozzáállásnak, és az önkormányzati választás is egészen más arányokat mutatott, mint a megállapodás idején. Ekkor szólt a DK, meg a kisebb pártok, hogy tán ideje lenne a friss információkból kiindulni, mivel a Bajnai-Mesterházy paktumnak mintha lejárt volna a szavatossági ideje... Az újabb, most már több szereplős tárgyalásokkal meg már sikerült annyira elcsúszni, hogy - szerintem - késve kezdtek kampányolni, ráadásul rosszul időzítették a csúcsot.

Itt jegyzem meg, hogy én néztem azt az első nagygyűlést, (Mesterházy nagy kihagyásával) ahol Gyurcsány hívta a színpadra Bajnait, és úgy mutatta be, mint Magyarország következő miniszterelnökét, és ha nem kezdenek el háttéralkukat kötögetni, akkor lehetett is volna.
Sajna Bajnai nem az a karizmatikus vezető típus, akire lényegében szükség lett volna az akkori helyzetben.

“De Botka elsüllyesztése is hasonló eset volt.“

Lófül. Botka elsüllyesztette saját magát.
Mikor Botka jelölte saját magát a miniszterelnöki posztra, az ellenzéki együttműködési megállapodás gyakorlatilag kész volt, az MSZP is részt vett benne.
Botka megjelent, az emeszpé azt hitte, megnyerte a főnyereményt, és kihátrált a megállapodásból. Helyette azzal állt elő, hogy aki akar, az mind beállhat Botka mögé, az ő feltételeivel!
Botka pedig azzal kezdte, hogy teljhatalmat kért és kapott a párjától, hogy az legyen, amit ő akar, ő pedig serény Gyurcsányozással nyitott.
Kikötötte, ő az emeszpés, hogy a DK tagsága az kell, de az elnökük nem, - nem is értem, hogy ilyen vonzó ajánlatnak hogy lehetett ellenállni! Továbbá közölte, hogy mindenkivel fog tárgyalni, - amiből egy szó sem volt igaz.
Az volt a lényeg, hogy persze, ő együttműködik, lehet őt közösen támogatni, pont!
Ráadásul sikerült előásnia pár szocreál szlogent ‘53-ból, a munkás-paraszt szellemiség jegyében, csak épp a vörös zászlók nem lobogtak hozzá..!
Aztán az istennek sem fogta, hogy a pártja népszerűsége mitől zuhan, mint a kő.

Nagy vonalakban ez a két történet, és nyugodtan ellenőrizd, mert igaz.

Még annyit, hogy szabad a vásár: nekem nem tetszik a Momentum, neked meg igen.
Szerintem senkinél sem (lesznek) különbek, te ezt másképp látod. Ez így rendjén van: én nem vagyok egy hívő típus.
Amiben egyetértünk: én is a koalíciót tartom a kívánatos megoldásnak, minél nagyobb, annál jobb, szerintem is!

Viszont aki a fidesz-kormánnyal hajlandó bármilyen együttműködésre, az semmivel sem érdemel különb bánásmódot, mint a fideszes gecik, mert semmivel sem különb. És nem, nincs rá semmilyen ok, sem mentség.
A pestissel sem ülsz le egyezkedni, hogy na jól van, beszéljük meg, ugye?
Ennyi.

kalapácstollú 2019.11.11. 22:58:11

@eszti.....: Általában nem értek egyet veled, de ami a közös múltra vonatkozik, azt hasonlóan látjuk.
A székely zászlóra leegyszerűsítve azt mondani, hogy marketingtermék...hát, azért érdekes, mert akkor mi nem az? Szóval, itt a szándék valami lekicsínylő volt, de a székely zászlónál nek kevésbé marketingtermék bármely más állami/etnikai zászló vagy címer vagy logó.

alöksz róz 2019.11.12. 00:30:48

@morph on deer: "Bajnai kb egy évig nem csinált semmi érdemit annak érdekében, hogy a kezdetben lelkes szavazók érdeklődését legalább szinten tartsa." - hát dehogynem csinált, minden adódó alkalommal kijelentette, hogy túl magas a minimálbér, ez elég sok embert érdekelt akkoriban :-)

CSOKKI MÁLNA 2019.11.12. 19:45:06

@eszti.....: Várjál, mutatok egy gyorstesztet. Hogyha jövő kedden véletlenül a Wales-Magyarország válogatott mérkőzésre kapcsolsz, és esetleg azon kapod magad, hogy a gólt a magyar kapuban szeretnéd látni, akkor nem vagy magyar. Ennyire egyszerű..

CSOKKI MÁLNA 2019.11.12. 19:50:27

@morph on deer: "teljhatalmat kért és kapott a párjától"

Ezt pontosan hogy érted..:))

Viccet félretéve, Botka volt az önálló Mszp utolsó esélye. Ebben az összefogósdiban szép lassan felmorzsolódik a párt.Botkával volt esély egy szocdem jellegű, nagy baloldali néppárt kialakulására. Persze ettől Gyurcsányék irtóztak ,mint ördög a tömjénfüsttől..Van egy olyan érzésem, hogy ugyanúgy bele lett ültetve a hintába, mint annak idején szegény 209-es..:)

eszti..... 2019.11.12. 20:58:43

@morph on deer:

Én ugyanazt látom a két kudarcba fulladt kísérlet mögött, az együttműködésre való képtelenséget. Mindenki fúr mindenkit.
Februárban parlamenti választások lesznek Szlovákiában. Négy ellenzéki párt ezen a héten megnemtámadási paktumot kötött. Vagyis nem kampányolnak egymás ellen és nem lépnek koalícióra a jelenlegi kormány egyik tagjával, ahogy a szélsőjobbos párttal sem. A kampányban lesznek közös akcióik, de külön listán indulnak. Aztán a választások után, a választási eredmények fényében kezdenek egyezkedni az esetleges kormánykoalícióban betöltött szerepükről.
Szerintem ez a jelenleg teljesen elég .

eszti..... 2019.11.12. 21:09:42

@kalapácstollú:

Van egy nemzeti lobogónk, a piros-fehér-zöld. Ez mellé készült a székely zászló, tervben volt a felvidék zászlaja, sőt címere....
Minek?
Akkor sem értettem, most sem értem minek újradefiniálni a nemzeti szimbólumainkat?

eszti..... 2019.11.12. 21:11:38

@CSOKKI MÁLNA:

Botka szerepét én is így látom/láttam.
süti beállítások módosítása