B1 blogcsalád



Fideszes alpolgármester felesége esett neki Karácsonynak az állami tévén

2020. január 23. - nickgrabowszki

Újságírónak álcázva. mkfp.jpg

A fenti képet, amelyen - az aláírás - szerint "párjával" látható, dr. Füzesi Péter Zoltán töltette fel a Facebook-oldalára még 2014-ben.

Dr. Füzesi a fővárosi XVII. kerület (Rákosmente) fideszes alpolgármestere. 

Legfrissebb, tavalyi vagyonnyilatkozatának tanúsága szerint a feleségét Dr. Füzesiné Mészáros Katának hívják.

Mészáros Kata az MTVA műsorvezetője, aki a minap megpróbálta porba döngölni az interjúra érkező ellenzéki főpolgármestert. Majd közvetlenül ezután buzgón alákérdezett és helyeselt a Karácsony Gergelyre reagáló fideszes frakcióvezetőnek. Miközben a hatályos jog- és etikai szabályok a közszolgálat számára jóhiszeműséget, tisztességet, függetlenséget, elfogulatlanságot, semlegességet és pártatlanságot írnak elő.

Valamilyen félreértés folyamán Magyarországon még mindig közszolgálatinak hívják a kormánymédiát, ahelyett, hogy a Fidesz sajtóosztályának neveznék.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7015422432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.01.24. 09:58:13

@Grimbusz Makszimusz: Cycmen ! Már azt hittem hogy elraboltak , azért nem olvastam felőled. De megnyugodtam. Itt vagy. De jó !!!

cleanwater 2020.01.24. 10:01:57

Öregaszony az orvosnál: Az apósom nyilas volt, a férjem Ávos az unokám fideszes.Csoda, hogy ki van a szivem?

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 10:09:39

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"........olyat ígért, hogy 2030-ra lehagyjuk Ausztriát, amit pontosan tudja, hogy nem akarja betartani. Még ha akarná se tudná. Az ellenkezőjén dolgozik egy évtizede."

Egy főre jutó GDP, vásárlóerő-paritás alapján /USD/:

Magyarország 2010-ben: 22.026, 2018-ban: 31.903, növekedés: 1,448%

Ausztria: 2010-ben: 42.531, 2018-ban: 52.137, növekedés: 1,226%

Arány 2010-ben: 1,93% Ausztria javára
Arány 2018-ban: 1,63% Ausztria javára

A növekedési külömbséget 2026-ig kivetítve:

Egy főre jutó GDP, vásárlóerő-paritás alapján /USD/:

Magyarország: 46.195
Ausztria: 63.919

Arány: 1,38% ausztria javára

Minden a növekedési különbség fenntartásán múlik.

István Tamasi 2020.01.24. 10:14:11

Az egész "interjúban" az volt a legszebb, hogy Karácsony Gergely olyan elnéző mosollyal nézett a luvnyára mint apa a hülye, debil gyerekére.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.24. 10:29:58

@jános515: Megvagyok köszi! Egyébként pont egy neked írt komment után tiltottak, nem te köptél be getzi? :P

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 10:37:49

@atomic power 1986DucaDuca: Fasznak igazolsz engem? Nem kapsz így Kubatovtól fizetést. :))

Mindenesetre tisztelem benned, hogy hazug gecinek tartod a gazdádat.

A gondolatmeneted alapján 32 év múlva hagyjuk le Ausztriát (96,9>96,0). :))

Miközben Ondó Viktor uralkodása következtében Európa legszegényebb államai közé kerültünk.

Aki Krisztus idejében egy rézpetákot betett a bankba, ma több aranya van, mint a Föld tömege. Kb. ennyire reális Ausztria lehagyása a gondolatmeneted alapján.

Egyébként minél többet lop Mészaros, annál nagyobb a GDP. Minél többet kell lopnia a gecinek, annál hamarabb lehagyjuk Ausztriát. Kb. ennyi eszed is van. :))

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 10:38:42

@István Tamasi:

"Az egész "interjúban" az volt a legszebb, hogy Karácsony Gergely olyan elnéző mosollyal nézett a luvnyára mint apa a hülye, debil gyerekére."

Miért ér mindig fülig a szája Karácsony Úrnak? Akkor is ha nem kellene! Akkor is, ha más a riporter! Van ezzel kapcsolatban egy megérzésem!

Muhammad Balfas 2020.01.24. 10:43:11

Tisztára Mélykúti Ilonás volt..Amikor a boldogult ballibsi aranykorban a napkeltés független-objektív újságírónő szeme villanásából sejteni lehetett,hogy akkor most egy geci jobboldali lesz az interjúalany..:)

Muhammad Balfas 2020.01.24. 10:48:13

@István Tamasi: Gery mindenkire így néz,ha jól megfigyeled.Egyfajta energiatakarékos üzemmód,amire azért van szükég,mert a testméreteihez képest túl kevés agysejtje van..:)

6.Lenin 2020.01.24. 10:52:09

@Muhammad Balfas:

".Egyfajta energiatakarékos üzemmód,amire azért van szükég,mert a testméreteihez képest túl kevés agysejtje van..:) "

5*, tökéletes

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.24. 11:03:22

pedigré

0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014.04.10. óta tag.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 11:09:29

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"Kb. ennyire reális Ausztria lehagyása a gondolatmeneted alapján."

Az eddigi növekedési különbségek fenntartása esetén 2030-ban a vásárlóerő-paritáson számolt egy főre jutó GDP aránya 1,26% Ausztria javára. Ez elég tisztességes közelítés lenne a 2010-es 1,93%-hoz képest. Azonban a a növekedési különbség nincsen kőbe vésve. A 2010-2018 közötti magyar növekedési ráta lényegében csak 2013-tól áll össze, mivel 2010-2012 között a pénzügyi stabilizáció miatt lényegében nem volt növekedés. Öröklött helyzet. /2010-2012 között 0,8%/. Ugyanebben az időszakban Ausztriában 5,6% volt a növekedés.

Tehát ha Magyarország megteszi a megfelelő intézkedéseket, ezek a növekedési különbségek még nőhetnek is a közeljövőben.
Ehhez azonban az ellenzékre is szükség lenne. Nem ellenzéki demagógiára /pl.: progresszív adózás, alapjövedelem, osztogatás követelése. stb/, hanem a kormány növekedést támogató intézkedéseinek elfogadására lenne szükség.

Éppen ezért, minden felzárkózási terv el fog bukni, ha a jelenlegi dilettáns ellenzék kerül hatalomra.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.24. 11:15:01

@pedigré: Pedigré??????????? :D
Törzskönyvezett fajtatiszta lumpenproli!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 11:18:54

@atomic power 1986DucaDuca: "Az eddigi növekedési különbségek fenntartása esetén 2030-ban a vásárlóerő-paritáson számolt egy főre jutó GDP aránya 1,26% Ausztria javára."

Tehát szerinted nagyot hazudott a geci gazdád. Rendben.

"a növekedési különbség nincsen kőbe vésve."

Igen, jelentősen nőni fog, mivel jelentősen csökkenni fog a magyar GDP növekedése, mivel az azt fűtő uniós segíly erősen csökkenni fog.

De ha a lázálmaitok egy kicsit is bekövetkeznének, és megfordulna a trend, akkor amiatt is tovább csökkenne a GDP növekedése, hogy a fejlettebb országok nem kapnak EU segílyt. Odáig már nem megy a fantáziám, hogy nettó befizetők lehetnénk, az űrgyíkok támadása valószínűbb. Sajnos előbb néptelenedik el az ország.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 11:23:32

@Muhammad Balfas: "a testméreteihez képest túl kevés agysejtje van."

Rezsiszilárdról hadoválsz? Annak abszolút értelemben is túl kevés az agysejtje. A testméretéhez viszonyítva meg egyenesen világbajnok. :))

Tudod, miért újították rezsiszilárdot? Hogy mellette még kósalala is agysebésznek látszódhasson. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 11:26:50

@Muhammad Balfas: Egyébként ha szerinted karigeri nagyon buta, hogy sikerült egy még nálánál is sokkal butább fideSSes riportert találni??? :))

És miért égetné a fideSS szándékosan saját magát??? :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 11:29:13

@atomic power 1986DucaDuca: "Miért ér mindig fülig a szája Karácsony Úrnak?"

Mert Eltolcsy boldog Karácsonyt kívánt. :))

Nem kedvenceim a szocik, de ha arra gondolok, hogy karigeri megszopatta a geci gazdádat, nekem is fülig ér a szám. :))

István Tamasi 2020.01.24. 11:29:14

@atomic power 1986DucaDuca: Inkább mosolyogjon Karácsony Gergely mindenkire semhogy olyan aggódó képet vágjon, mint a suttyó O1G amikor azért aggódik, hogy bevette-e az elegendő mennyiségű gyógyszert amit az osztrák dilidoki felírt neki.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 11:32:09

@atomic power 1986DucaDuca: Akarom mondani, jelentősen csökkenni fog, mivel jelentősen csökkenni fog a magyar GDP növekedése, mivel az azt fűtő uniós segíly erősen csökkenni fog.

István Tamasi 2020.01.24. 11:33:23

@Muhammad Balfas:
Inkább mosolyogjon Karácsony Gergely minthogy olyan aggódó képet kellene vágnia, mint a suttyó muszlimszopó O1G szokott amikor azért aggódik, hogy bevette-e a sok gyógyszert amit a labanc dilidoki felírt neki.

Muhammad Balfas 2020.01.24. 11:38:08

@István Tamasi: Fényes tekintetű Geryke. A mosolya fixált..:)

alöksz róz 2020.01.24. 12:00:36

@nincs1itt: de minek kellett pont ezt rábízni, tuti nem kellett volna sokat keresgélni egy okosabb után annyi ember közt

István Tamasi 2020.01.24. 12:16:45

@Muhammad Balfas:
Inkább a fixált mosolyú Gergely, mint az erős dilibogyóktól fixált kényszermozgású suttyó O1G.

2020.01.24. 12:21:04

@Grimbusz Makszimusz: Cycmen ! Ha elolvasod, a válaszomat , akkor abban a bizonyos írásban, rájöhettél volna, hogy jó nagyot röhögtem és szivtam a véred !
Bocs, tahó, spicli és takonygerincű nem voltam vagyok és leszek.
Ha be akartalak volna köpni, akkor megtettem volna a második anyázás után !

Mindezektől eltekintve nem haragszom, és nyugodj meg, ezután is szivni fogom a véred , ha lesz rá alkalom és lesz olyan szövegkörnyezet ! Na, csocsi !

2020.01.24. 12:26:13

@Grimbusz Makszimusz: Hogy a lópöcs üsse ki a szemed , ha ilyet feltételezel rólam ! De tudd, ha lesz lehetőségem, akkor tovább fogom szívni a véred, amiért ilyen dolgot feltételezel rólam. Te kriptoproli !: D

2020.01.24. 12:26:53

@Grimbusz Makszimusz: Hogy a lópöcs üsse ki a szemed , ha ilyet feltételezel rólam ! De tudd, ha lesz lehetőségem, akkor tovább fogom szívni a véred, amiért ilyen dolgot feltételezel rólam. Te kriptoproli !: D

megamedve 2020.01.24. 12:29:37

@Hova fogják elásni KariGerit?!:
gondolom az meg kimondottan üdvözlendő volt, amikor a magyar fidesz (f)ko(s)rmány által prezentáltál kérdőívek adatai orosz szerverekre mentek......

CSAK A FIDESZ! (meg a barmok)

Muhammad Balfas 2020.01.24. 12:38:07

@megamedve: Gyurcsányék beengedték az oroszokat a magyar titkosszolgálatokba,és eladták nekik a Mol-t..

Muhammad Balfas 2020.01.24. 12:39:18

@István Tamasi: Te viszont Zorbányfixált vagy , ahogy elnézem..:)

István Tamasi 2020.01.24. 12:42:43

@Muhammad Balfas: Az én fixáltságom azonnal megszűnik amint elviszi az ördög a suttyó muszlimszopú O1G-t.

6.Lenin 2020.01.24. 12:51:46

"Mészáros Kata az MTVA műsorvezetője, aki a minap megpróbálta porba döngölni az interjúra érkező ellenzéki főpolgármestert. "

Kinek lett volna kötelessége előírni egy független riporternek, hogy mit kérdezhet ettől a köcsögtől?

A köztévé nem a budapestieké, tehát kérdezhet olyasmiket is, ami másokat is érdekelhet.
Tulajdonképpen mi is volt a baj? Nem süketelhetett szabadon a köcsög? Arra ott az ATV, + a bunkó közönsége. Ott nyugodtan süketelhet, a riporter TUDJA (?) mit szabad kérdeznie.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 12:57:17

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"Tehát szerinted nagyot hazudott a gazdád. Rendben."

Hazudni csak megtörtént dolgokról lehet! 2030 még nem jött el! Neked már itt van?

Egyébként meg egy országnak víziót kell nyújtani. Ez az, amit a dilettáns ellenzék nem tud.

2030-ban egy 10-20%-os különbség Magyarország és Ausztria között történelmileg egy utoléréssel felelne meg. De ez a különbség ennél is kevesebb lehet.

"Igen, jelentősen nőni fog, mivel jelentősen csökkenni fog a magyar GDP növekedése, mivel az azt fűtő uniós segíly erősen csökkenni fog."

Na látod, ezért folytat az ország erőteljes beruházási politikát, és a lakosságot ezért ösztönzi megtakarításokra és nem fogyasztásra.

Az uniós pénz pedig nem segély. Azt Magyarország kompenzációként kapja, és nem is annyit, amennyi valójában járna. Nem veszik figyelembe a kompenzációnál a munkaerő elvándorlását a KKE-i országokból.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.24. 12:58:57

@jános515: " Hogy a lópöcs üsse ki a szemed , ha ilyet feltételezel rólam ! De tudd, ha lesz lehetőségem, akkor tovább fogom szívni a véred, amiért ilyen dolgot feltételezel rólam. Te kriptoproli !: D"

Bár minden előfordulhat, de igazából én sem hiszem, ne aggódj és azt is remélem hogy folytatod eddigi tevékenységedet és tovább írod az agyzsibbasztó libsi hülyeségeidet! :P

Muhammad Balfas 2020.01.24. 13:04:40

@István Tamasi: Azt hittem,hogy te vagy a muszlimszopó..:)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.24. 13:37:35

@janos551: Jól van, de ne udvariaskodjunk most már tovább egymással, mert ez a buzulás határait súrolja és még meggyanúsítanak minket! :D :P

István Tamasi 2020.01.24. 13:43:15

@Muhammad Balfas: Hinni templomban szoktak. Viszont az nem hit hanem tény, hogy a suttyó O1G már régóta szopja a muszlimok f@szát,: kezdete a muszlim terroristák muszlim bankárjával és annak halála után erdogánnal folytatja.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 13:45:02

@István Tamasi:

"Inkább mosolyogjon Karácsony Gergely mindenkire semhogy olyan aggódó képet vágjon, mint a suttyó O1G amikor azért aggódik, hogy bevette-e az elegendő mennyiségű gyógyszert amit az osztrák dilidoki felírt neki."

A gond csak az, hogy Karácsony Úr akkor is mosolyog, amikor nem kellene. Ez nem egy őszinte, szép, egészséges mosoly, ez inkább a kínos szituációkban produkált pótcselekvés. Túlkompenzálja zavartságát, és fölényes arckifejezést kölcsönöz neki, ami nem tesz jót megjelenésének.

István Tamasi 2020.01.24. 13:45:42

@Muhammad Balfas: Hinni templomban szoktak. Viszont az nem hit hanem tény, hogy a suttyó O1G a muszlim terroristák muszlim bankárjának a f.utykosét szopta és annak halála óta erdogánnal folytatja.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 13:48:12

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"Nem kedvenceim a szocik, de ha arra gondolok, hogy karigeri megszopatta a geci gazdádat, nekem is fülig ér a szám."

Pedig nincs sok választás! Gyurcsány vagy Orbán!

István Tamasi 2020.01.24. 13:49:06

@atomic power 1986DucaDuca:
A gond csak az, hogy a suttyó O1G kényszeres mozgásai, arcrángásai teljesen őszinték, mert a dilibogyók mellékhatásaként jönnek, ami nem tesz jót megjelenésének.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 13:50:41

@atomic power 1986DucaDuca: "Hazudni csak megtörtént dolgokról lehet! 2030 még nem jött el!"

Aha, nagyeszű, ha a gazdád azt hazudja, hogy 2030-ban eljönnek a gyíkemberek, akkor te csak majd 2030. december 31-én csapsz a homlokodra, hogy na, megint átvert a geci. :))

Az űrgyíkok eljövetele nagyságrendekkel valószínűbb, mint hogy a gazdád vezetésével 2030-ig lehagyjuk Ausztriát.

"Egyébként meg egy országnak víziót kell nyújtani."

Hát vízió az van. A fejlődés vízióját kapjátok, fideSSfasszopók, és a leszakadás rögvalóságát. 10 év alatt nem csökkent a különbség a magyarországi régiók között. A legszegényebb 20 EU régióból 4 magyar.

"Az unió 20 leggazdagabb régiója között ismét nincs magyarországi régió, a lemaradás jól érzékeltethető, hogy a Szlovák főváros régiója az előkelő 8. helyen, míg a cseh prágai régió a 7. leggazdagabb az EU-ban.

Nem úgy a legszegényebb régiók között, itt már négy magyar régiót is találunk: Észak-Alföld (43 százalék), Dél-Dunántúl (45 százalék), Észak-Magyarország (46 százalék), Dél-Alföld (48 százalék). A helyzetet jól árnyalja hogy míg Magyarország 4 régióval van jelen legszegényebb 20-ban addig Románia már csak 2 régiója került be ebbe a kalapba."

hirhugo.hu/2019/02/28/lesujto-negy-magyar-regio-is-az-eu-legszegenyebbjei-kozott-raadasul-evek-ota-nincs-elorelepes/

Persze, miután 10 év alatt leszakadtunk a legszegényebbek közé, majd 10 év múlva a leggazdagabbak közé jutunk ugyanazzal az impotens maffiózóval. Nálad hiszékenyebb barom nincsen. :))

"2030-ban egy 10-20%-os különbség Magyarország és Ausztria között történelmileg egy utoléréssel felelne meg."

Így van. Ondó Viktor gazdád kormányzásával sajnos ez is esélytelen.

"Igen, jelentősen nőni fog, mivel jelentősen csökkenni fog a magyar GDP növekedése, mivel az azt fűtő uniós segíly erősen csökkenni fog."

"Na látod, ezért folytat az ország erőteljes beruházási politikát, és a lakosságot ezért ösztönzi megtakarításokra és nem fogyasztásra."

Na látod, és még így is nettó hazugság az ígérete.

"a munkaerő elvándorlását"

A magyarok menekülése, az, hogy élhetetlen az ország, Ondó Viktor gazdád sara, nem az EU-é.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 13:53:43

@atomic power 1986DucaDuca: "Pedig nincs sok választás! Gyurcsány vagy Orbán!"

Az bizony szar lenne. Az elkúrót legalább le lehetett váltani, és nem lett a kormányzása alatt az ország leggazdagabb embere.

6.Lenin 2020.01.24. 13:58:36

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

Nem váltotta le senki, főleg nem egy választáson.
K I R Ú G T Á K ! Mert 1 fasz.

6.Lenin 2020.01.24. 14:00:12

@6.Lenin:

Lemaradt...

Orbánt meg nem tudjátok, mert ti is faszok vagytok, mint a kirúgott vezéretek.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 14:27:18

@István Tamasi:

".......kényszeres mozgásai, arcrángásai teljesen őszinték, mert a dilibogyók mellékhatásaként jönnek, ami nem tesz jót megjelenésének."

Hogy kerül ez ide? A riporternőről és a főpolgármesterről volt szó! Amit meg leírtál, arról van bizonyítékod is? Vagy ez is az a kategória, mint hogy veri a feleségét?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.24. 14:48:34

@atomic power 1986DucaDuca: "A riporternőről és a főpolgármesterről volt szó!"

Meg a geci gazdádról, aki kiherélte a közszolgálati médiát. Nélküle nem lehetne ilyet csinálni.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 15:10:23

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"10 év alatt nem csökkent a különbség a magyarországi régiók között. A legszegényebb 20 EU régióból 4 magyar.”

Nem a régiókról volt szó, hanem Magyarország és Ausztria gazdasági teljesítményének alakulásáról.

Visszatérve az eredeti témára:

Egy főre jutó GDP vásárlóerő paritáson /USD/ számolva:

Magyarország 2002-ben: 16.242
Ausztria 2002-ben: 32.796

2,019 szer nagyobb az osztrák érték.

Egy főre jutó GDP vásárlóerő paritáson /USD/ számolva:

Magyarország 2010-ben: 22.026
Ausztria 2010-ben: 42.531

1,93-szor nagyobb az osztrák érték, azaz gyakorlatilag alig volt felzárkózás.

Ugyanez az arányszám 2010-2018 között: 1,93-ról 1,63-ra csökkent.

Magyarország USD-ben, vásárlóerő paritáson számolt egy főre jutó GDP növekedése 2002 és 2010 között 36% volt, Ausztriáé 29 %.

Ugyanezek a számok 2010 és 2018 között:

Magyarország: 44,8%
Ausztria: 22,6 %

Addig, amíg Magyaroszág 2002-2010 között alig fejlődött gyorsabban, mint Ausztria /mindössze 7% a különbség, addig 2010 és 2018 között ez a különség 22,2%.
Úgyhogy hablatyolhatsz itt össze-vissza, jöhetsz terelésképpen aránytalanságokkal, am block Magyarországon lényegesen jobb a gazdasági kormányzás, min kedvenceid idejében.

alöksz róz 2020.01.24. 15:16:06

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: dehogynem lehetne. eleve ki is van zárva a dolog. Orbán Viktor Úr Miniszterelnök úr a miniszterelnök. a miniszterelnöknek meg nincs is beleszólása h mi megy a közmédiában.

eszti..... 2020.01.24. 16:44:59

@alöksz róz:

Bödöcs babérjaira törsz? )))))

eszti..... 2020.01.24. 16:51:14

@atomic power 1986DucaDuca:

nem épp terelés. a jó gazdasági kormányzás egyik ismérve az aránytalanságok csökkentése.

nincs1itt 2020.01.24. 17:44:05

@6.Lenin: mielőtt beleéled magad, hogy idegeskedtem, sejtettem, hogy valami hasonlóra tippeltem az aktív életeddel kapcsolatban.
a hozzá nem értőt, egy hozzáértő ismeri fel. milyen szakértelemről beszélsz? tehát akkor te politikai szakértő lennél?

nincs1itt 2020.01.24. 17:47:34

@alöksz róz: na ezen azoknak kell elgondolkodni, akik rábízták...

nincs1itt 2020.01.24. 17:50:18

@atomic power 1986DucaDuca: éééés még két év oszt a zosztrákok már fasorba sem lesznek!
ennél komolyabb valakinek tűntél...

6.Lenin 2020.01.24. 18:00:29

@nincs1itt:

Szepi, ne keverd a hozzáértőt a szakértővel. Nem vagyok politikai szakértő. Csak érdeklődő,tehát még kimondottan hozzáértő sem, hiszen nem vagyok minden fontos infó birtokosa. Nem is szeretném megjátszani sem hogy bármelyik is lennék. Csak általában leírom a véleményem.

De mi a problémád azzal, ha egy hozzáértő, vagy szakértő rögtön kiszúrja, ha valaki az adott témához sem érdeklődő, sem szakértői szinten nem értését kimutatja. Most csak általánosságban Írom, nem rád értem.

Ha politikai szinten csak egy kicsit is tájékozott valaki, nem lök propaganda szöveget, hiszen az ilyen szövegek tudatosan elhallgatnak lényeges információkat.
A véleményt meg nem lehet soha tényként kezelni, hiszen az a véleményt alkotó elfogultságát is jelenti egyben, de ez nem baj, hiszen mindenkinek van valamilyen értékrendje, ami után véleményt alkot. Nekem is, neked is.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 18:16:23

@eszti.....:

"a jó gazdasági kormányzás egyik ismérve az aránytalanságok csökkentése."

Nem könnyű az ilyen történelmi elmaradottságokat felszámolni. Ott van Olaszország. Mind a mai napig nem tudták megszüntetni az Észak-és Dél- Olaszország közötti fejlettségbeli különbségeket.

Gyakorlatilag az északiak tartják el a délieket.

Magyarországon felzárkózó gazdasági fejlődés mindössze 6 éve van. Ez nem lehetett elég a régiók öröklött fejlettségbeli különbségeinek érezhető csökkentésére.

nincs1itt 2020.01.24. 18:17:42

@6.Lenin: csak az a kurva magas hucul ne lenne alattad! nekem azzal semmi gondom sincs, ha egy szakértő kiszúrja a fusert... azzal van csak gondom, ha valaki műkedvelő(hobbi szinten foglalkozik bármivel) és a saját véleményét, mint megkérdőjelezhetetlent jelenti ki.
de mint írod, nem vagy politikai szakértő, én sem, de van véleményünk. na az meg olyan mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

6.Lenin 2020.01.24. 18:27:58

@nincs1itt:

Miért ne lehetnék kíváncsi? Hátha én nem látom jól. Csak én azt nem szeretem, ha valaki a saját véleményét tartja csak elfogadhatóan. Természetesen , ha valaki ezt teszi, hasonlóan válaszolok, észreveszi-é, hogy ő miként is áll a kérdéshez. Sokan nem veszik a lapot. Ez ebben az érdekes. Nyilván meg is van rá a magyarázat. Ez a része már nagyon régen érdekel. Itt pláne.

Szepikém, tálibozni, libbantozni, marhaság, még akkor is, ha én csinálom.

Mondjuk én leírom a véleményem a saját értékrendem szerint, erre az elle4nérdekeltek elkezdenek tálibozni, fideSSfazopózni mert nyilván valamiért bántja őket a másiki véleménye. Eddig semmi gond, a saját balfaszságát mutatja mások felé, ezzel sincs bajom.
Én miért változtassak ezek után a saját véleményemen? Szükséges lenne másokhoz igazodnom? De, ha erre nincs sem igényem, sem akaratom, pláne, ha nem is cáfolják a véleményem. Mit kéne ilyenkor tennem?

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 18:28:31

@nincs1itt:

"éééés még két év oszt a zosztrákok már fasorba sem lesznek!
ennél komolyabb valakinek tűntél..."

Nem tehetek róla, ha hozzászólásomból ezt olvastad ki. A szövegértelmezési hiányosság nem az én hibám!

nincs1itt 2020.01.24. 18:53:43

@atomic power 1986DucaDuca: akkor fogalmazz pontosan, mert ez a siker propaganda, amit tolsz, kicsit mókás. ismerve mo.-i viszonyokat és az osztrákot is.
a lényeg, hogy te is értsd, a kuszaszemű pénzsámán éppen úgy trükkök százaival(ismerős ugye?) fedi el a valóságot, mint bármelyik elődje. lehet lelkendezni, gdp vásárlóerő paritáson ennyi, annyi százalék. azt mond meg 1 órai munkabér(átlag, nettó) mennyi kg kenyeret ér mo.-on vagy ausztriában, mennyi liter üzemanyagot stb. na ez a valós vásárlóerő!

eszti..... 2020.01.24. 18:58:52

@atomic power 1986DucaDuca:

a változatosság kedvért próbálom kerülni azokat a bevett sablonokat, amik beazonosítható "ballipsiként" elvárható tőlem.
"Magyarországon felzárkózó gazdasági fejlődés mindössze 6 éve van." - szerinted miért? elég ehhez a -tegyük fel- a kiváló kormányzati gazdaságpolitika? vagy némi szerepet játszik a világgazdaság eddigi fellendülése / a konjuktúra, talán az ide vonatkozó kifejezés, de nem vagyok benne biztos/?
azt vágom, hogy nem könnyű az ilyen történelmi elmaradottságokat felszámolni. de nem lehetett volna a 6 évnyi szárnyalás alatt jobban elosztani a beruházásokat?

hoplita 2020.01.24. 19:00:00

@6.Lenin:
Megvagy még, te kibaszott geciláda...hogy szakadt vóna a kurva anyádba a fejed, te büdös nyuggergeci...?
Életedben eccer tegyél mán valami hasznosat, oszt dögöjjé' meg, te szarzsák.

eszti..... 2020.01.24. 19:05:52

@hoplita:

figyelj! épp most próbálunk konszolidálódni itt a blogon. mivel, veled ellentétben, mi folyamatosan idejárunk, nem próbálnál meg emberi hangon kommunikálni?

nincs1itt 2020.01.24. 19:10:23

@6.Lenin: a véleményed csak annyi volt eddig, hogy "nincs jobb". tehát ez a fosch is megfelel, sőt jónak is találod. mondjuk nem ügy az elődökhöz képest

nincs1itt 2020.01.24. 19:11:45

@hoplita: jóbarát, lennél kedves kicsit cizelláltabban bugrisnak lenni?

6.Lenin 2020.01.24. 19:14:17

@hoplita:

Még mindig kedvelsz? Segítek feldolgozni, ha valamilyen problémával küzdesz. Jobbik melyik része szakadt rád? A széteséssel benned is megszakadt valami?

hoplita 2020.01.24. 19:18:28

@eszti.....:
Ezt a szemét gecit ismerem egy ideje, nem véletlen az, amit mondtam.:)

hoplita 2020.01.24. 19:20:46

@nincs1itt:
Még finom is voltam, IRL a belét taposnám ki.

6.Lenin 2020.01.24. 19:22:46

@nincs1itt:

1000x leír5tam, ha lenne jobb, őket támogatnám. szarokkal minek foglalkozni?

Ezen a ponton mindenki leragad, ez miért az én hibám?

Itt a példa, @hoplita, neki már 2010-ben megmondtam, hogy kár a Jobbikkal foglalkozni, mert bukni fognak. 10 éve nem tudja feldolgozni, még most is ezen rágja magát, teljesen szétesve.

eszti..... 2020.01.24. 19:26:12

@hoplita:

elhiszem. de akkor sem szeretnék egy újabb hányáson átlépni.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 19:35:46

@nincs1itt:

"akkor fogalmazz pontosan, mert ez a siker propaganda, amit tolsz, kicsit mókás. ismerve mo.-i viszonyokat és az osztrákot is."

Szerinted EUROSTAT az egy siker propaganda? Ugyanis onnan vett adatokat idéztem.
Ha ez neked mókás, akkor tanulmányozd vidáman az adatokat!

"a lényeg, hogy te is értsd, a kuszaszemű pénzsámán éppen úgy trükkök százaival(ismerős ugye?) fedi el a valóságot, mint bármelyik elődje."

Nem tudom kiről beszélsz, de jól hangzik. Ez is a tréfás kedved része?

" lehet lelkendezni, gdp vásárlóerő paritáson ennyi, annyi százalék. azt mond meg 1 órai munkabér(átlag, nettó) mennyi kg kenyeret ér mo.-on vagy ausztriában, mennyi liter üzemanyagot stb. na ez a valós vásárlóerő!"

Engem ez nem érdekel. Én Magyarországon élek és nem is akarok innen elmenni. Mi, magyarok elsősorban múltbeli eredményeinket vetjük össze a mostaniakkal. Az, hogy a miniszterelnök célokat tűz ki, helyes, de nekünk a saját, önmagunkhoz mért fejlődésünk a legfontosabb. Ha pedig összehasonlítást végzünk más országokkal, tisztában kell lenni a következőkkel:

1./ mi honnan indultunk
2./ ők honnan indultak
3./ milyen történelmi körülmények befolyásolták a mi fejlődésünket pozítívan, illetve negatívan
4./ milyen történelmi körülmények befolyásolták az ő fejlődésüket pozítívan, illetve negatívan

Ezután lehet összehasonlítgatni!

nincs1itt 2020.01.24. 19:39:02

@atomic power 1986DucaDuca: szóval, csak a tények nem zavarnak össze... szerintem számold bele a mohácsi vészt, meg amit akarsz. hazudsz... ennyi.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 20:20:09

@eszti.....:

"elég ehhez a -tegyük fel- a kiváló kormányzati gazdaságpolitika? vagy némi szerepet játszik a világgazdaság eddigi fellendülése / a konjuktúra, talán az ide vonatkozó kifejezés, de nem vagyok benne biztos/?"

Konjunktúra volt 2002-2007 között is, mégis lecsúsztunk a régiótól. A bruttó hazai termék (GDP) volumenének változása/%/ 2007-ben, az utolsó "békeévben" Magyarországon 20-szor alacsonyabb volt, mint a Kelet-Közép-Európai átlag.
A jó kormányzás azt is jelenti, hogy lépést tudunk tartani a régióval.
A vásárlóerő paritás alapján számított egy főre jutó GDP növekménye /%/ 2010 és 2018 között a V4-ek tekintetében egyedül Lengyelországban volt magasabb, de Magyarország csökkentette legnagyobb mértékben a GDP arányos adósságát. A közgazdaságtanból pedig tudjuk, hogy az eladósódás fékezése rengeteg erőt von el a gazdaságtól a költségvetésen keresztül és így növekedés viszafogó hatása van. Az eredményeket ennek tudatában kell mérlegelni.

Jelenleg az a helyzet, hogy 100 éve nem volt olyan Magyarországon, hogy tartós gazdasági növekedés mellett a legfontosabb három makro mérleg – az államháztartási , a fizetési - és a külkereskedelmi mérleg - rendben van.

"azt vágom, hogy nem könnyű az ilyen történelmi elmaradottságokat felszámolni. de nem lehetett volna a 6 évnyi szárnyalás alatt jobban elosztani a beruházásokat?"

2014-ig – a kormányzati célok ellenére – a legtöbb támogatott beruházás a
a Nyugat-Dunántúl régióba áramlott. Az Észak-Alföld, Dél-Alföld, Dél-Dunántúl esetében a támogatási összeg az utolsók között volt.

2014. második félévét követően már a támogatott beruházásoksokkal nagyobb mértékben jutottak el a fejletlenebb régiókba: a legtámogatottabb régiók Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld volt 2017-ig. Ezek a régiók vállalták a
legtöbb új munkahelyet is. Észak-Alföld támogatási összege a korábbi időszak mintegy 10-szeresére, Dél-Alföldé 25-szörösére növekedett. Észak-Magyarország támogatási összege pedig 52%-al nőtt.
Ezzel egyidőben a fejlett Nyugat-Dunántúl régió beruházásainak támogatása a felére csökkent.
Nem volt viszont áttörés befektetésösztönzés eszközőkkel a Dél-Dunántúl régióban.

2010-2017 közötti időszakban létrehozott új munkahelyek száma a régióban nem érte
el az ezret sem. Ezzel szembenben az 5-6000 fővel nőtt az új munkahelyek száma az Észak-Magyarországi, illetve a Nyugat-Dunántúli régióban.

Ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy az elmaradott régiók felzárkóztatásának problémáját a kormámy érzékeli, erőforrásokat is csoportosít oda, egyelőre felemás sikerrel.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 20:24:25

@nincs1itt:

"szóval, csak a tények nem zavarnak össze... szerintem számold bele a mohácsi vészt, meg amit akarsz. hazudsz... ennyi."

Ezt az inkorrekt állítást nem intézzük el csak annyival, hogy "ennyi". Ugyan írd már meg nekem, hogy mit hazudtam, mert ha ezt állítod, akkor azt bizonyítani kell!

eszti..... 2020.01.24. 20:57:35

@atomic power 1986DucaDuca:

"Jelenleg az a helyzet, hogy 100 éve nem volt olyan Magyarországon, hogy tartós gazdasági növekedés mellett a legfontosabb három makro mérleg – az államháztartási , a fizetési - és a külkereskedelmi mérleg - rendben van."

Figyelj! Ez nemcsak Magyarországra, hanem az egész régióra érvényes. Kb ugyanez a helyzet Szlovákiában is. A leszakadó régiókba a többihez képest alig jut fejlesztés. Pl. egyetlen autógyárat sem telepítettek a ide. Tudom, ez nem egy lukratív terület, de sokat segítene az itt élőkön.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 21:54:25

@eszti.....:

"Figyelj! Ez nemcsak Magyarországra, hanem az egész régióra érvényes."

Romániában a GDP arányos államháztartási hiány 2018-ban a mastrichti 3%-os határon volt. 2019-es hivatalos adat nincs, de annyit tudunk, hogy a 2019-es évre 4,3%-ot terveztek.
Nálunk ez bőven 3% alatt van.
2019-ben az első tizenegy hónapban 15,7 százalékkal, 15,510 milliárd euróra nőtt a román külkereskedelmi mérleg hiánya az előző év azonos időszakához mérten.
Nálunk ez többletes.

Azonban én elsősorban a korábbi magyar kormányok teljesítményére gondoltam, mikor a mostanival összehasonlítottam.

eszti..... 2020.01.24. 22:16:52

@atomic power 1986DucaDuca:

gondoltam, hogy arra gondoltál. de akkor teljesen más volt a világgazdasági helyzet.
úgy korrekt, ha azonos időben összehasonlítod, mondjuk a V4 államok gazdasági mutatóit.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.24. 22:24:13

@eszti.....:

"úgy korrekt, ha azonos időben összehasonlítod, mondjuk a V4 államok gazdasági mutatóit."

A bruttó hazai termék (GDP) volumenének változása/%/ 2007-ben, az utolsó "békeévben":

Csehország: 5,6
Észtország: 7,7
Horvátország: 5,3
Lengyelország: 7
Lettország: 10
Litvánia, 11,1
Románia: 7,2
Szlovákia: 10,8
Szlovénia: 6,9

MAGYARORSZÁG: 0,4

A vásárlóerő paritás alapján számított egy főre jutó GDP növekménye /%/ 2010 és 2018 között:

Magyarország 44,8%
Csehország 35,6%
Lengyelország 51,5%
Szlovákia 43,0%

István Tamasi 2020.01.25. 08:23:51

@atomic power 1986DucaDuca:
Úgy kerül ide, hogy egymás mellé került Karácsony és O1G.
A bizonyíték a kényszeres mozgásairól ott vannak a különböző videókon.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.25. 08:30:16

@atomic power 1986DucaDuca: "Nem a régiókról volt szó"

Gazdasági fejlődésről volt szó. 10 év alatt semmi fejlődést nem ért el a geci gazdád. leszakadást ért el. A legszegényebb régiók között 4 magyar van, és 2 román.

"Magyarország és Ausztria gazdasági teljesítményének alakulásáról."

Amiről kimutattad, hogy Ondó Viktor gazdád hazudott, a legoptimálisabb becslésed szerint is messze lemaradunk Ausztriától a beígért 10 év alatt. A valóságban nő a leszakadásunk.

"Magyarország USD-ben, vásárlóerő paritáson számolt egy főre jutó GDP növekedése 2002 és 2010 között 36% volt"

Köszönhetően az EU segílynek. Ami csökkenni fog, így a GDP növekedés is csökkenni fog, még gyorsabban szakadunk le.

István Tamasi 2020.01.25. 08:34:40

@Muhammad Balfas:
Hasszán F. ellen büntető eljárás folyt.
Na és mi van farkasflórival?

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.25. 08:46:09

@István Tamasi:

Sokat gondolkoztál egy egyszerű kérdésen, de a korrekt válasz elmaradt. Tehát van bizonyíték a "dilibogyó" szedésére vagy nincs. Ha van, akkor add elő, ha nincs, akkor nem kell ezt terjeszteni!

István Tamasi 2020.01.25. 08:49:33

@atomic power 1986DucaDuca:
A dilibogyók szedésére a bizonyíték azok látható mellékhatásai.
Hazánkra nézve viszont gyászos, hogy egy mentálisan sérült, dilibogyókat szedő mini elnöke van.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.25. 09:06:18

@István Tamasi:

Ezekkel a "bizonyítékokkal" lehet, hogy a miniszterelnököt zsigerből gyűlölő embereket meg tudod győzni, de engem nem! Te bizonyára laikus vagy abban, hogy egy embert a testmozgásai alapján TV képernyőről, vagy távolból megítélj, mert ha nem így lenne, akkor egy szakmai indoklást fűztél volna a hozzászólásodhoz. De nem baj, vannak ebben az országban szakemberek, akik erre képesek. Legalább egy ilyen véleményt csatolj be. Ha nincs ilyen, akkor felejtsük el az egészet, mert az nem járja, hogy szakembereknek nem tűnik fel az, amit te állítasz. Manapság annyi mindent vágnak a miniszterelnök fejéhez, ezért gondolom nem kell nagy bátorság egy független pszichiáter részéről egy ilyen vélemény nyilvános megfogalmazása. Ha van ilyen, komoly szakembertől, akkor meggyőztél, ha nincs, akkor felejtsük el az egészet.

Legalább csatolj be egy

István Tamasi 2020.01.25. 11:20:03

@atomic power 1986DucaDuca:
Kétségeivel forduljon orvosához, gyógyszerészéhez.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.25. 11:57:53

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"10 év alatt semmi fejlődést nem ért el a geci gazdád. leszakadást ért el. A legszegényebb régiók között 4 magyar van, és 2 román."

Tipikus balliberális hozzáállás. Azzal vádolod a kormányt, amit kedvenceid, a balliberélis kormányok követtek el.

1./ Az ország leszakadása 2006-tól következett be. Ennek csúcspontja a 2007-es év volt, amikor a magyar GDP növekedés mindössze 0,4% volt. A Kelet-Közép-Európai országok GDP növekedésének átlaga 20-szor nagyobb volt ennél! Miről beszélsz jóember?
A pénzügyi válság még csak ezután jött, ami még jobban lenyomta Magyarországot és az államcsőd szélére vitte. A féléves, rövid lejáratú államkölcsönt nem lettünk volna képesek kifizetni az IMF és az EU nélkül.

2./ Az említett négy régió már 2010 előtt is ott volt az unió legszegényebb régiói között.
A 2007-2013 közötti uniós transzfereket még a balliberális kormányok tárgyalták le. Az Orbán kormány minden szándéka ellenére csak 2014-es évtől tudott támogatást nyújtani az elmaradottabb régióknak. Addig rendet kellett tenni abban a pénzügyi kuplerájban, amit kedvenceid az országra hagytak.

"Amiről kimutattad, hogy Ondó Viktor gazdád hazudott, a legoptimálisabb becslésed szerint is messze lemaradunk Ausztriától a beígért 10 év alatt. A valóságban nő a leszakadásunk."

Az én becslésem az maradjon az enyém, és nem a miniszterelnöké. Én a múltbeli növekedési adatok alapján prognosztizáltam egy GDP arányt a két ország között, ami önmagában véve rendkívül szép eredmény lenne, de te még ezt is lebecsülöd! Kb. 25 százalékos differencia a két gazdaság között már olyan szint lenne, amivel a világ országainak nagyon nagy többsége boldog lenne. Azonban a tényleges felzárkózás ennél jobb is lehet, minden attól függ, hogy a következő 10 évben milyen gazdaságpolitika folyik az országban. Így nincs egyáltalán kizárva, hogy a két ország közötti rés ennél szűkebb is lehet vagy el is tűnhet.

És akkor mi van, ha nem érjük utol Ausztriát 2030-ra? Ekkora örökölt lemaradás mellett az sem volna szégyen!
Viszont célokat kell kitűzni, ezt tanultam a menedzser képzőben. Nem csak a miniszterelnökön fog múlni a siker. Viszont ha ennyi visszahúzó ember lesz ebben az országban, mint most is, sokkal nehezebb lesz elérni a célokat.

Nem tudom mi vagy mi volt a foglalkozásod, de ilyen dekadens, negatív gondolkodásmóddal, attitűddel nem szeretnék a helyedben lenni.

Ami pedig az uniós transzfereket illeti, az jönni fog a következő ciklusban is megfelelő nagyságban, de egyre kevésbé leszünk rászorulva a ciklus után, mert addigra be fognak indulni, termelővé fognak válni azok a beruházások, melyeket addig is végrehajtanak.
Magyarország GDP arányos államadossága bőven 60% alatt fog stabilizálódni, devizaadósságunk a nullához fog közelíteni, így több pénz lesz további beruházásokra, egészségügyre, oktatásra.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.25. 12:01:40

@István Tamasi:

"Kétségeivel forduljon orvosához, gyógyszerészéhez."

Hát ez nem sok, mint bizonyíték!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.25. 12:26:46

@atomic power 1986DucaDuca: "kedvenceid, a balliberélis"

Se a baloldaliak, se a liberálisok nem kedvenceim.

"követtek el"

Relativizálsz. Irreleváns, hogy a geci az elkúrónál sokkal rosszabbul, vagy csak kevéssé rosszabbul kormányoz. A lényeg, hogy Ondó Viktor gazdád "vezetése" folyamán az ország a középmezőnyből a sereghajtók közé került.

"Az említett négy régió már 2010 előtt is ott volt az unió legszegényebb régiói között."

Tehát azt mondod, a gazdád alatt semmit se fejlődött az ország a régióhoz képest. Nem fogsz kapni Kubatovtól fizetést. :))

"Kb. 25 százalékos differencia a két gazdaság között már olyan szint lenne"

Egy negyeddel való lemaradás semmiképpen se jelent lehagyást, akárhogy is hazudik a gazdád.

"És akkor mi van, ha nem érjük utol Ausztriát 2030-ra?"

A homlokodra csapsz, és rájössz, hogy megint becsapott a gazdád. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.25. 12:27:38

@atomic power 1986DucaDuca: "kedvenceid, a balliberélis"

Se a baloldaliak, se a liberálisok nem kedvenceim.

"követtek el"

Relativizálsz. Irreleváns, hogy a geci az elkúrónál sokkal rosszabbul, vagy csak kevéssé rosszabbul kormányoz. A lényeg, hogy Ondó Viktor gazdád "vezetése" folyamán az ország a középmezőnyből a sereghajtók közé került.

"Az említett négy régió már 2010 előtt is ott volt az unió legszegényebb régiói között."

Tehát azt mondod, a gazdád alatt semmit se fejlődött az ország a régióhoz képest. Nem fogsz kapni Kubatovtól fizetést. :))

"Kb. 25 százalékos differencia a két gazdaság között már olyan szint lenne"

Egy negyeddel való lemaradás semmiképpen se jelent lehagyást, akárhogy is hazudik a gazdád.

"És akkor mi van, ha nem érjük utol Ausztriát 2030-ra?"

A homlokodra csapsz, és rájössz, hogy megint becsapott a gazdád. :))

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.25. 14:34:56

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

„Se a baloldaliak, se a liberálisok nem kedvenceim.”

Nem az számít, hogy te minek nyilvánítod magad, hanem az, ahogy beszélsz, írsz. Ez mindent visszaigazol.

„ A lényeg, hogy ………az ország a középmezőnyből a sereghajtók közé került.”

Mondod ezt akkor, amikor:

„Nyolc év után utolérte és megelőzte Magyarország Lengyelországot az egy főre jutó gazdasági teljesítmény alapján. 2018-ban az uniós átlag 71 százalékára emelkedett az egy főre beszámított magyar GDP; 2016-ban és 2017-ben ugyanez 68 százalék volt (vásárlóerő-paritáson számolva). Ezzel párhuzamosan Lengyelországban a korábbi 68 és 69 százalékról csupán 70-re nőtt a GDP relatív nagysága a többi uniós országéhoz képest.”

forbes.hu/uzlet/egy-fore-juto-gdp-magyarorszag-visszaelozte-lengyelorszagot/

Nektek, Gyurcsány hívőknek minden fordítva működik? Szerinted az ég kék? Ugye nem, mert zöld!

„Tehát azt mondod, a gazdád alatt semmit se fejlődött az ország a régióhoz képest. Nem fogsz kapni Kubatovtól fizetést.„

Fordítva ülsz a lovon. A négy régió nem tudott úgy fejlődni az ország többi részéhez képest, hogy azokhoz közelebb kerüljenek.

De ez nem újdonság Európában. Nagy-Britanniában a leggazdagabb régió egy főre jutó GDP-je 4,4-szerese a legszegényebbnek, Belgiumban 3,1-szerese, Portugáliában 2,9-szerese.

Nagy-Britanniában ez a különbség a korábbi 3,6 értékről nőtt meg 4,4-re.

A németországi Schwaben 6 százalékponttal, Berlin 5% százalékponttal rontott két év alatt a régiók rangsorában. Schwaben régió egy főre jutó bruttó hazai terméke 1999-ben 6%-kal meghaladta az EU15 átlagát, 2001-ben azonos szintre került vele.
Az unió egészét tekintve 1999-ben az átlag 75%-a alatti 46 régió közül 22-ben csökkent az egy főre jutó GDP az átlaghoz viszonyítva.

Ott van Észak-Olaszország és Dél-Olaszország közötti óriási különbség, amit több, mint száz éve nem tudtak megszüntetni. Az Orbán kormánynak eddig csak 6-7 éve volt erre.
Akinek van némi közgazdasági ismerete, az tudja, hogy nagyon nehéz az aránytalanságokat rövid távon nemhogy csökkenteni, de néha még a lemaradás fokozódását is megállítani.

A fejlődés mindig a gazdasági centrumokban fokozott. Vannak olyan országok ahol nem többcentrumú a gazdaság, mint Magyarország is, ahol történelmi okokból egy régiónak van domináns szerepe a gazdasági életben, de a centrumon kívül eső régiók között nincs lényeges gazdasági különbség.

2014. második félévét követően a támogatott beruházások nagyobb mértékben jutottak el a magyarországi fejletlenebb régiókba: a legtámogatottabb régiók Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld.

Ezek a régiók vállalták a legtöbb új munkahelyet is. Észak-Alföld támogatási összege a korábbi időszak mintegy 10-szeresére, Dél-Alföldé 25-szörösére növekedett. Észak-Magyarország támogatási összege pedig 52%-al nőtt.

Ezzel egyidőben a fejlett Nyugat-Dunántúl régió beruházásainak támogatása a felére csökkent.

A magyar régiók közül egyedül Nyugat-Dunántúl helyzete romlott 1,3 százalékponttal, a többi régióé javult 1,5–3,5 százalékponttal.

Ha azonban az egy főre jutó GDP mellett a háztartások rendelkezésre álló jövedelmét is figyelembe vesszük, akkor kicsit más képet kapunk. Dél-Alföld és Észak-Alföld 1, Észak-Magyarország 2, Dél-Dunántúl 17 helyet javít.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 10:13:12

@atomic power 1986DucaDuca: "A négy régió nem tudott úgy fejlődni az ország többi részéhez képest, hogy azokhoz közelebb kerüljenek."

Pedig pont a felzárkóztatáshoz kaptuk az irdatlan méretű EU segílyt, amit a gazdád ellopott. Mondom, hogy nem fogsz fizetést kani Kubatovtól, ha állandóan engem igazolsz. :))

És közben a geci Európa egyik legszegényebb államává tette Magyarországot. Ezt még az elkúró se volt képes véghez vinni.

Cseh Kattka 2020.01.27. 01:21:50

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "És akkor mi van, ha nem érjük utol Ausztriát 2030-ra?"

Sajnos, amíg Orbán Viktor van a kormányrúdnál, addig Magyarország sohasem lesz olyan felvilágosult és boldog, mint Ausztria (a CEU új hazája!) vagy Svédország!

Míg Stockholmban minden napra jut öt olyan eset, amikor egy izgalmas keleti, déli kan a nyílt utcán ejt teherbe egy szerencsés helyi hölgyeményt, addig nálunk erre a magyar hölgyeknek hónapokat, esetleg éveket kell várnia egy-egy izgalmas kalandra Szomália hős fiaival !!!
888.hu/amerika-london-parizs/atlagosan-naponta-otszor-eroszakolnak-meg-noket-a-sved-fovarosban-4201960/
www.origo.hu/nagyvilag/20190202-migransgyilkossagok-ausztriaban.html

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.27. 07:51:33

@Cseh Kattka: "Sajnos, amíg Orbán Viktor van a kormányrúdnál, addig Magyarország sohasem lesz olyan felvilágosult és boldog, mint Ausztria (a CEU új hazája!) vagy Svédország!"

Így van. Még ha Lázár hazudozik is, hogy Bécs élhetetlen, Bécs tizedszerre is a világ legélhetőbb városa!

index.hu/gazdasag/2019/09/04/ismet_becs_lett_a_legelhetobb_varos_budapest_kelet-europa/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.27. 07:53:58

@Cseh Kattka: "a nyílt utcán ejt teherbe"

Magyargyűlölő fideSSfasszopó, faszér aggódsz a svédekért, és nem a magyarokért? Hetente megöli egy magyar férfi a párját. Ezt milyen migráncs tudja felülmúlni???

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.28. 19:08:41

@atomic power 1986DucaDuca: Figyejj öccse!
Ez a gyurcsányozás...
nálatok meg a nyugdíjasoknál működik.
Amúgy csak égeted magad vele.
Ja,és én szavaztam rá.Aztán meg ellene.

atomic power 1986DucaDuca 2020.01.29. 08:44:14

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Ez a gyurcsányozás...
nálatok meg a nyugdíjasoknál működik.
Amúgy csak égeted magad vele.
Ja,és én szavaztam rá.Aztán meg ellene."

És most? Most megint mellette? Ha ennyire fáj, hogy a volt miniszterelnököt negatív kontextusban emlegetem, akkor lehet, hogy már megváltozott a véleményed?
Én nem úgy kritizálom a volt kormányfőt, mint sokan az ellenzéki oldalon a jelenlegi miniszterelnököt! Pl.: "g.....ci" gazdád", hanem azokon az adatokkal alátámasztott károkozáson keresztül, melyek az országot érték "kormányzása" alatt.
Ennek két oka van: ennek az un. "kormányzásnak" máig ható következményei vannak, ami továbbra sem hallgatható el, mikor a jelenlegi kurzust támadják.
Másik ok: szemmel láthatólag erősödik a pártja, jelenleg a legerősebb ellenzéki párt, aminek következménye lehet egy esetleges kormányváltásnál, hogy visszarendeződik az ország a 2010 előtti viszonyok közé. Ehhez azok az ellenzéki pártok is muníciót adnak, amelyek korábbi identitásukat félredobva szövetkeznek vele.
Mindent összegezve: fentiek miatt szükség van arra, hogy a választókat emlékeztessük rá, hogy milyen következményei voltak és vannak GY. F. "kormányzásának". Persze ezt elfogadható módon kell tenni, nem olyan ordenári stílusban, ahogy a jelenlegi kormányfő megkapja.

Ha te úgy érzed, hogy ezzel "égetem magam", ahhoz jogod van. Szerintem meg az az égés, hogy még ma is szavaznak rá sokan.
süti beállítások módosítása