B1 blogcsalád



Kínos lett a fideszes alpolgármestenek, hogy a felesége a kormánytévé műsorvezetője

2020. január 24. - nickgrabowszki

Törölte Facebook-oldaláról a közös fotójukat. mkfp4.jpg

Azt túlzás volna állítani, hogy Füzesi Péter, a XVII. kerületi fideszes alpolgámester felhasználná a felesége ismertségét a politikai karrierjéhez.

  • A Facebook-oldalán pl. még csak arra sincs utalás, hogy nős, nemhogy arra, ki a b. neje.
  • Közös képük meg pláne nincs fenn. Már.

Egy volt, még hat évvel ezelőttről, gyaníthatóan feledékenységből. De miután megírtuk, hogy a felesége (Füzesiné Mészáros Kata) ugyanaz a műsorvezető (Mészáros Kata), aki pittbullszerű kedvességgel faggatja az állami médiába hivatkozási alapnak behívott ellenzéki főpolgármestert, majd közvetlenül utána egy koalamackó harciasságával kérdez alá és helyesel a fideszes frakcióvezetőnek,

törölte az utolsó közös fotót is.

Nyilván, mint terhelő bizonyítékot. Mondjuk nem tudom, mit gondolt, miután a kapcsolatukról szóló posztban ott volt a fénykép is, amit még 2014-ben, az önkormányzati választás kampányában töltött fel.

Miután azonban ez a kép nem az alpolgármester privát-, hanem a nyilvánosságnak szánt, kvázi hivatalos, politikusi kampányoldalán szerepelt, továbbra is a nyilvánosságra tartozik, ezért ideteszem a róla készített képernyőmentést: mkfp2_1.jpg

Továbbá az alpolgármester - amúgy kötelezően nyilvános - vagyonnyilatkozatának részletét is, mert hátha azt is töröltetni akarja:mkfp3.jpg

Csak hogy nyomuk maradjon.

Hogy amikor az Európai Parlamentben, Bizottságban, Tanácsban szavazni kell magyarországi jogállamiságról, a Fidesz ne hivatkozhasson arra, hogy itt a sajtó szabad, mert létezik pl. ún. közszolgálati média is.

Mert ez az eset tartalmi vizsgálat nélkül is jól mutatja, hogy a "közszolgálati' média ma, Magyarországon a Fidesz médiája, ahol Fidesz-politikusok hozzátartozói vihetnek politikai szerepet közpénzen,

a legkisebb összeférhetetlenségi probléma nélkül.

Hogy világos legyen: a "közszolgálati" média nem a közt, hanem csak a Pártot szolgálja. Nyilván így gondolták ők is, amikor megpróbálták eltüntetni a terhelő bizonyítékot.

De sikerült?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3015424940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha támadják Gréczy Zsoltot meghoszabítjuk Bicskéig 2020.01.26. 17:21:30

Kiderült::

GYÖNGYÖSPATÁN _T A N Á R V E R Ő_ CIGÁNYOK KAPJÁK A 100 MILLIÓS KÁRTÉRÍTÉST, MERT NEM KAPTAK ELÉG MAGASSZÍNVONALÚ OKTATÁST.

Köszönhetöen Soros civiljeinek.

Ha támadják Gréczy Zsoltot meghoszabítjuk Bicskéig 2020.01.26. 17:23:47

Kiderült::

GYÖNGYÖSPATÁN _ T A N Á R V E R Ő _ CIGÁNYOK KAPJÁK A 100 MILLIÓS KÁRTÉRÍTÉST, MERT NEM KAPTAK ELÉG MAGASSZÍNVONALÚ OKTATÁST.

Köszönhetöen Soros civiljeinek.

alöksz róz 2020.01.26. 17:24:00

@nincs1itt: totál mellébeszélsz megint.

nincs1itt 2020.01.26. 17:26:01

@alöksz róz: öööö, tényleg? kiigazítanád? esetleg ráböknél miben?

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 17:36:34

@morph on deer: Picim, én a véleményedet kérdeztem!................................

Úgy állítod be, mintha aki pálinkázik, az addig vedel, amíg fel nem robban a mája, a füvezők viszont decens úriemberek és még a raszták is csak reggeli előtt rántanak el egy gandzsát, hogy megjöjjön az étvágyuk!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 17:43:01

@nincs1itt: " éééés ismét szaltó mortale a semmiből a semmibe. az égetett szeszes italok nem hungarikum."

Abba már más is bele tartozik, esetünkben csak a pálinkáról van szó, egyébként pl. a Fütyülős Barack biztosan hungarikum, azt még a Landesmann rabbi is elismerte :P

Muhammad Balfas 2020.01.26. 18:02:25

@alöksz róz: Nem mindegy, hogy a hatóanyag mennyi idő alatt ürül ki a szervezetből.Ez a THC esetében jelentősen hosszabb ideig tart, mint az etanol esetében.

Muhammad Balfas 2020.01.26. 18:03:52

@Grimbusz Makszimusz: A mai fű sokkal több THC-t tartalmaz, mint a szexuális forradalmárok füve..

nincs1itt 2020.01.26. 18:08:15

@Grimbusz Makszimusz: csak jelzem, hogy pálinkát bármilyen gyümölcsből lehet főzni.
a hirtelen felindulásból hivatkozott brennerei-ek is ezt teszik, néhány gyógynövénnyel is kiegészítve, illetve gin-t és whiskey-t is... a sárga barack az pedig itt nem terem meg, de hidd el a bärwurz és a blutwurz(mindkettő gyógynövény, gyökér része) bayerwaldikum...
de ha megteremne a sárga barack akkor abból is, de az olaszoknak van bailoni marillen, ha nem is fütyöl de barack pálinka!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 18:10:15

@Muhammad Balfas: A mai fű sokkal több THC-t tartalmaz, mint a szexuális forradalmárok füve..mert fejlődik a mezőgazdaság!

alöksz róz 2020.01.26. 18:20:08

@nincs1itt: "melyik kormány "engedte meg" 2001-ben a deviza hitelezés lakossági formáját? áááá, megvan! fidesz! a szakértelem..." - ezt pont egyik kormány se "megengedte", hanem az uniós jogharmonizáció miatt szükséges lépés volt.
itt az a kérdés, miért engedte (vagy inkább forszírozta) az mszp-szdsz kormány ennyire a 'devizás' eladósodást

alöksz róz 2020.01.26. 18:21:55

@nincs1itt: az egész hozzászólásodban. nincs mire külön rábökni

alöksz róz 2020.01.26. 18:25:29

@Grimbusz Makszimusz: azok se feltétlenül totál le- és szétcsúszott emberek

Muhammad Balfas 2020.01.26. 18:39:40

@alöksz róz: A káros anyag jóval később ürül ki a szervezetből.

alöksz róz 2020.01.26. 19:01:19

@Muhammad Balfas: ja, kicsivel tovább lesz beállva. és?

nincs1itt 2020.01.26. 19:15:33

@alöksz róz: battman, battman azé' többet vártam vóna!(ismered a viccet?!)
má' megen az a rohatt eju a hibás és persze libsibolsik mert "erőltették".
esetleg a t.kötschögh választópógár az nem volt felelős, amiért agyba-faszba vette fel a hiteleket? meg persze a bankok sem ma született báránykák...
de azért ánnódecibell 2001-ben vaga mihály volt az aktuális pénzügymini. szólhatott volna egy-két-há' figyelmeztető szót, esetleg kiküldhetett volna olyan konzultimácijót is, hogyaszongya: józsi néni, azért asztat a sok pici betűt is el köllene olvasni, meg számolni is tudni kéne, legalább 4 alapművelet...
azért felhomályosíthatnál, hogy az egész hszben mi az... csak érdekelne, mert olyan tanulós alkat vagyok, hátha legközelebb konkretizálni is tudod...

egyébként meg tessék:
www.youtube.com/watch?v=vyFkPd6fEuI

nincs1itt 2020.01.26. 19:20:50

@Grimbusz Makszimusz: maxi, kb 1 millió alkoholistát tartanak nyilván... a drogosokról nem ismerek ilyen adatot, de biztosan van átfedés a két halmazban...
amikor el chapo is olyat szelfizik, hogy 5 literes fonott demizsonból tolja a páleszt... hm ez milyen példamutatás? meg aszongy el chapo, hogy ez magyar "szokás", meg hungarikum... és az egészség jegyében még tölt egy kis kóbásztot is... nem várom, hogy legyen brutál nyersvegán... de azért ahogy elnézem a manust nem pirítós és két lágytojás a reggeli... ez is felelőssége (lenne) egy mini.elnöknek is.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 19:29:27

@nincs1itt: "amikor el chapo is olyat szelfizik, hogy 5 literes fonott demizsonból tolja a páleszt.."

Ja, kérem, aki nem alkesz, annak nincs szüksége képmutatásra. Gyurcsányt nem látják inni, csak bebaszva! :D Na akkor van kígyózás, meg alacsonyan röpködnek a prímszámok!

nincs1itt 2020.01.26. 19:32:22

@Grimbusz Makszimusz: na gy.f. is piás!? mik vannak! de ha jól rémlik kb 12 éve nem vezeti mo.-ot... ami ebben az esetben mindegy. csak adalék...
ezzel szemben o.v. 10 éve mini.elnök, oszt'...

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 19:39:21

@nincs1itt: "5 literes fonott demizsonból "

Persze ilyen a látszat, ott állsz egy nagy demizsonnal, aztán nem iszol belőle, csak egy, vagy két felest, vagy csinosan állsz a kisközért előtt és csak egy ampullát szorongatsz, meg egy sört és senki nem tudja, hogy az már a nyolcadik! :D

alöksz róz 2020.01.26. 19:41:06

@nincs1itt: komoly ez az "úgy kell neki, minek ment oda" szintű érvelés :D
nem mondta senki, hogy aki felvette, annak nincs benne semmi felelőssége. de itt aktuálisan az mszp-szdsz kormányok tagadhatlan felelősségét firtatta a kommentelő. te meg látod, hogy fogva vagy, ezért elkened, másra mutogatsz, károgsz meg rizsázol

nincs1itt 2020.01.26. 19:41:43

@Grimbusz Makszimusz: stimmt! a kőműves aktimel még mindig megy mo.-on?

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 19:44:33

@nincs1itt: " ha jól rémlik kb 12 éve nem vezeti mo.-ot... ami ebben az esetben mindegy. csak adalék...
ezzel szemben o.v. 10 éve mini.elnök, "

12 éve nem az, Orbán meg csak 101 éve az. Ez hogy lehet, csak nem volt valami gixer? :DDDDDD
Amúgy egyszerű, összehasonlítom a két ehetőséget, ugyanis Gyurcsi az ellenzék vezére!

nincs1itt 2020.01.26. 20:03:41

@alöksz róz: felsoroltam ki lehetett felelős... gondolom a ballibsi kormányok különítményeket küldtek, hogy mindenki! vegyen fel deviza alapú hitelt, ha kell, ha nem...
nem beszélj mellé, mert ez még a battmanosnál is gyengébb!
a kormányok felelőssége... bizony az összes mo.-i kormány felelős, szerintem egyetemlegesen és azonos mértékben. de a hitelt nem a kormány nyomására vette fel a pógár.
szóval ne rizsázz, ne mutogass, ne károgj!

nincs1itt 2020.01.26. 20:06:59

@Grimbusz Makszimusz: gy.f. az ellenzék vezére... ez jelent valamit? vagy csak, mert....
hidd el végre, hogy egy cellába zárnám gy.f.-et és o.v.-t, az akasztásukig, amit megelőzne egy félóra fejbelövés.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 20:08:02

@Grimbusz Makszimusz: 10 év, nem 101 természetesen, az még most jön.:D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 20:17:18

@nincs1itt: "a hitelt nem a kormány nyomására vette fel a pógár."

Ha 12% fölött tartják a forint kamatot, az Euró kamat meg 6% alatt van, te melyiket veszed fel? Azt nem mondta senki nekik, hogy 1% árfolyam esésnél 10%-ot megy fel a törlesztő. Ez a mindenkori kormány sara.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 20:18:13

@nincs1itt: "egy cellába zárnám gy.f.-et és o.v.-t, az akasztásukig"

Nem tudnék ennél jobban egyetérteni.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 20:25:24

@nincs1itt: "hidd el végre, hogy egy cellába zárnám gy.f.-et és o.v.-t, az akasztásukig, amit megelőzne egy félóra fejbelövés."

Ez jó! Te, meg még sokan, toljátok ezt a dumát, hogy jobboldaliak vagytok, semmi közötök a libsikhez, Gyurcsányhoz, ti vagytok az előkelő idegenek, mi meg fideszfaszsopók vagyunk és az Orbánt el kell takarítani! Ha azt gondolod, hogy nem jó az orbi kormány, az addig rendben van, viszont a másik oldal hiába áll sok pártból, az egy kamu és a szálakat most Gyurcsány mozgatja (őt meg felülről, de azt most hagyjuk), tehát ne nyomd ezt a mindkettőt főbelövős dumát, ne hidd el magadnak, ne akard velünk elhitetni, mert nem így van! Vagy ez, vagy az, ha az egyik nem, akkor bizony a másik, el ne hidd már hogy másképp lesz! Persze, anno lettek már átbaszva az emberek, be lehet tenni egy Medgyessyt, de azzal is mi lett? Vagy most Karigeri! Szerinted őt választották meg akik rá szavaztak, ő a polgármester, ő dönt? Ugyan már!:DDDDDDD

morph on deer 2020.01.26. 20:27:30

@Grimbusz Makszimusz: jaj ember, te komolyan azt hiszed, hogy nincs ebben az országban senki más?

Ennyire ne nézd már le a saját hazádat merő seggnyalásból.

nincs1itt 2020.01.26. 20:27:49

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: nem ezt mondtam? mármint:"Ez a mindenkori kormány sara."

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 20:32:20

@atomic power 1986DucaDuca: "A pénz nagy részét kedvenceid már 2002-2010 között ellopták!"

Dávid Ibolyáék nem nagyon loptak. Ondó Viktor gazdád uralkodásáig nem is jött be túl sok pénz. A tolvajlást meg a geci vitte tökélyre. Minden szavad hazugság, fideSSfasszopó.

nincs1itt 2020.01.26. 20:34:13

@Grimbusz Makszimusz: te figyelj, miért akarod rám erőltetni az egységsugarú világnézetedet => ha nem a fidesz(értsd o.v.), akkor csak libsibolsi lehecc!
előferdülhet olyasmi is, hogy egyik sem, sőt a harmadik sem!
olvasd csak vissza magad! "Persze, anno lettek már átbaszva az emberek, be lehet tenni egy Medgyessyt, de azzal is mi lett? Vagy most Karigeri! Szerinted őt választották meg akik rá szavaztak, ő a polgármester, ő dönt? Ugyan már!:DDDDDDD"
ez egy teljesen zárt gondolkodásra utaló gondolat! akkor o.v.-t ki "irányítja"?! abban biztos lehetsz, hogy nem a szavazói, nem is mo. érdeke... na mindegy, neked ez a világnézeted = fekete/fehér, én meg szeretem a színeket... a feketétől a rózsaszínig... sőt a narancssárgát is...

nincs1itt 2020.01.26. 20:37:43

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: az a legszebb, hogy le is írja... ""2004 –től 2020-ig 55,2 milliárd euro /kb. 18.000 milliárd Ft/ érkezett Magyarországra uniós transzferként nettó értékben, azaz a magyar állam befizetései levonása után. Ebből felhasználtak 2010-ig kb. 8,6 milliárd eurót /2.800 milliárd Ft-ot/, maradt ennek a kormánynak 46,6 milliárd euró /15.200 milliárd Ft/."
aha! 6 év alatt 8,6, 10 év alatt 46.6 kopott el. tényleg a ballibek loptak többet! sőt ha ehhez hozzácsapjuk a manyup-ot is, akkor...
de csak nyugodtan... folytasd, mesélj még! "
osztán mélyen hallgat...

morph on deer 2020.01.26. 20:39:30

@Grimbusz Makszimusz:
”...és senki nem tudja, hogy az már a nyolcadik! :D”

És az hányadik demizson volt amelyiket lefotózták?

6.Lenin 2020.01.26. 20:40:02

Győr maradt magyar város. Gratulálok a győrieknek.

morph on deer 2020.01.26. 20:45:43

Közben látom, hogy megint “ikrem” lett, bár csak a névrokonságig stimmel a dolog :)
Welcome to Iceland, btw!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 20:53:52

@morph on deer : jaj ember, te komolyan azt hiszed, hogy nincs ebben az országban senki más?
Ennyire ne nézd már le a saját hazádat merő seggnyalásból."

Nem hiszem, hanem tudom. Tudat alat te is, mert különben nem leseggnyalózol, hanem mondod a nevét annak a harmadiknak!
Most a jellemedre nem térek ki,de ugye tudod mire célzok?

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 20:57:30

@morph on deer: "És az hányadik demizson volt amelyiket lefotózták?"

Első, mert a másodikból már négykézláb töltögetnének! :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 20:59:58

@nincs1itt: Ja, hát nem figyel eléggé, nehéz dolog állandóan hazudozni. Kubatov csak ilyen faszokat tudott küldeni. :))

nincs1itt 2020.01.26. 21:04:46

@Grimbusz Makszimusz: háló, háló, háló!!! sportemberekről van szó! edzésben vannak! akkor lehet a második! és még mindig a "sajátlábonállnak"! ja, nem... de csak anyagilag... a többit már megoldják saját erőből.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 21:07:45

@nincs1itt: " te figyelj, miért akarod rám erőltetni az egységsugarú világnézetedet => ha nem a fidesz(értsd o.v.), akkor csak libsibolsi lehecc!"

Túlfogalmaztam. Az a lényeg, mondhatsz bármit magadról, el is hiheted magadnak, viszont ha elmész szavazni, ott már csak libsi lehetsz, vagy orbánista!

nincs1itt 2020.01.26. 21:08:06

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: nehéz megmagyarázni, hogy a "gdp arányos vásárló erő"-ből nehéz bevásárolni hétvégére... ahhoz pénz kellene. a kedvencem, amikor éppen erről "füllentett", akkor derült ki, hogy a mo.-i átlagbér számításból 1,7 millió embert kihagyott a ksh és ezt el is ismerte!

nincs1itt 2020.01.26. 21:10:19

@Grimbusz Makszimusz: rossz hírem van 26 éve nem szavazok mo.-on... éppen ezért!
nem szeretem a skatulyákat... meggyőződésem szerint szavazok, ha nincs aki megfeleljen, akkor nem teszem.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.26. 21:23:43

@nincs1itt: Rendben, de azért érted amit mondok?

alöksz róz 2020.01.26. 21:25:49

@nincs1itt: úgy látom a borkai segge már idetolt valamit :-) de akad még azért amivel ki lehet egészíteni...
otthonteremtési (forint) hitel állami támogatását gyakorlatilag megszüntették (a béka segge alatt lévő jövedelmi viszonyok mellett ezzel vajon mi lehetett a céljuk)
kizárólag a bankoknak kedvező jogszabályi környezet tartottak fent
a vállalkozásfejlesztési programokat leállították, mondván szerezzenek pénzt a piacról

alöksz róz 2020.01.26. 21:28:14

@morph on deer : aki más lenne, azt rögtön elkezditek köpködni

nincs1itt 2020.01.26. 21:32:24

@alöksz róz: az otthonteremtési hitelek a döglött lőtéri gumikutyának sem kellettek, durva magas kamatra, szinte teljesíthetetlen feltételek mellett... a jövedelmi viszonyok azóta sem javultak érdemben. de lett egy olyan hitel, ami akkor és ott megfizethetőnek látszott, és bármire adták.
a fideszes "vállalkozás fejlesztési" hitelek... khm, khm... hogy finom legyek, már akkor megmutatták az "oroszlán körmeiket", ezen a téren...
ez viszont nem menti a ballibsi kreténeket... mert nem adtak jobbat, mint a "fijjug". impotens banda volt. és még hazudni sem tudtak olyan jól, mint a fidesz.

alöksz róz 2020.01.26. 21:39:11

@nincs1itt: talán egyszer kivételesen megpróbálhatnád valóban cáfolni a leírtakat a köpködés helyett

Muhammad Balfas 2020.01.26. 21:49:54

@alöksz róz: Itt a szervek egészségkárosodásáról van szó. A THC sokkal tovább fejti ki káros hatását, mint az etanol..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.26. 21:51:35

@nincs1itt: "a "gdp arányos vásárló erő"-ből nehéz bevásárolni hétvégére"

Hát igen. De legalább büszkék rá, hogy jó magas, minél többet lop a Mészaros, annál magasabb.

"a mo.-i átlagbér számításból 1,7 millió embert kihagyott a ksh és ezt el is ismerte!"

Rosszabb, mert pont a kis cégeknél dolgozókat hagyták ki, akik nem tudnak annyit emelni, mint a gazdag multik.

alöksz róz 2020.01.26. 21:59:48

@Muhammad Balfas: ja értem.
de azt még mindig nem igazán, hogy mit akarsz vele mondani.
(az alkoholnak nagyobb a szervezetre gyakorolt pusztító hatása kiürülési időtől függetlenül, mint a thc-nak)

alöksz róz 2020.01.26. 22:01:25

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: a kis cégeknél sokkal nagyobb a zsebbe fizetés aránya, ezt hogy jeleníted meg a statisztikában?

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.26. 22:03:52

BRÉKING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HATALMAS FIDESZ-GYŐZELEM GYŐRBEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"A FIDESZ-KDNP minden aljas támadás, ellenzéki videóhamisítási próbálkozás ellenére hatalmas győzelmet aratott Győrben!"
mindenszo.hu/breking-hatalmas-fidesz-gyozelem-gyorben/

LIPSIKÉIM , EZ MA SEM A TI NAPOTOK VOLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nincs1itt 2020.01.26. 22:05:43

@alöksz róz: nem köpködtem, jóember. nincs mit "cáfolni". ha van hitel mondjuk 10%-os kamatra és van otthonteremtési támogatás nevű hitel 36%-ra(csak a hasamra ütöttem), akkor ki fogja az utóbbit választani, kizárólag honfiúi/leányi hevülettől fűtve? ez volt a helyzet akkoriban. és ez, ha jól tudom, ma sem jobb... van csok, mint régen a szocpol volt.

alöksz róz 2020.01.26. 22:10:06

@nincs1itt: többszáz milliárd forint volt az otthonteremtési támogatás, nyilván mert a gumikutyának nem kellett, és 40 ezer lakás/ház épült évente

Muhammad Balfas 2020.01.26. 22:11:30

@alöksz róz: Ezt honnan tudod ? A marihuána hatóanyaga 400 féle vegyületből áll, míg az alkoholé egyből, az etanolból..

klimahisztiverseny győztes 2020.01.26. 22:13:33

@Hova fogják elásni KariGerit?!:
ELBUKOTT A MOSLÉKKOALICIÓ !!!!!!

Arra vagyok nagyon kiváncsi, hogy lesz ebből bukás keddre ? :)
Mert tuti hogy ebből bukás lesz, meg fogják magyarázni, hogy a gonosz fasiszta, egyébbként mocskos cigány Orbán megbukott.
És persze csalás volt mert ebben a választási rendszerben nem győzhet az ellenzék.
Nem olvasom ezeket a szennylapokat, de most megfogom nézni hogy a HVG meg 444 hogy magyarázza ki ezt a dolgot.

nincs1itt 2020.01.26. 22:19:31

@alöksz róz: mondjuk legyen az érték 400 milliárd és épült ebből 40 ezer lakás, na ezt gyorsan számold ki! de 200 milliárd esetén is "érdekes" árak jönnek ki... ugyan csak egy évre vetítve. de 2-3 évre nézve... hm?

Muhammad Balfas 2020.01.26. 22:22:13

@alöksz róz:

www.valaszonline.hu/2019/02/20/alex-berenson-az-igazsag-a-marihuanarol/

" Akkoriban a marihuána gyenge drog volt – és ezt nem csak nosztalgiából emlegetik a 70-es, 80-as évek fogyasztói.

A régi idők marihuánája általában öt százalék tetrahidrokannabinolt (THC) tartalmazott. Ma huszonöt százalékos marihuánát árulnak.

„Olyan, mintha a sör és a Martini hatását hasonlítanánk össze” – mondja Berenson."

morph on deer 2020.01.26. 22:36:49

@Muhammad Balfas:
“ A mai fű sokkal több THC-t tartalmaz, mint a szexuális forradalmárok füve..”

Az nem attól függ, hanem a növény fajtájától, (megnéztem: általában 12%, de van olyan, amelyik 25-28% THC-t tartalmaz) a származási helyétől, a termesztés módjáról, vagy hogy milyen módon dolgozzák fel, stb.
Továbbá az is számít, hogy a növény melyik részéről van szó, mert pl a bimbók (vagy mik, a csúcsán) jóval erősebbek, mint a fiatal levelek.
Na ezen túl már csak attól függ, hogy milyen módon veszed magadhoz, mert az sem mindegy, hogy füstöd, vagy sütiben kapod, de vagy egy tucat egyéb módot is ismer a szakirodalom.

A jó hír, hogy a legálisnak számító helyeken általában törődnek vele, hogy azt kapd, amire kalibrálva vagy, azaz van kezdő meg haladó változat, és még annak is vannak fokozatai.
Érdemes is komolyan venni, mert gyakorlatilag percek alatt padlóra teheted magad, ha magasan kezdesz, láttam pár ilyet. Tehát nem a 25%-os adaggal kezdesz, mert akkor nem a saját lábadon hagyod el a helyszínt.
(Kedvenc városom Amszterdam volt jó darabig.)
Röviden: aki nem tudja, hogy mit csinál, annak tényleg nem való.

morph on deer 2020.01.26. 22:38:56

@Grimbusz Makszimusz:
“Első, mert a másodikból már négykézláb töltögetnének! :D“
:)
Na ja, mert a szívószál árt a környezetnek, ha műanyag.
A kerti slag meg kicsit durva lenne.

Greccsi Zsot 2020.01.26. 23:27:48

@Hova fogják elásni KariGerit?!: Hiaba veritek magatokat budos nacik, keddre kipusztul az egesz orszag a koronavirustol, es abba belebukik a korrupt naci Orban.
Es akkor vegre mi jovunk.

alöksz róz 2020.01.26. 23:49:20

@Muhammad Balfas: hiába van sokféle hatóanyaga, ha egyszer nincs olyan erős toxikus hatása, mint az alkoholnak.

alöksz róz 2020.01.26. 23:51:29

@Muhammad Balfas: ihatsz 20 sört is két martini helyett...
de mit akarsz bebizonyítani? hogy a füvezés károsabb, mint a piálás?

alöksz róz 2020.01.26. 23:58:56

@nincs1itt: tényleg érdekes h sok pénzzel kell támogatni a gyenge anyagi helyzetben lévő lakosság otthonteremtését. de nem ebből épült, ebben benne van a használt lakások vásárlása is
azt azért örömmel látom, hogy sikerült a gumikutyának se kellett véleményeden túllépned

alöksz róz 2020.01.27. 00:01:40

@nincs1itt: és még a korábbihoz. nem párhuzamosan zajlott a devizahitelezéssel, hanem ehelyett terelték a devizahitelek felé az embereket. úgy értékeld.

Cseh Kattka 2020.01.27. 01:12:35

@Ha támadják Gréczy Zsoltot meghoszabítjuk Bicskéig: "GYÖNGYÖSPATÁN _T A N Á R V E R Ő_ CIGÁNYOK KAPJÁK A 100 MILLIÓS KÁRTÉRÍTÉST, MERT NEM KAPTAK ELÉG MAGASSZÍNVONALÚ OKTATÁST.

Köszönhetöen Soros civiljeinek."

Nagyon helyes, éljenek a bátor civilek!!!

Azok a rasszista tanárok pedig megérdemelték a verést, sőt, én a bíróság helyében TRIPLA kártérítést ítéltem volna meg, mert azok a szemét tanárok az állukkal lehorzsolták szegény romák öklét, a gyomorszájukkal pedig a cipőjüket!

morph on deer 2020.01.27. 01:14:50

@Greccsi Zsot:
“ kipusztul az egesz orszag a koronavirustol, es abba belebukik a korrupt naci Orban.”

Ne viccelj, hiszen orbán már évtizedekkel ezelőtt megkapta a koronavírust, és még most is attól szenvedünk!
Már a várba is felköltözött, de nem lett jobban tőle,sőt!
Mert ez a koronavírus egy különleges fajta, ez a Szent Korona-vírus, na abban szenved a viktor, mi meg tőle.
Hát így van ez, ha beteg van a (tisztelt) háznál...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.27. 02:28:22

...

#szeretünkmagyar zsidók #menjetekhaza

Greccsi Zsot 2020.01.27. 03:14:43

@Cseh Kattka: "Azok a rasszista tanárok pedig megérdemelték a verést,"

Abszolut megerdemeltek. Meg olyan is tortent, hogy az egyik fasiszta naci rasszista fideszes tanar DIREKT eltorte az egyik cigany kisgyerek keset amit a szeretett edesanyjatol kapott. Mert a mocskos fasiszta tanar, SZANDEKOSAN ugy tartotta bordait, hogy a penge beszorult ket borda koze, es ettol eltort. Es akkor meg a rasszista Orban, fasiszta rendoreinek volt pofajuk a szegeny kisgyereket zaklatniuk.
Elkepeszto micsoda szadista rasszizmus tombol a fasiszta Orbanrezsimben.

nincs1itt 2020.01.27. 07:58:44

@alöksz róz: azért, ez egy cseppet sántít. mo. népessége sajnos csökkenő tendenciát mutat. ezért nem új lakásokra van szükség, hanem a régiek helyett újabbakra, felújításra stb. tehát nem kell a lakások számát növelni, elegendő "szinten tartani". a "szegények" egy támogatott hiteltől nem kerülnek jobb anyagi helyzetbe, sőt! emlékszem, amikor lakó-parkok kezdtek gombamód szaporodni a nagyvárosok agglomerációjában, de ott meg az infrastruktúra nem tudta követni a robbanásszerű lakosság növekedést, ezért megindult a "visszavándorlás" a városba, ezzel értéktelenné téve a hitelekből megépült ingatlanokat. mert ott volt munkahely, bivalypöcörő alsón pedig még sok is lett a lakható ingatlanok száma... tehát meglehetősen egészségtelen módon a "vidék" elnéptelenedéséhez vezetett.
a mo.-i ingatlanok 90% feletti hányada van magántulajdonban(tehát a lakója a tulajdonos) ismereteim szerint, pl. németo.-ban lakosság kb fele nem rendelkezik saját lakóingatlannal, bérli a lakást/házat. ez ugyan elősegíti a munkaerő mobilitását, de sok egyéb szempontból pedig kifejezetten rossz.
szóval ez az államilag támogatott hitel, ugyan okozott egy ingatlan árrobbanást, durva drága volt a költségvetésnek és nem oldotta meg szegényebbek lakhatásának gondjait, legalábbis érzékelhető mértékben. "tömegeket" sem érintett, mivel jóformán csak a "közép réteg" fért hozzá.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.27. 10:13:56

@nincs1itt: Bécsben még a legjobb negyedekben is vannak olcsó önkormányzati lakások, csökkentve a gettósodást.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.01.27. 10:58:58

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Bécsben még a legjobb negyedekben is vannak olcsó önkormányzati lakások, csökkentve a gettósodást."

Ti pont Bécs legjobb negyedeit (kerületeit) féltitek a gettósodástól?

Amúgy miért is szükségszerű az, hogy önkormányzati szükséglakásokat, szociális bérlakásokat pont a legnagyobb értékű ingatlanok közül kell kiutalni? (Amivel az önkormányzat is jelentős bevételtől esik el.)

(Amúgy nálunk is vannak alacsony lakbérű önkormányzati bérlakások pl. a Várnegyedben, de valamiért azt eddig nem értékeltétek túl pozitívan l. 24.hu/belfold/2019/02/26/budai-var-onkormanyzati-lakas-kiado/ – nem elég jó nektek az I. kerület?)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.27. 12:03:57

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Ti pont Bécs legjobb negyedeit (kerületeit) féltitek a gettósodástól?"

Nem én, hanem a bécsi önkormányzat, nem fél, hanem tesz ellene, nem a legjobb negyedek, hanem a szegénynegyedek gettósodása ellen. Érdekes, hogy egy fideSSfasszopó egy egyszerű szövegből egy árva szót sem képes megérteni. :))

"alacsony lakbérű önkormányzati bérlakások pl. a Várnegyedben"

Budapesten elhanyagolható mennyiségű az önkormányzati bérlakás. Az, hogy a legjobban kereső korrupt fideSSes gazdáid még a lakásbérletet is ellopják a rászorulóktól, az ANNYIRA szánalmas.

alöksz róz 2020.01.27. 12:58:30

@nincs1itt: mi sántít benne? látom megint "elfelejtetted", hogy a devizahitelezés mértéktelen elterjedése a téma...
(csapkodsz összefüggéstelenül ide-oda, ugrálsz az időben, a vidék elnéptelenedése levezetésed meg úgy faszság ahogy van.)

a borkai segge már írt a kamatkülönbözetről, ezt egészítettem ki, h előtte volt a kamattámogatás, ami ezt kompenzálta.
a használt lakásokra is igénybe lehetett venni.
a lakásépítés a kínálati oldalt bővíti, tehát az árak túlzott emelkedése ellen hat, ez meg az eladósodás mértékét csökkenti.
a rossz jogszabályi környezet pedig lehetővé tette, h fűnek-fának válogatás és feltétel nélkül (kedvezőtlen, egyoldalú és hazug szerződésekkel) szórják devizahiteleket, ez okozott ingatlanár-növekedést.
ez egyszerű és logikus, sajnálom h síkhülye vagy

nincs1itt 2020.01.27. 13:01:00

@Szergej Szergejevics Szergejev: öööö, nem! önkormányzati "szükséglakások", hanem szociális bérlakások. nem egy német városban is a belvárosban vannak ezek(is).
az viszont tényleg érdekes, hogy a várnegyedbeli bérlakásokra valahogy mindig találnak egy rászoruló politikust... kis jövedelemmel, rossz szociális helyzetben...
figyelj, legközelebb gondolkodj mielőtt leküzdöd magad a többi troll szintjére!

alöksz róz 2020.01.27. 13:01:32

@morph on deer: "Ne viccelj, hiszen orbán már évtizedekkel ezelőtt megkapta a koronavírust" - ez jó. ott a pont.
(csak kár h túlmagyaráztad)

nincs1itt 2020.01.27. 13:10:35

@alöksz róz: látom elfelejted, hogy a fidesz első kormányzati ciklusa alatt alkották meg a "a rossz jogszabályi környezet pedig lehetővé tette, h fűnek-fának válogatás és feltétel nélkül (kedvezőtlen, egyoldalú és hazug szerződésekkel) szórják devizahiteleket,"
a szerződések sem voltak "hazugok", tény, hogy szürke alapon szürke apró(nagyon) betűvel, de ott volt az összes buktató is. természetes, hogy a polgár a (hasamra ütök) 10%-os forint hitel helyett az 1%-os devizát választja.
a lakásépítés a kínálati oldalt bővíti, ez tény. de mo. népessége nem növekszik.
nem azt írtam, hogy a vidék elnéptelenedik, hanem azt, hogy mivel a keleti országrészben kevesebb a munkalehetőség, ezért bp és egyéb nagyvárosok közelébe húzódik a munkavállaló, ahol megnő a kereslet, ahonnan meg eljött, ott pedig a kínálat nő meg... de sajnálom, hogy megint a síkhülyézésig jutottál el.
az ingatlan árak robbanás szerű növekedését a vidékről való elvándorlás és az olcsó deviza hitelek okozták, megfejelve a szar jogszabályi környezettel és pofátlan bankokkal( a jogszabály megengedte). de megint megkérdezem ki is alkotta a xar jogszabályi környezetet? az nem menti a fideszt, hogy de az utána következők sem változtattak ezen! ez volt a sok balfaszság közül az egyik, amit elkövetett a ballib kormányzat 2002-től.

nincs1itt 2020.01.27. 13:11:26

@alöksz róz: hírcsárdán is ott van...

Muhammad Balfas 2020.01.27. 13:16:26

@alöksz róz: @morph on deer:

www.hazipatika.com/taplalkozas/taplalekkiegeszitok/cikkek/thc_es_cbd_mi_a_kulonbseg/20191021104442

" A CBD használata teljesen legális, az alacsony THC-tartalmú növényekből készült szerek (kapszula vagy kannabiszolaj) már Magyarországon is beszerezhetők étrend-kiegészítő formájában."

Muhammad Balfas 2020.01.27. 13:18:25

@alöksz róz: @morph on deer:

www.hazipatika.com/taplalkozas/taplalekkiegeszitok/cikkek/thc_es_cbd_mi_a_kulonbseg/20191021104442

" A CBD használata teljesen legális, az alacsony THC-tartalmú növényekből készült szerek (kapszula vagy kannabiszolaj) már Magyarországon is beszerezhetők étrend-kiegészítő formájában."

morph on deer 2020.01.27. 15:39:40

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
”#szeretünkmagyar zsidók #menjetekhaza”

Kishülyém, ők otthon vannak!
Ahogy írod: MAGYAR zsidók.
És te mikor mész mar haza, ha már ott tartunk?

morph on deer 2020.01.27. 15:43:13

@alöksz róz:
“csak kár h túlmagyaráztad”

Nem neked!
(De én gondolok a rászorulókra is :))

morph on deer 2020.01.27. 17:01:43

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Tőled, te szerencsétlen?
Vagy a magadfajta ...... szóval a magadfajtáktól?
:)
Ahhoz még fel kéne nőni, nem gondolod?
Amúgy az az ember még nem született meg, akitől én rettegnék, szóval komolyabban rá kéne feküdni a tenyésztésre, ha már ilyen céljaid/céljaitok vannak, csak hogy tudd.
Gecinek lenni ahhoz sem elég, fejlődni is kéne kicsit szivi, tudod?

Akkor talán nem fordulna elő, hogy egy magadfajta retardált a saját mocskolódó dumáját sem képes magyarul megfogalmazni, és még egyetlen mondaton belül is sikerül ellentmondania önmagának...
Csak így tovább, fog ez menni! :))

Grimbusz Makszimusz 2020.01.27. 17:09:53

@morph on deer: "Amúgy az az ember még nem született meg, akitől én rettegnék, "

Gondolom!www.youtube.com/watch?v=KTYZhvYt5P4

eszti..... 2020.01.27. 17:11:33

@morph on deer:

"komolyabban rá kéne feküdni a tenyésztésre"

nagyot futsz ma... :))))

morph on deer 2020.01.27. 18:50:56

@eszti.....:
Mert van hozzá segítség bőven! :) Ilyen ‘megindító‘ dumákra nem nehéz!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.27. 19:40:47

@morph on deer: nem az a legnagyobb baj veletek zsidrákokkal hogy élősködtök a fehér embereken, azt még egy egy kis ideig elviseljük
a bűz amit árasztotok
na az tűrhetetlen
felszáll egy kampósorrú a négyeshatosra és mindenki fulladozik a zsidó szagtól
ettől meg kell kímélni ejrópát
vagy elkezdtek fürdeni, vagy hazatoloncolunk titeket arab testvéreitekhez

NINCS KÉT ELLENZÉK CSAK FASZVERŐK VANNAK 2020.01.27. 22:50:51

Január 30-án a 7. kerületben TÜNTETÉS LESZ Niedermüller Péter ellen, a rasszista kirekesztő kijelentései miatt.

Niedermüller RÉMISZTŐ KÉPZŐDMÉNYNEK nevezte a fehér keresztény férfiakat és nőket.
Niedermüllernek azonnal le kell mondania a polgármesterségről, és végérvényesen ki kell vonulnia közéletből.

NINCS KÉT ELLENZÉK CSAK FASZVERŐK VANNAK 2020.01.27. 22:52:33

Január 30-án a 7. kerületben TÜNTETÉS LESZ Niedermüller Péter ellen, a rasszista kirekesztő kijelentései miatt.

Niedermüller RÉMISZTŐ KÉPZŐDMÉNYNEK nevezte a fehér keresztény férfiakat és nőket.
Niedermüllernek azonnal le kell mondania a polgármesterségről, és végérvényesen ki kell vonulnia közéletből.
süti beállítások módosítása