Amit a gazdag barátnője megkapott, azt tőlem is elvárja

2019. június 04. 07:19 - csajokespasik

Levélírónk arról panaszkodik, hogy a barátnő barátnője - aki kifogott egy gazdag férjet magának -, igen rossz hatással van a csajára, mert amit az a nő kisajtol a férjéből, azt ő is szeretné, vagy legalábbis hasonló jókat. Bár a pasi mindent megtenne párjáért, azért anyagilag jóval megfontoltabb. Most az a kérdés is felmerült, ha ennyire másképp látják a világot, van-e közös jövőjük?

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Kedves Olvasók! Kíváncsi lennék, vajon tényleg én állok-e rosszul ehhez az egészhez... Én spórolósabb vagyok, a párom nem annyira (31 vagyok, a barátnőm 26, három éve lakik nálam). Neki van egy olyan hatása, hogy utólag jövök rá, ha nem figyelek oda, mindenben őt követném, csak azért, mert azt akarom, hogy boldog legyen. És azzal, ha ő boldog lesz, azt gondolom, én is, és mindenki az lesz, barátok, szülők. Nem tudom, miért gondolom így, ne is kérdezzétek : ) Szóval, a spórolás. Én nem vagyok anyagias, de herdálós se, inkább pénzügyileg megfontolt. Egy ideig beleegyeztem mindenbe, ami fejlesztést javasolt itthonra, ami mindkettőnk érdekét, észszerű kényelmét szolgálja...

Később már a véleményemet se kérte ki, csak bejelentette, hogy ezt + azt vett. Most az van, hogy vegyünk új autót, mondom, nem fussa rá, ...akkor vegyünk fel hitelt - mondja,... mintha ez egy tartós megoldás lenne. ... ő nem volt mindig ilyen. Van egy barátnője, aki az az igazi P...a, és tőle sajnos elég sok rosszat eltanult, nem jó hatással van rá, hibás mintákat vesz át. Neki valami ügyvéd a férje, és ami neki megadatott - már amit kisajtolt belőle -, azt magának is el-eltudná képzelni... Ilyen tipikus női huzavona ez köztük, csak nekem kéne biztosítani. De ilyen alapon neki miért járna ugyanaz? Mások a körülmények, ezt nem fogja fel.

Egyre kevésbé érdekli a véleményem. Ha vitázunk, nagyon hamar elveszti a türelmét, ha nem ér célt nálam. Amúgy ő nem egy plázaeladónő, értelmes állása van (Levéltár) azért nem értem. Próbálom a jó döntések felé irányítani, de akkor meg abból van baj, hogy a véleményét akarom megmondani, megmásítani.

Legutóbb elmesélte, hogy hova viszi idén a b.nőjét a férje nyaralni és már előre félek... : ) márciusban ingatlanokat nézegetett, és magába a településbe, meg egy-egy házba szeretett bele kép alapján, az már másodlagos szempont volt neki, hogy bonyi a megközelítése és mekkora a rezsije...

Én mindig is olyan döntéseket hoztam, ami mindkettőnknek kedvez. Utólag néha ő is belátja az igazamat. De kicsit már unom, hogy ha nem akarok vitát, nekem virágnyelven kell át-és átfogalmaznom valamit, hogy ne érezze sértve a jogait. Hogy én ezt másképp csinálnám ...önző hozzáállás, de én nem nyomom el, cserébe ugyanezt elvárom, még ha a tanácsaim az egyik fülén be a másikon meg ki. Tudom, ha egynémely vágyát valóra váltom, azt később bánni fogom, mert nem a jó irányba viszi. Ha ennyire nem látjuk ugyanúgy a dolgokat, van közös jövőnk?

 
131 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9414877498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzlány 2019.06.04. 10:47:44

@Sally and Billy: ez egy tökjó meglátás (mármint a felnőtt vs gyerek szerep a párkapcsolatban). Az első szerelmem egy végtelenül kedves, gondoskodó srác volt és ugyan nyilván jó volt, hogy mindent megtesz értem, de képtelenség volt viszonozni. És nem is a legjobbat hozta ki belőlem. Rossznak éreztem magam, amiért ő aztán tényleg a csillagokat is, én meg nem.
Kell az egyensúly egy kapcsolatban, tényleg meg lehet fojtani a másikat a túlzott odaadással.

2019.06.04. 10:47:56

@God Harald: balfasz csabi , nem lehetsz ennyire szerencsétlen, hogy sértegetni se tudj férfi módra. Tudom, hogy gyászolsz ma, trianon meg fáj, hogy barnább a bőröd is , mint a magyaroké, de románnak lenni nem szégyen. Az egy foglalkozás:)

2019.06.04. 11:03:19

"Ha ennyire nem látjuk ugyanúgy a dolgokat, van közös jövőnk?"
NINCS.Pont
Lovagolj el a naplementébe, hátra se nézz..Ja, nem, inkább tedd ki a szűrét.

2019.06.04. 11:06:10

@Csodor aki meghagja a vilagot: :D

Komolyan mondom, el is felejtettem, hogy ez tényleg egy szőrös talpú. Kezd esettanulmány jellege lenni a dolognak. A törvény elől áttelepült (átszökött), a házasságában évtizedekig megalázott, kihasznált 4/10 béta, aki a válás után a szexhez jutásért kényszerből biszex lett.

Viccen kívül, ebben a degenerált szélsőségesen liberális világban ez egy díjnyertes film forgatókönyve lehetne. És nézzetek meg, amilyen szerencséje lesz, ezzel a focibuzi kormánnyal még ki fogja tudni taposni (szopni) magának az utat a sztársághoz a fociplyák szélén.

Béta csabi, a magyar meleg tarsadalom Elek Zoltánja. :D Csabi úgy viszonyul a focihoz, mint Zoltán mester a főzéshez. :D
24.hu/szorakozas/2019/05/04/video-info-1-elek-zoltan-youtube-dancso-peter-rajongas-fozes-videozas/

2019.06.04. 11:08:26

@borzlány: "Megpróbálhatod lerángatni a csajt a földre. Házi költségvetés készítés, pénzügyi tervek, költségek trackelése közösen, vagy akár megbízni őt, hogy ezeket csinálja meg (vannak nagyon jó appok erre). "

Szerinted??? 28 éves korára nem képes a lehetőségei mentén élni, hanem az igényeit veszi alapul..és ami a tuti, mással teremtetné elő a forrásokat :) Öngyilkos küldetés ilyen emberrel hosszabb távon kapcsolatot fenntartani. Ha dől a fa, úgyis lelép, otthagy a sz...ban. Neki a partner valójában eszköz..

2019.06.04. 11:09:21

@borzlány: Sok férfi szokott ebben a témában kommentekben, posztokban panaszkodni, talán ha elolvassák a te kommentedet is, elkezdik kapisgálni, hogy nem, egy felnőtt nő nem ilyen kapcsolatra vágyik :)

2019.06.04. 11:15:09

@Womb Raider: "Neki a partner valójában eszköz.."

Mint minden nő eszközként használja a férfit,ha teheti. Miért, neked nem eszköz a palid? Tudatosan olyat választottál, aki még azt is eltűri, hogy swingerként élj.

2019.06.04. 11:16:02

Mondjuk tök izgalmas volna a kiscsajnak odaadni a kommenteket, leesik-e neki, hogy mit művel. Meg hogy kivülállóknak mi az egybehangzó véleménye a szituról. Azt látom eléggé egyetértés van a kommentelők között.

borzlány 2019.06.04. 11:16:53

@Sally and Billy: Érdekes kérdés ez, mert sokan úgy szocializálódnak, hogy mindent megtesznek a másikért, mert az a természetes, és igazából ez egy kedves dolog. De ahogy egy gyereknek se az az optimális, ha folyamatosan lesik minden kívánságát, egy párkapcsolatban se az.
Az ilyen extrémen odaadó pasik párja a nő, aki anyukaként sürög-forog a pasija körül, főz-mos-takarít rá, aztán csodálkozik, ha a pasi nem férfiként, hanem nyűgös gyerekként viselkedik.

@Womb Raider: 26 éves a csaj, ha kicsit később érő típus, még azért van esély arra, hogy benőjön a feje lágya :)

2019.06.04. 11:21:32

@Captain Admin: "Tudatosan olyat választottál, aki még azt is eltűri, hogy swingerként élj."

Fel sem merült a kis bucidban, hogy ez közös választás volt?? Mi lenne, ha olyasmiről értekeznél, amiről van valamennyi saját tapasztalatod..és amihez elegendő információd van?

EGY a Queen 2019.06.04. 11:24:37

@Captain Admin: kapkodjad a gyógyszereid befelé,Szomi,mert nagyon ki vagy,látom.Ez a szőröstalpúzás meg buzizás talán még az MNK agymenéseidnél is undorítóbb meg unalmasabb.

2019.06.04. 11:33:47

@EGY a Queen: így is van. Alázd csak tovább a románt azzal, hogy sajnáltatod! Nem kapott még eleget. :D

Na de ha már így alakult, örömhírem van a számodra. Hamarosan elindítom a cikksorozatom a Fréfihangon, újabb értékes építő köveket juttatva egy mentálisan stabil férfi generáció alapjaiba. Mert ugye te sem gondolod komolyan, hogy az ilyen béta csabi féle, bűnöző, román, kényszer biszexek egy egészséges társadalomban szabadon lófrálhatnának focipályák körül, ahol kisgyerekek edzenek??

2019.06.04. 11:37:19

@Womb Raider: "Fel sem merült a kis bucidban, hogy ez közös választás volt??2
Fel sem.

Ez annyira volt közös, mint borzlány kommenttársnőd férjének az a döntése, hogy kiszolgáltatta magát a feleségének minden téren. A kényszer, az nem közös döntés. Béta csabi biszexuálissá válása az kényszer. Mivel máshogy nem juthatna szexhez. Remélem így már világos.

2019.06.04. 11:44:12

@Captain Admin: de már kiöregedett daddy a balfaszcsabi. Gondolj bele, mennyire nehéz ebben a korban passzív szexhez is jutnia. De ha mi promozzuk, akkor egy kicsit könnyebb lesz neki az ismeretségnek köszönhetően.
Nem is értem, hogy nem látják , hogy mi társadalmilag hasznos munkát akarunk végezni, segítve egy halmozottan hátrányos helyzetűnek. Muhaha

borzlány 2019.06.04. 11:46:31

@Captain Admin: az a bajod, hogy nincs fantáziád és nem bírod megérteni, hogy a közös élet ezer szállal köti össze a család tagjait. Közös otthon, lakáshitel, gyerekek, ezernyi megosztott feladat, öröm-bánat.
Kényszer és kiszolgáltatottság, amikor a nő hordja ki, szüli meg és szoptatja a közös gyerekeket, a saját egészségét károsítva? Kényszer, ha a férj sose porszívóz, a feleség sose vezet?
Kiszolgáltatottság, ha egymásra támaszkodunk?
Van értelme úgy a házasságnak, ha nem?

Felsőmocsoládi 2019.06.04. 11:46:50

"bonyi a megközelítése"
"bonyi"...baszod, férfi így nem beszél!

Nem felelsz már meg a hülye picsa nődnek (a levéltári melótól nem lesz értelmiségi senki, talán takarít ott?), kúrd amíg tudod költséghatékonyan, úgyis lelép.
Te pedig virágzásnak indulhatsz - pöcsileg is, ha óvatlan vagy - hiszen az élet 30 felett kezdődik.

2019.06.04. 11:48:53

@borzlány: Igen. A női változat ráadásul sokkal gyakoribb. Még mindig rengetegen vannak, akik szerint ez a normális női viselkedés. Főleg Mo-on. Ha pedig a média próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy ez már igencsak meghaladott látásmód, megy a fúj fúj feminizmus.

EGY a Queen 2019.06.04. 11:49:45

@Captain Admin: ja,ha volt még örömhír.Pontosan hova kell szarni örömömben,hogy máshol is kiéled grafomán hajlamaidat?

EGY a Queen 2019.06.04. 11:51:28

@Csodor aki meghagja a vilagot: hogy a faszba lenne már a Zsófi? Tökre másmilyen dolgokat írogat. Te beteg vagy,Zsoltikám,hogy mán minden bokorban és Khalesiben a Zsófit látod :D

2019.06.04. 11:58:51

@EGY a Queen: bazdmeg, én tényleg megfojtalak egyszer. Kibaszottul tehetséged van, hogy felbaszd az agyamat

2019.06.04. 11:59:10

@borzlány: bazdmeg, te már megint kezded? Leírtam érthetően, hogy az objektív tényeket nálam kurvára nem fogod tudni felülírni a faszságaiddal.

"nem bírod megérteni, hogy a közös élet ezer szállal köti össze a család tagjait."
De megbírom érteni. Azt nem értem, hogy egyesek mindezen felül miért vállalnak még mindenféle hivatalos elkötelezettséget, a semmiért cserében.

"Kiszolgáltatottság, ha egymásra támaszkodunk? "
Pontosabban, te támaszkodsz rá. Mivel ő több áldozatot hoz és többet invesztál a közös életetekbe.

"Van értelme úgy a házasságnak, ha nem?"
Van. Csak az ilyen számító nők esetében nincs, akik haszonszerzésből házasodnak.

borzlány 2019.06.04. 12:03:56

@Captain Admin: na ezt mondom. Semmi fantáziád. Szerinted az, hogy vki több ft-ot visz haza, már egymagában azt jelenti, hogy többet invesztál a családba és több áldozatot hoz.
Árnyalatok, egyéb tényező nulla. Pedig egy család menedzselésében a pénzkeresés csak egy szükséges, de messze nem a legfajsúlyosabb faktor. Ezt felnőtt emberek be szokták látni, az hogy neked nem sikerül, a te szegénységi bizonyítványod.

2019.06.04. 12:10:18

@borzlány: kezd undorító lenni amit leművelsz. Ami nem gond, de akkor utána ne nyafizz, ha idomulok hozzád.

Akkor magyarázzál arról, hogy a közös kasszába a több pénz betétele nem is áldozat stb, amikor te pakolod be a többet! Mindezt úgy, hogy egy olyan jogrendben élnél, ahol erősen elfogultak a bírók az apák irányában egy válás esetén. De amíg ez pont fordítva van, csak undorító képmutatás marad amit csinálsz. Neked nincs mit kockáztatnod, jelenleg minden eszköz és lehetőség a kezedben van, hogy szanaszét szopasd/zsarold a csapdába csalt férjed.

EGY a Queen 2019.06.04. 12:15:48

@Csodor aki meghagja a vilagot: ;) relax ;) szívj el egy spanglit és egyből szebb lesz a világ ;)

2019.06.04. 12:16:19

@borzlány: csak, hogy értsd. Én is mindenkinek eldicsekszem úton út félen, mennyire pikk pakk ment a gyerekelhelyezés nálunk a külön költözéskor, közösen így akartuk, kulturáltan megbeszéltük stb stb bla bla. Én intéztem, magam írtam meg mindent, teljesen jogszerű lett elsőre, és minden valóban a gyakorlatban is fele fele alapon működik a megállapodás szerint. A bíró nő mindent megtett, hogy jobb belátásra bírja az exem, 8x kérdezte, meg,h biztos jó lesz e ez így neki, mert ettől az anyák részére jóval előnyösebb megállapodások SZOKTAK születni. Megfelelt. Vajon miért? :D

A férjednek is megfelel a helyzete. Vajon miért?

borzlány 2019.06.04. 12:21:24

@Captain Admin: igazán gálánsan feledkezel meg a tényekről. Elmondtam, hogy jópár évig én kerestem többet. A férjem is volt gyeden, gyesen a gyerekekkel. És képzeld, egyetlen percig nem rinyáltam emiatt. Természetes volt. Az, hogy ezt is képes vagy úgy "értelmezni", hogy ezekben az években is "kihasználtam", arra elfogultságból eredő csúsztatás a legfinomabb szó.
Elhiszem, hogy fájnak neked a jogrend aránytalanságai, de képzeld: erről nem én tehetek egy személyben.

2019.06.04. 12:32:53

@EGY a Queen: nagyon köcsög vagy ma:)

2019.06.04. 12:41:10

@Captain Admin: Tényleg nem a nőkön kéne leverned a jogi aránytalanságokból eredő frusztrációdat. Inkább vedd fel a kapcsolatot az általad fényesre nyalt seggű, női princípium-hívő Orbánoddal, és sírd el neki a bánatod. Mivel kettőtök közül messze ő a dominánsabb, egész biztos vagyok benne, hogy téged arról is meg fog tudni győzni, hogy ez így jó.

2019.06.04. 13:07:07

@borzlány: "Elhiszem, hogy fájnak neked a jogrend aránytalanságai, de képzeld: erről nem én tehetek egy személyben."

A férjeddel ellentétben nekem egyáltalán nem fáj ez a jogrend. A jogrendről te nem tehetsz, de arról igen, hogy a férjeddel szemben ezt maximálisan kihasználod. Pedig erre semmi sem kötelezett. Sem a házasságba belekényszerítve, sem a közös bankszámlára, sem arra, hogy te rendelkezz az ő fizetés többletén.

borzlány 2019.06.04. 13:12:17

@Captain Admin: ezzel, hogy elsiklasz minden tény elől, ami nem illik a te elbaszott világképedbe, csak azt bizonyítod, hogy giliszta volt a jeled az oviban.
Mindegy, már rájöttem párszor, hogy veled lehetetlen vitatkozni, mert ennyire vagy csak képes.

EGY a Queen 2019.06.04. 13:15:07

@Csodor aki meghagja a vilagot: ne legyél igazságtalan. :( nem csak ma. ;)
Amúgy mi bajod? Csak meg akartalak védeni egy felesleges profilkép feltöltesétől.. oszt látod,mégse sikerült :D

2019.06.04. 13:21:50

@Captain Admin: barátnőmet három gyerekkel hagyta ott a férje, amikor lelépett egy fele annyi idős csajjal. A tartásdíjat úgy kell perelni a pasitól és kénye kedve szerint viszi el vagy nem viszi el (ez a gyakoribb) a gyerekeket a saját hétvégéjén. Kegyet gyakorol a pasi ezzel.
Mégis miről beszélsz te, hogy a pasiktól elveszik a gyerekeiket a váláskor???
Elvált férjek nagy része kurvára örül hogy szabad lett és csak kinlódjon az ex feleség a gyerekekkel. Ők pont telibeszarják. Rengeteg ilyen esetet mesélhetek.
Az a legritkább kivétel, hogy ha a pasi akarná a gyereket és nem kapja meg a váláskor. Te a ritka kivételt tekinted általánosnak és erre alapozod ezt a gyülölködő hozzáállásodat. El vagy tévedve de qrvára.

2019.06.04. 13:24:49

@borzlány: te most szopatod magad, hogy értelmesen próbálsz érvelni vele? nemár.

borzlány 2019.06.04. 13:26:15

@Daenerys Targaryen: úgy látszik, én is szeretek szenvedni, mint posztolónk :D

2019.06.04. 13:32:38

@borzlány: a személyeskedési próbálkozásaid nem tény igazolások. A tényeket én írtam le már többször is, te azokat próbálod elferdíteni, mismásolni. Ha végképp nem sikerül, akkor pedig ellentmondasz magadnak, mint egy hete is.

Hiába keresett 2 hónapig az x közös év alatt a férjed kevesebbet, ha ÖSSZESSÉGÉBEN nagyságrendekkel többet tett bele a közösbe, és nagyságrendekkel többet veszíthet más területeken is. Ez minden, csak nem egyenlő viszony.

Beátrisz 2019.06.04. 13:33:15

@Captain Admin: jól kell házasodni és nincs probléma :)

2019.06.04. 13:34:24

@EGY a Queen: "Lepetézett tőle a kecske béka, fecske Réka, és Editke a rák" Ismered?:) bazze volt zsolti a békás pólóm is:)

2019.06.04. 13:35:21

@Captain Admin: "Fel sem.Ez annyira volt közös, mint borzlány kommenttársnőd férjének az a döntése, hogy kiszolgáltatta magát a feleségének minden téren. "

Már meg sem kérdem, honnan a bizonyosság.. Tudod..és kész. Valóság??? Piha... Majd Kapitány megmondja nektek a tutiságot..az a valóság.
Ő már látott mindent..és annak ellenkezőjét is.
Mindkettőnknek volt előzetes tapasztalata..aztán pár év együttélés után úgy gondoltuk, miért ne? Megbeszéltük..belevágtunk..és egyikünk sem bánt meg semmit. De, mint már mondtam, a fogalomzavarod torzítja az ezzel kapcsolatos nézeteid, szerintem engedd el, mert csak égeted magad.

2019.06.04. 13:39:18

@Daenerys Targaryen: akiket te említesz, azok balfaszok, akik egyszer csak nem tudtak mit kezdeni a megnövekedett életkorukból és egzisztenciájukból eredő szintnövekedésüknek, és amit korábban nem kaptak meg, azt most próbálják bepótolni.

De ők béták, nem férfiak, akiket nem mellesleg a nőik választottak. Én aki férfit ismerek, mind önként és boldogan foglalkoznak a gyerekükkel.

2019.06.04. 13:41:57

@Captain Admin: " Én aki férfit ismerek, mind önként és boldogan foglalkoznak a gyerekükkel."

Pááááff... ebben egészen biztos voltam :) De ha nem is így lenne, belőled kinézem, hogy kicsit füllents a narratívád alátámasztására.
(A tegnapi kis sztorid alapján viszont gondolkodóba estem, vajon nem lenne-e mégis jobb, ha bizonyos apukák távol tartanák magukat a purgyé nevelésétől?)

Beátrisz 2019.06.04. 13:43:18

@Captain Admin: a kapcsolatok alakulásáról 90%-ban a férfiak tehetnek, szóval felesleges a nőket okolni bármiért is.

Beátrisz 2019.06.04. 13:44:56

@Captain Admin: amúgy persze, ezek az apukák nagyon boldogan foglalkoznak a gyerekükkel, általában hetente-kéthetente két napot XD csak az nem gyerekkel való foglalkozás hanem hétvégi apukaság.

borzlány 2019.06.04. 13:48:03

@Captain Admin: bocs de a tényeket az ÉN életemről én írom, te meg ignorálod őket, meg elferdíted (nem, az ÉVEK meg a 2 hónap nagyon nem ugyanaz, pl). Amiről nincs tény, arról kigondolsz valami elfajzott hülyeséget, és azt prezentálod tényként. Ez nem vezet sehova.

borzlány 2019.06.04. 13:51:22

@Captain Admin: "évek" vs "két hónap"
De én ferdítem a tényeket, tényleg -_-

2019.06.04. 13:58:48

Azért hajlik itt a tükör rendesen :D
Azok az apák tűnnek el többnyire, ahol a gyerekek a válás előtt apuról csak az "apád egy fasz.. Egy szemét geci" és egyéb népmeséket hallották..
Ahol anyu mindent magához vett a gyerekekkel kapcsolatban, mert ő jobban tudja. Meg a kötődő nevelésbe se fér bele apu. Nyilván...
Egyébként most már szeme sem rebbent a bírónak a fél oldalas közös megállapodásra. Sőt, kb örült, hogy nem egy újabb brazil szappanoperát kell végigaszisztálnia.
Egyáltalán nem érdekelte, hogy olyan lusta dög vagyok, hogy nincs kedvem lelkisérült idegroncsokat csinálni a gyerekeimből... Persze ez így csak gyerekkelhelyezés nem vagyonmegosztás ugye..))
Gyertek le a cuccról, fájdalmas olvasni ezt a sok urban legendet...

2019.06.04. 13:59:59

@borzlány: a kupaknak magas a téridő univerzum. Nem érti az idő fogalmát. Még nekem is adós egy magyarázattal, hogy KÉT ÉV hogyapicsába egyenlő HÁROM HÓNAPPAL:)

God Harald 2019.06.04. 14:03:37

@EGY a Queen: lehet, hogy neki is drogoznia kellene.

2019.06.04. 14:24:38

@Csodor aki meghagja a vilagot: azt már megbeszéltük bazdmeg! Keresd vissza, levezettem értelmesen, hogy évente egy nap találkozással 10 év kapcsolat az nem egyenlő azzal, mint amikor napi szintű találkozással nyomnak le együtt valakik 10 évet. :)

2019.06.04. 14:27:40

@Womb Raider: semmi hihetetlen nincs ebben. Azt idióta kurváknak is előnyös, ha sokat van a gyerek az apjával, mert legalább megvan az elméleti lehetőségük az ismerkedéshez. Nekem is pl semmiben nem hátrány a gyerek. Pláne így,h már nagy, elmúlt 10 éves. De kis korában sem volt gáz. Közel lakunk az anyjával (4km kb) Ahol kedve van, ott alszik, de mindig hozzám jön suli után (100m). Egy haverom 3 lépcsőházzal arrébb költözött az asszonytól. Ott ugyanez van szinte. Lehet ezt ésszel is, csak nem szabad hagyni, hogy a nő döntsön bármiben is egy válás során.

2019.06.04. 14:32:07

@Captain Admin: lapozzunk, mi lesz a férfihangos cikkjeid témája?:) "Különböző időszámítási módszerek elvált apukák szemszögéből?" :)

Jumpin Jack Flash 2019.06.04. 15:30:58

@TSEPKE: amelyik gyerek válás előtt csak népmeséket hallott az apjáról, az ugye nemigen találkozott vele személyesen. és ez véletlenül sem az apa hibája. hajlik a tükör, mi? :D

God Harald 2019.06.04. 15:35:45

@borzlány: Magyarországon az emberek pénzügyi ismerete és kultúrája meglehetősen alacsony. Nem tudom hogy egy levéltári pozícióhoz milyen bölcsész képzettség szükséges, de vélhetően nem a pénzügy, gazdaságtan volt a főtantárgy. Viszont 26 éves korra illene elsajátítani a családi költségvetés tervezési alapjait. Csakhát a kisemberek többsége kompenzál. Státusz szimbólumnak gondolt tárgyakkal próbálják fejleszteni az önbecsülésüket. Az ügyvédeket meg nem kell agyon fetisizálni. Elég sokat ismerek közülük, a nagymenőség nem az ügyvédbojtárság alatt és az azt követő 10 éven belül jön. Kivéve ha anyu/apu a jogász kaszt prominens tagja.

Jumpin Jack Flash 2019.06.04. 15:44:42

@TSEPKE: igen. én is határozottan úgy gondolom, hogy ha a gyerek csak népmeséket tud az apjáról, akkor ott mindenki hibás, a gyerek, az anya, az anyós, a szomszéd, a bíróság, a gonosz társadalom, csak az apa nem.
mondom ezt apaként, szóval mélyen egyetértünk.
hajlik-e a tükör? :D

2019.06.04. 15:49:25

@Jumpin Jack Flash: fuss neki mégegyszer.. Az én ismeretségi körömben, ahol félre tudták tenni a nők a sértettségüket és nem hangolták a gyereket az apjuk ellen fura módon egy apa sem tűnt el a válás után... Mi nem érthető ezen?

2019.06.04. 15:51:30

Na faszikám neked az az egy hatalmas szerencséd van, hogy valószínű a csaj előbb fog lelépni mint hogy neked elfogyjon az utolsó huncut vasad is. Így aztán szerencsés esetben még van esélyed utána talpra állni, és nem kell hónapokig görgetni magad előtt a kifizetetlen közüzemi számlákat és esetleg a kikapcsolt gázt meg villanyt vissza köttetni.
De ha mégsem akkor bizony szarban vagy, te is mehetsz az aktuális buksza pióca ribanc által kisemmizett szerencsétlen hülyék népes táborába. Ha utána számoltál volna és minden héten elmész prostihoz lehet hogy anyagilag sokkal jobban jössz ki ebből az egészből :D

Jumpin Jack Flash 2019.06.04. 16:06:25

@TSEPKE: nekifutottam és továbbra is tartom, hogy hülyeségeket beszélsz. amelyik gyerek ismeri az apját, annak nem lehet faszságokat beadni. a gyerek ugyanis nem hülye.
ahol az apa nem fér bele a nevelésbe, az az ő hibája és pont. mi az, hogy kiszorítják a gyereknevelésből? ja szegény... hagyjad már a hülyeségeket. egy gyenge, szerencsétlen balekot lehet kiszorítani. és akkor jöhet az önfelmentés, hogy ezért mindenki hibás, csak ő nem.

borzlány 2019.06.04. 16:09:08

@God Harald: naja, a magyar háztartások többsége hónapról hónapra él, minimálbér és átlagbérx2 fizu esetén is. Innentől kezdve családi költségtervezésről értelmetlen beszélni :(

2019.06.04. 16:20:45

@Jumpin Jack Flash: elég hurráoptimista megközelítés, hogy ez ilyen egyszerű, legyen igazad. Ebben az esetben a több ezer balfasz országa vagyunk?..

God Harald 2019.06.04. 16:33:35

@borzlány: igen, de alacsony fizetések mellett pláne fontos a költségvetési fegyelem. Nincs ez máshogy, mint az üzleti éves költségtervezésben: napi rutin működési költség+felújítások+beruházások. Ez utóbbiakat megtervezed +30/-30 % pontossággal és végzel hozzá egy kockázati “elemzést”. Egyébként tapasztalatom szerint az országban nem olyan tragikus az átlagemberek anyagi helyzete.

Jumpin Jack Flash 2019.06.04. 16:49:13

@TSEPKE: a gyereknevelés, a gyerekkel töltött minőségi idő egyfajta befektetett munka (még ha nem is feltétlen annak éli meg az ember), aminek eredménye lesz. ez nagyon messze van a hurráoptimizmus indokolatlan és kritikátlan derűlátásától.
hurráoptimista akkor lennék, ha leszarnám a gyereket, de ugyanazt az eredményt várnám, mintha foglalkoznék vele.

2019.06.04. 17:13:55

@borzlány:
Látod bazdmeg ismét csak ráigazoltál hogy a legtöbb nő egy érzelmi csökevény kurva akinek semmi sem elég jó. Ha gondoskodnak az a baj, jajj mert nem a legjobbat hozta ki belőlem, ha elnyomnak meg az, de tudod mit a legtöbbször az a stratégia vált be hogy egyszerűen el lett nyomva a hülye kis ribanc, és nevelve mint egy pisis, felnőtt ember létére.
Az a tézis igazolta magát a legstabilabban hogy a nőknek az kell hogy valaki pórázon tartsa őket és érezzék hogy nevelve vannak, egész egyszerűen az ösztönök belőletek se vesztek ki hogy ahhoz az emberhez kötődtök aki a bunkós bottal fejbe basz titeket és a hajatoknál fogva haza rángatott és felcsinált mint az ős közösségekben.
Nem kell nektek a mocskos feminizmus által rátok húzott gatya, a lófaszt, csak pár picsa játszik a tűzzel, aztán mikor megégeti magát megy panaszkodni a lúzer barát zónás pasikhoz.

2019.06.04. 17:22:50

@Womb Raider:
Az a köcsög hapid ott baszta el hogy nem keverte a kellemeset a hasznossal, lett volna esze kirugdalja a retkes hájas picsádat a bekötő út szélére hogy ott rázzad a hurkapultot ami a hasadra nőtt, aztán mikor valami pina elvonástól hallucináló szerencsétlen megáll neked hogy megrakja a koca tested még kukkolhatott volna a bokorból is a többi cigány stici mellől. Nap végére jó esetben a heti kaja pénzt megkereshette volna veled.
Dehát te is csak egy vízen lebegő felesleges darab szar maradtál az emberiség tengerében.

2019.06.04. 17:29:18

@borzlány: "naja, a magyar háztartások többsége hónapról hónapra él, minimálbér és átlagbérx2 fizu esetén is."

Ennek leht több oka..pl: kevesebbet keresnek a szükségesnél..vagy: többet költenek a szükségesnél (racionálisnál) :)
A minimálbér manapság már jobbára csak mítosz.. Más kérdés, hogy van, aki bálnaológia-művszarvazó diplomájába szerelmesedve akar egymillás fizut behúzni.
Pályakezdő műszaki/pénzügyi diplomákkal huszonévesen, két fiatal lazán összetúr fél milla felett nettóban..pluszbónusz..Ez csak a kezdet. Egy közepesen motivált műszaki vezető, 4-5 év gyakorlat után (akár technikusi papírral..) 800-900 bttora számíthat..logisztikus/vámos kompetenciával/minőségirányítás terén (nőként) kb ugyanez. CSAK: oda kell tenni magad a melóban..de ez a kolbászkerítések földjén sincs ám másként. És ezek mind átlag szkmák..
Szóval ehhez az alaphoz hozzáveszed amit Harald majsztro vázolt és lehet haladni. Az nem pálya, hogy hétről hétre P-V felélik, amit öt nap alatt összekapáltak és majd a család besegít.
Nem kell a méretnél kettővel nagyobb kabát.. inkább a tartalékképzés az első pár évben. Van móccertan, vannak minták.. persze a független (mama-hoteles..) haveri kör nagy gravitációs anomália.

2019.06.04. 17:31:31

@Kritikus Intrikus: Hát hogyne! Most pedig tessék a két fehér mellé egyet a zöld-lila kapszulából, az megnyugtat. Ha elfogyott, szólsz és írok fel. Ha jó leszel, hétvégén látogatót is fogadhatsz.

borzlány 2019.06.04. 17:55:31

@Womb Raider: az tény, hogy vannak jól fizető területek, de jópár van, ahol soha nem lesz magas fizetés. Pl tanár, eü dolgozó (nem a hálapénzes orvosbárókra gondolok), takarító, összeszerelő stb stb. És az, hogy akkor elmegyek egy multihoz sokkaltöbbért, csak az egyén szintjén megoldás, a társadalom meg belegebed :(
Meg vannak azok a területek, ahol pályakezdőként nagyon jól jársz, pl SSC, de pár év után nincs előrelépés se melóban, se fizuban, mert a Mo-ra hozott pozikban egyszerűen nincs annyi potenciál (magyarul többségét egy idomított majom el tudná végezni). Nagyon sok ismerősöm van 35 körül totál kiégve/zsákutcában emiatt.
Szóval ja, vannak a nagyon jól fizető területek, meg van a többi, meg van Magyarország minden szépségével együtt -_-

2019.06.04. 19:24:52

@Womb Raider:

"Pályakezdő műszaki/pénzügyi diplomákkal huszonévesen, két fiatal lazán összetúr fél milla felett nettóban..pluszbónusz"

Ennyiért ma az EU-ban műszaki/pénzügyi diplomával elmegy majd dolgozni a te gyereked, ha akar. :D
Egy használható, nyelvet beszélő műszaki/pénzügyi/orvos szakembernek a diplomába már bele van csúsztatva a repülőjegy, szóval őt nem fogod tudni nettó kettőötven pluszbónusszal itthon tartani. A borsodi/nyírségi zsákfalvak fehér és roma fiataljai boldogan dolgoznának nettó kettőötven pluszbónuszért, de nekik meg reménytelen álom a műszaki/pénzügyi/orvosi diploma, még akkor is, ha tehetségesek. Mert a mai magyar oktatáspolitika az összeszerelő üzembe hajtaná őket karámokkal, nem a közgáz meg a bme felé, és a fiatal, nyelvszakos tanárnőik is inkább elhúznak Dublinba meg Hamburgba pultozni a csodás magyar pedagógusi életpálya elől.

Egyébként meg csak emlékeztetőül:

Womb Raider 2019.06.04. 07:09:55
index.hu/gazdasag/2019/06/03/y-generacio_millenials_fogyasztas_draga_elet/

Most akkor szegénységben élnek a fiatalok, vagy nem élnek szegénységben? Melyik állításod az igaz?

God Harald 2019.06.04. 19:38:39

@borzlány: nem könnyű jól pályát választani! Nyilván van egyfajta kényszerűség is. Nem szerencsés szegényebb család gyermekeként hobbi szinten fizető szakmát választani. Ugyanakkor úgy nem lehet leélni egy életet, hogy nap mint nap szarul érzed magad. Sok olyan ismerős tanár házaspár van, ahol az egyik fél a versenyszférában dolgozik. Így normálisan élnek. Fiataloknál, jó kezdő fizetés mellett is, óriási probléma a lakhatási költség. Vásárlás is szívás, bérlés is. Mostanában egyébként már elég jól lehet keresni nagyon sok szektorban, sokféle beosztásban. Csak rugalmasnak kell lenni.

szelidorzo 2019.06.04. 21:12:28

Menekülj, mert az aranyásó picsa csak tönkre fog tenni, utána pedig elhajít, mint egy mosogató rongyot. Tedd ki a szűrét, amíg van valami kis önbecsülésed és vagyonod. MENEKÜLJ!!!!

2019.06.04. 21:32:03

@Csodor aki meghagja a vilagot: Az első három cikk témája megvan, ha lesz időm, akkor megalkotom. Az első címét már korábban is megírtam, abszolút favorit témám.:
A 30-as nő, mint "kincs".

borzlány 2019.06.04. 21:33:15

@Kritikus Intrikus: hát b+ téged se az eszedért fognak ellopni. Találd már ki, hogy akkor csicskítom a pasimat, vagy ő basz fejbe engem és rángat a barlangjába? Vagy felváltva csináljuk, páros napokon egyik, páratlanon a másik?

xAnnax 2019.06.04. 22:11:12

Most komolyan csak nekem tűnik halál egyoldalúnak ez a leírás az aranyásó nőről, akinek, lássuk be, a poszter leírása szerint olyan igazán extrém igényei nincsenek is?

God Harald 2019.06.04. 22:44:17

@xAnnax: azt nem tudni, hogy mennyire volt extrém. Mint azt sem, hogy a poszter fillérbaszó volt-e vagy sem.

szamaritánus 2019.06.05. 06:34:32

@Csodor aki meghagja a vilagot: te meg a kapitany amugy mire fel ilyen kurva nagy arcu? kik vagytok ti?

Elementáris 2019.06.05. 07:14:05

@TSEPKE: Ebben igazad van, az én ismerősi körömben van olyan apa, aki a sokadik pofonér is sorba áll, de akkor is kell neki a gyereke. A nővel már nem tud mit kezdeni, az agymosásával se. a nevelési elveivel sem, de mindig ott van amikor szükség van rá.Természetesen a gyerekei ezt most még nem értékelik, de remélhetően majd felnőttként- ha másképp nem,hát a tudatalattijukban előjön APA.

2019.06.05. 07:26:47

@YetAnotherTombRaider:Láthatóan nem megy az értő olvasás.. ezen a nickeden sem.Csinálj újat..hátha ..

"Most akkor szegénységben élnek a fiatalok, vagy nem élnek szegénységben? Melyik állításod az igaz?"
A Deloitte nemzetközi statisztikát készített, 42 országra kiterjesztve..HU nincs köztük..az én meglátásom egyszerű: a 'mi' millenialjaink kezdenek felzárkőzni Kánaánban élő kortársaikhoz:)
Valamint emlékeztetnélek, hogy n.-jére is beleesel abba a primitív hibába, hogy folyton nominálértéken méricskéled a fizukat.. vagy ez szándékos lenne?
Oké, hogy 3-4 exztrém esetben 6-8-szoros (azé' nem mindenki 10 év rutinnal operáló idegsebész..) fizukkal milyen kiadások állíthatók szembe? Másrészt én pályakezdő bérekrő lírtam, te meg belőtted a több éves gyakorlatot feltételező béreket..
Végül: te miért nem ott kamatoztatod a világraszóló tehetséged? Vagy az csak a trollkodásra elegendő? Kicsit gáz, hogy mindenütt erőlteted a zsenial millenial globetrotter dumát, miközben Jászárokszállás külsőről tolod ..

2019.06.05. 07:27:42

@xAnnax: Hát..ez most így sikerül.. lesz majd jobb is...életszagúbb :)

Elementáris 2019.06.05. 07:32:28

@borzlány: Minden területen vannak kivételek. Családomban több tanár van, akik nem panaszkodnak. kb 10 éves pedagógus múlttal keresnek netto 4kiló körül, plusz az adómentes óraadások, szvsz összejön kb 600 000 nettoban. Nem beszélek a 2 hónapos nyáriszünetről,és egyéb szünetekről.
Biztosan itt is vannak keveset keresők, de nem ez a jellemző.

2019.06.05. 07:48:21

@Elementáris: :) Ááááá... a pedagógusok 'éhbérért' robotolnak, csak a hivatástudat tartja őket a pályán. ..és nyáron is sok a dolguk.

Elementáris 2019.06.05. 07:52:16

@Womb Raider: az, igen. "Tök csúcs", hogy az orvos hálapénzeken lovagol mindenki, de a korrepetáló tanárnak is dugja a pénzt, a különórákért is tejel anyuci,apuci- jó kis adómentes jövedelmet biztosítva a tanaraknak :)
Ez nem szúrja senki szemét..

Elementáris 2019.06.05. 07:57:26

De, hogy a posztnál maradjak: ez már halott kapcsolat.

God Harald 2019.06.05. 08:18:55

@Elementáris: van aki legálisan csinálja

Elementáris 2019.06.05. 08:22:11

@God Harald: ritka, legalább annyira, mint az orvos aki leadózza a hálapénzt :)

2019.06.05. 08:32:51

@Womb Raider: ne humorizálj te leírt selejt, nem megy az neked ahogy semmi más se.
A humor fokmérője is a natúr intelligencia.

God Harald 2019.06.05. 08:42:20

@Elementáris: utóbbit még nem láttam. Nyelvtanárunk viszont van.

2019.06.05. 08:50:58

@borzlány:
és most ezzel mi újat mondtál? mindenki nagyon jól tudta hogy körülbelül Mekkora a bérátlag a különböző területeken ebben a mocskos redva országban, elhúzhat ötmillió plusz egyedik senkinek sorba állni a csicska munkáért nyugatra, vagy örüljön annak hogy itthon van egy viszonylag egyszerű melója amit egy idomított majom el tud végezni.
és ezért kap egy elfogadható szintű fizetést is, de ha mondjuk tartós munkanélküli lenne négy öt éve, és
segélyen vergődne akkor még talán indokolt is lenne hogy 35 évesen Húú de nagyon ki van égve.

Frh 2019.06.05. 10:08:44

@Daenerys Targaryen: Attól tartok az ilyen nőnek még akkor se esne le, hogy nagyon nem jó amit csinál, ha elolvasná az egyöntetű kommentjeinket.

xAnnax 2019.06.05. 10:15:49

@Frh: Az enyém nem egyöntetű. Én sajnos elképzelem, ahogy a posztoló a kávézó előtt józan pénzügyi döntést hozva megállapítja, hogy a tejhab ár-érték arányban otthon olcsóbb.

xAnnax 2019.06.05. 10:17:49

És basszus, milyen már egy ház megközelítésébe meg rezsijébe beleszeretni!

2019.06.05. 10:20:31

@borzlány: " És az, hogy akkor elmegyek egy multihoz sokkal többért, csak az egyén szintjén megoldás, a társadalom meg belegebed :( "

Ez egyértelmű.. de nem nagyon akadályozható meg.. mivel a munkaerő piac globális lett, a mobilitás korlátlan és relatíve olcsó..A pénzcentrikus fiatal generáció számára nincs kötődés és a számszerűsített ellentételezés az egyedüli motiváció.

"de pár év után nincs előrelépés se melóban, se fizuban, mert a Mo-ra hozott pozikban egyszerűen nincs annyi potenciál (magyarul többségét egy idomított majom el tudná végezni)."
Ha az nem is, de az A.I. már elképzelhető konkurenciának. Másutt meg a robotok :)
Egyébként aki idehaza a plafonba veri a fejét, az előtt az anyacég kapuja még nyitva, bár a piramison felfelé egyre több a vadász és kevés a fóka.

Az a vicces, hogy már németeknél is felütötte a fejét a probléma, mert van szomszéd, aki nagyobb számokat tud mondani és onnan szív el munkaerőt, ahol amógy is évek óta többezres hiány látható. Nem kellemes.. de attól azért hányok, amikor valaki kárörvendőn fikázza azokat, akiknek a haza egy picivel összetettebb fogalom, mint egy munkahely.

2019.06.06. 07:58:19

@YetAnotherTombRaider: "Ez egy fizetős társkereső promóciós oldala, mellesleg egy 4chan szintű moderálatlan pöcegödör, "

No.. és te? Mi járatban? Jöttél dagonyázni egyik (sokadik) másodnickeden? Fura reflex ez nálad:) Ha meglátsz valahol, gyorsan kreálsz egy harcinicket és beszólsz.
Így őrzöd az arcod?

"A meglátásodra meg térjünk vissza akkor, amikor majd megindul a fiatal angol és német orvosok és informatikusok áradata Magyarországra."
Nem érted, buksi.. se az okokat, se magát a mechanizmust, amivel az erős gazdaságok kifosztják a szegényebbeket. Ez nem baj, te sem érthetsz mindenhez..Ami undort keltő benned, hogy te kárörömmel figyeled, élvezed..mert ezen alapulón próbálod magad azok fölé pozícionálni, akik valamilyen okból itt maradtak. (Persze te is , de a virtuális éned a világot járja ezercsillió dolláros szuperfizuért.)
Abban az esetben lehetne jogos a kárörömöd, ha az ország számára lennének eszközök a folyamatba avatkozáshoz..ha az ország kiérdemelte volna, hogy ez történjen..ha létezne generációkon átívelő kollektív bűnösség.
A kárörömöd tetézed azzal, hogy uszítasz, arra biztatsz mindenkit, hogy ne érje be semmivel, követeled, hogy az ország minden erőforrását arra fordítsa, hogy a kivándorlás felé kacsingatókat mennél jobb útravalóval ruházza föl. Aljas kis szarcsimbók vagy, aki építeni képtelen, ezért a rombolásban tud csak kiteljesedni.
"Esetleg kérdezd meg a "pénzcentrikus fiatal generáció" néhány tagját, hogy miért érte meg nekik kimenni külföldre. Kezdheted mondjuk a saját fiaddal."
Egy: semmi közöd a családomhoz, de elmondom: A saját gyerekeink közép és felsőfokú képzése során a középiskolájuk alapítványát támogattuk , majd később a Műegyetem két alapítványán keresztül kvázi kifizettük a képzésüket.
2. Tanulni/kutatni megy. Ha idehaza tehetné, maradna. De tisztában van azzal, hogy Mo. kicsi gazdaság és ha a balneológusoknak sem telepítünk bálnákat a Balatonba, úgy neki is a nyakába kell venni a világot. Veled ellentétben ő ezt nem rója fel senkinek, nem hibáztat senkit. Főleg nem köpköd azokra, akiktől csak kapott..
3. Csipkebokor vessző.

2019.06.07. 06:10:50

@YetAnotherTombRaider: Jó szokásodhoz híven lazán görbíted a valóságot. NEM MENEKÍTEM. Tudom, nem passzol a világképedhez, ráadásul a kisebbik nem is tervezi a kivándorlást..
A hozzád hasonló konstans fikázóknak persze semmi nem akadály..illetvede..jut eszembe.. amikor a megoldásra kérdez az ember, akkor nagy a csend.

Reactor 2019.06.27. 03:31:12

Ha a csajnak annyira pénz kell, fogja magát és dolgozzon!
Jaaa, hogy ahhoz túl arisztokrata a lelkem...nos, akkor ott a puncs.hu, keressen egy ricsiriccs hatvanéves papócát, és csináljon konvertibilis valutát a puncijából.
süti beállítások módosítása