A különféle számítógépes és asztali szerepjátékok, fantasy társasok és lapozgatós könyvek habzsolása közben (meg egyáltalán, Héraklész vagy Odüsszeusz kalandjainak iskolai olvasásakor) hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a sok kardélre hányt, vérengző fenevadat és rút bestiát is hazavárná a nap végén a szerető családja. És bizony ezeknek a szörnyeknek is volt gyerekszobája, ők is voltak édibédi szőrgombócok, vagy épp csupaszon rikácsoló kis fiókák. Ezzel a zseniális gondolattal játszott el egy hihetetlenül tehetséges hongkongi grafikus, bizonyos Rudy Siswanto, aki jelenleg a Riot Games videojáték-fejlesztő stúdió alkalmazásában áll, de korábban a Metal Weave Games egyik projektjébe is beszállt, amikor ott egy szörnyifjoncokról szóló szerepjáték készült, és a közösségi finanszírozáshoz kerestek olyasvalakit, aki a képekbe tudja álmodni a sok mitológiai rémséget kicsi Medúzától kezdve a Nagy Cthulhu porontyáig. A végeredmény igencsak meggyőző lett! Íme:
Egészen elképesztő ötletek vannak ebben a koncepcióban – a személyes kedvencem rögtön a legelső festmény, Medúzáék és Gargoyle-ék közös családi képe, ami nemcsak egy pereputtyostul vendégségbe menetelként értelmezhető, hanem úgy is, hogy ez a két szörnyeteg gyerekkori barátként együtt nőtt fel. Hiszen ugye Medúza kővé változtató képessége nem hat a gargoyle-ra, mivel ő már eleve kővé van változva, simán bandázhattak együtt évtizedeken keresztül! De hasonlóan zseniális az is, hogy a kis minotaurusz már kölyökként egy drabális izomhegy, de azért a cumi még ott lóg a nyakában!
A Nagy Cthulhu pici fattya meg már-már szerethető szörnyeteggé teszi a tenger mélyén szunyókáló, kedvező csillagállást váró, veszedelmes Mérhetetlen Vént!
TETSZETT A POSZT? LÁJKOLD BE ÉS KÖVESD A NERDBLOG FACEBOOK-OLDALÁT, ÍGY SOSEM MARADSZ FANTASY, SCI-FI ÉS VICO-FILMES KONTENT NÉLKÜL!
Imádod a fantasyt? Faltad a '90-es években a Kaland, Játék, Kockázat-könyveket? Akkor az Allansia bérgyilkosai pont neked készült! Rendeld házhoz még ma a magyar kiadást!