A valódi viták otthona

Reflektor

A hatalom és a dörgölőzők 

2019. január 09. - szénhidra


Valamiért az, hogy a politikusok mit és mennyiért esznek a parlamentben, képviselői irodaházban és most már a várban nagy közérdeklődést váltanak ki Magyarországon. És hát lássuk be, eléggé szemöldökfelhúzós volt már a parlamenti menza menüjében szereplő fogások ára is, de ez a Gundeles húzás azért eléggé bicskanyitogató. Még akkor is – főleg a Gundeles – ha hozzátesszük a történethez, hogy ezekben az éttermekben nem csak politikusok, hanem egy csomó ott dolgozó tisztviselő is étkezik.

És akkor jön a Gundel, hogy náluk ugyan az étteremben 2700 forintba kerül a somlói, a miniszterelnökségnél pedig, mivel kisebb adagról van szó, csak 260 forintba. Akkor ízlelgessük ezt a képet! Tizedakkora lenne az a somlói? Tényleg nem érti a Gundel, hogy a miniszterelnökségről van szó? Ha valahol, akkor ott nem fontos annyira megfogni az árakat? De persze nagyon is érti, hisz nem véletlenül kapta meg a lehetőséget és hát valahogy ezt viszonozni kell (nem mintha az a bérleti díjban ne lenne benne…)

Nem mozgok a vendéglátóiparban és természetesen egy piaci alapon (khmm…) működő cég vezetésébe se kívánok beleavatkozni, de ha egy leves 300, egy somlói meg 260 forintból kijön, akkor vajon az, aki az étlapról és az árakról gondoskodott belegondolt-e abba, hogy a Blahán, az ételosztáskor mennyibe kerül egy adag gulyás? És ez az ótvar dolog, hogy ilyen szemérmetlenül kaphat ma Magyarországon a politikus ebédet, más pedig hosszú sorokban várhat a sorára a népkonyhán vagy kénytelen varázsolni a konyhában, hétvégén, hogy miből legyen az az ebéd. Ez az egész történet a Fdesz által lesajnált "kisemberek" lesajnálásáról szól.

Van egy olyan értékelés , amit a neten a látogatók adhatnak és eléggé figyelik mindenféle applikációk. A hazánkba utazó turista nyilván zsebből kifizeti a 2700 forintos somlóit, de ha egy db csillagot adok és egy gyenge jellemzést tálalok mellé a Gundelről, hát akkor az nem fog szépen kinézni. És nem csak én gondolom így.

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr7314551278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2019.01.09. 14:37:55

„ha egy leves 300, egy somlói meg 260 forintból kijön”

Egyébként simán kijöhet, még a mai árak/költségek/adók mellett is. Ráadásul még elfogadható minőségben. De ne osztályon felüli minőséget várj tőle, hanem a menzait. :) És egyébként ilyen alacsony árszínvonalhoz valami nagyvárosi menza kell, napi több száz adaggal... a miniszterelnöki menzának ahol csak pár tucatnyian ehetnek főműsoridőben ez az árszínvonal nyilvánvalóan nem jöhet ki.

De hé, hozzájuk vágtak mindemellett még 4 milliárdot is, úgyhogy ettől azért nem fog csődbe menni a Gundel. :) Más kérdés hogy az imázsuknak annyi...

Ego55 2019.01.09. 17:34:06

Mi a különbség a menza és az étterem között, Csak egy illusztráció! Fiam szívesen étkezik étteremben, DE meg nem eszi a menzát! Ez sok mindent elárul! Mellesleg ahonnan hozom, ott 850 forint egy adag étel. Mégsem zár be mert ráfizetne.

teheneskelemen 2019.01.10. 08:05:04

444.hu/2019/01/10/a-jobbikban-mar-azon-gondolkoznak-hogyan-mukodjenek-egyutt-a-tobbi-parttal-az-onkormanyzati-valasztason

Mirkóczki Ádám, Jobbik:

"Ha elvonatkoztatunk a 2006-os rendőri brutalitásoktól, és a választási törvényt, a közszolgálati médiát, a köztársasági elnök, a népszavazás intézményét, vagy az ügyészséget nézzük, úgy még a legsötétebb Medgyessy-, Gyurcsány-, Bajnai-időszak is a demokrácia aranykora volt ahhoz képest, ami most van."

"Ha 3-5 szimbolikus körzetben visszalépünk, akkor ma nincs kétharmad. Ez generálhatott volna a többi pártnál olyan nyomást, ami alapján ők is visszaléptek volna a javunkra. És ma több mandátummal rendelkeznénk mi is, ők is."

Addig, amíg LMP-s vezető szájából nem hangzanak el ugyanezek a szavak, addig leginkább maradjatok kussban. Oda jutottunk, hogy a Jobbik is demokratikusabb párt lett mint az LMP.

Persze jellemző: amíg a Jobbikot a Fideszbérenc politikusok hagyták el vagy lettek kizárva, addig az LMP-ben a Fideszbérencek zárattak ki mindenki aki a kormány ellen dolgozott.

Érdemes Mirkóczki véleménye mellé odatenni, a - továbbra is - LMP-s Sallai Róbert Benedek minapi szösszenetét, ami a Fideszhez írt szerelmi vallomásnak is beillik:
444.hu/2019/01/06/sallai-robert-benedek-varju-laszlo-megnezhette-volna-magat-egy-turkevei-motorostalalkozon-ha-a-rendezok-kikiserik

Szóval kár erőlködni, senki nem vevő az ál-ellenzéki picsogásotokra, Fideszbérenc banda.

HITELTELENEK VAGYTOK!

NemodaBuda 2019.01.10. 08:05:52

@maxval balcán bircaman: Műbotrány ? Műkormány, műtender, műhivatal, műveltség teljes hiánya !

Európai téridő 2019.01.10. 09:09:23

Az ellenzék is dörgölőzik valakikhez.

szekertabor · provo.blog.hu 2019.01.10. 12:01:12

Csak jelzem, hogy az éttermi ár és a menza ár közötti különbség nem az alapanyagok mennyiségétől és minőségétől függ elsősorban, és attól, hogy egy étterem menzákat is üzemeltet, még nem köteles ott is hasonló árakat alkalmazni.

Minden ballib bérretteg 2019.01.10. 14:12:30

Szerintem húzzátok le a Gundelt ahogy csak bírjátok !

Tutira megbukik ettől holnapra az Orbán ! :DDDD

citrix 2019.01.10. 14:16:40

Az iskolák és egyéb közintézmények étkeztetését is elvállalhatná a Gundel hasonlóan kedvező áron. A gyerekek is szeretnek ám finom, gusztusos ételt fogyasztani, pláne egy olyan méltán nagynevű étteremtől mint a Gundel.

konrada 2019.01.10. 14:19:36

@Kivlov:
Ha egyszer ez annyira fontos téma!

...s hát egymás között: több embert is érdekel, mint az 5 pont, hiszen azok a többséget nem érdekli, de az hogy van olyan Gundel-menü ami 850 és nekik meg a sarki köpködősben meg 890-ért van???
(Persze nem eszik azt se, mert még az is drága nekik. akkor meg pláne!)

WRNEQ 2019.01.10. 14:29:42

@konrada: Tekintve, hogy kirendeltek ide egy csapat Fideszes kommentkurvát, mégis elég fontos téma lehet.

Tudod kisköcsög, ti vagytok azok akik a 10 ezer forintos bözsiutalványért szopjátok a gazdi faszát fényesre.

Minden ballib bérretteg 2019.01.10. 14:48:06

@WRNEQ:

Bizony .. Mi olyan kevesen vagyunk hogy a hétfői tüntetésünkre is csak 10-en mentek el a 444 szerint.

Ti meg bármelyik választást megnyeritek, olyan rohadt sokan vagytok, csak pechetekre pont azt nem sose, ami van.

konrada 2019.01.10. 15:07:08

@WRNEQ:
Jaj te kis te!
Hiányzik mi a szegfűs bögrécske a régi amőbás idődből!;))

...már csak annyi boldogságod maradt mostanra, hogy itt leírhatod homoerotikus álmaid. Sajnállak.

vashuszár 2019.01.10. 15:48:01

Ez a matek úgy jön ki, hogy amikor megkérdezték a képviselőket, hogy mennyibe kerül ez-az, pl. buszjegy, volt aki 80 ft-ot, volt aki 120 ft-ot mondott. A kenyér 100-150 ft, a tej meg 120-130. Ők képviselnek minket. A Gundel összecsinálta magát a megtiszteltetéstől, és nem merte elmondani a valódi árat. Majd behozza máshol. Azéert az Orbán kabinetnek főzni nem semmi. Elvtelen dörgölődzés.

dare 2019.01.10. 16:39:16

Olyan furcsa reakciók vannak most ennél a Gundel ügynél, hogy az ember elgondolkozik azon van-e egyáltalán értelme itt bárminek is, érdemes-e egyáltalán foglalkozni itt bármivel ebben a kies honban.
A Kóka megjelenik a Gundel honlapján, és a szokásos oszoljunk kérem, nincs itt semmi látnivaló érvelést alkalmazza a feldühödött "prolik" ellen.
Jó oké, vannak fontosabb dolgok is, mindig vannak és lesznek fontosabb dolgok is.
Ahogy egy ismerősöm megjegyezte a decemberi tüntetések kapcsán, hogy most miért vergődik már megint az ellenzék?
Mondom volt egy törvényszavazósdi maraton, és akkor volt egy-két törvény ami bökte a csőrüket.
Reakció: igen, miért nem akkor vergődtek, vagy akkor, vagy akkor, meg ekkor, meg azzal, meg így, meg úgy, meg azokért, vagy amikor ő....stb.
Már hallgatni se bírom.
Szilveszter éjszakáján is olyat veszekedtem, hogy már azt hittem verekedés lesz belőle.
Egyszer nem vittem fel a hangomat, csak szerettem volna végigmondani a saját érveimet azzal kapcsolatban amiről beszéltünk, de olyan komoly ellenállásba ütköztem, hogy fel kellett ezt adnom.
Azt mondtam jó oké, majd ha nem leszünk ittasak, inkább akkor beszéljünk erről.
Ami persze egy nagy hülyeség, mert jól tudom, hogy soha többet nem fogunk róla beszélni.
Én nem fogom kezdeményezni, mert látom milyen indulatok vannak benne a témával kapcsolatban, ő szintén nem fogja (ez szinte 100%), szóval maradni fog inkább a jó viszony, és ejtjük inkább az egészet a fenébe.
Milyen hamis világot építünk, néha azért el szoktam gondolkodni ezen.
A mostani kormányinfót hallgatva csúcsosodott talán ez ki a legjobban.
Van egy kérdés, és érkezik rá egy tök más válasz inadekvát válasz.
Mindenki arról beszél, ami neki a szent meggyőződése.
Sok esetben szándékosan, ami megbocsáthatatlan, sok esetben azért, mert kevésbé érdekli a másik fejtegetése, ami persze fejleszthető lenne, csak ha fejleszti, akkor a többség sajnos bekerül a szándékos félremagyarázó kategóriába.
Ha kereszténység, akkor humanizmus (jobb esetben, rosszabb esetben hosszas Hawking fejtegetések orrba-szájba a világ keletkezésről és pusztulásáról), ha liberális, akkor illiberális, ha szélsőjobb, akkor szélsőbal, ha menekült, akkor dühöngő migráns, ha hajléktalan, akkor bűnelkövető, ha Gundel, akkor menza, ha Soros, akkor Kim Dzsongun, ha Paks, akkor csak orosz, ha környezettudatosság, akkor Bolsonaro, ha egészségügy, akkor stadion, ha egészséges sport, akkor olimpia, ha 888, akkor 444, ha tüntetés, akkor békemenet, ha multinacionális, akkor nemzeti tőke, ha lopás, akkor 1000 év emlegetése, ha Hitler, akkor Sztálin....stb.
Végeláthatatlan.
Esély a kompromisszumra=0
Két szélsőség között fog felörlődni az egész világ.
Meg lehet állítani?
Nem látom ennek a lehetőségét.
Tényleg odáig sikerült eljutnunk, hogy egyik oldal hülyébb mint a másik.
Nincs jó választás, csak rossz választás lehet.
És akkor az ember ne higgyen az összeesküvés-elméletekben.
Hogy lehet az, hogy nem lehet jól kikerülni ebből az egészből. Mindegy milyen oldal vagy párt van hatalmon, akkor is az a bizonyos 1% jár jól.

Ne bántsd a Gundelt!
Gyártani kéne szerintem még ilyen jelszavakat erre az évre.
Pl ne bántsd a Filmalapot, ne bántsd a képviselőn lovagló biztonsági őrt, ne bánts ellenzéki politikust, ne bánts kormánypárti politikust, de hogy ne eresszem bő lére, elég ha csak annyit írok, hogy ne kritizálj senkit és semmit, fogd be a pofád és kussolj.
Modern szólásszabadság, beszélhetsz, de nincs az az oldal aki ezt meghallgatja, vagy akit komolyabban is érdekel a mondandód.
Ennek így tényleg nincs sok értelme, ezt azért lássuk be.

dare 2019.01.10. 16:46:57

@teheneskelemen: Írjál hiteles pártokat kérlek.
Bárkit.
Elég lesz egy is.
Ha egy hiteles pártot találsz, olyat aki számodra hiteles, akkor azd írd már le ide légy szíves.
Köszönöm.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.01.10. 16:51:36

Kérdés a közeljövőben a Legyen Ön Is Milliomos! adásban:

Ki közétkezteti közmegelégedésre a közért dolgozó miniszterelnök urat?
a., Utasellátó
b., Gundel
c., McDonald's
d., Iskolai Gyermekéheztetési Alapítvány

A kérdező: Gundel Takács Gábor

mbazs 2019.01.10. 17:08:01

@dare:
Érdekes volt olvasni, amit írtál, sok igazság van benne.
"Szilveszter éjszakáján is olyat veszekedtem, hogy már azt hittem verekedés lesz belőle. " -- ez kivel volt, rokon / ismerős? :)

mbazs 2019.01.10. 17:08:01

@dare:
Érdekes volt olvasni, amit írtál, sok igazság van benne.
"Szilveszter éjszakáján is olyat veszekedtem, hogy már azt hittem verekedés lesz belőle. " -- ez kivel volt, rokon / ismerős? :)

mbazs 2019.01.10. 17:15:46

@dare:

Egyébként én (is) azt látom, hogy sok embernél borzasztó alacsony a vitakultúra szintje. Egyszerűen nem érti, hogy a vita nem a hitről szól, hanem érvek, gondolatok ütköztetéséről és nem a személyeskedésről, egymás támadásáról. Több embert ismerek szerencsére magam körül, akik észérvek hatására elgondolkodnak a felfogásukon, és ha kell meg is tudják változtatni azt (én is ilyennek tartom magam, legalábbis nagyon remélem). De nagyon sok viszont nem. Egy volt kollégám volt a csúcs (pedig nem bolti eladók vagyunk, hanem programozók, tehát nem hülye a faszi): van egy politikai oldal, ami az ő "hite" (most mindegy, melyik), és állítom ha ezek csecsmőket is öldösnének az utcán, ez az exkolléga még akkor is bevédené őket. Kérlelhetetlen, megingathatatlan, konkrétan vallásos. Atom profi a szakmában, intelligens, tájékozott, de istenbizony mintha a fallal beszélgetnél, ha a politikára kerül a sor, mint egy kib@szott gép, amit egy vallásra felprogramoztak. Felfoghatatlan.

dare 2019.01.10. 17:26:08

@mbazs: Gyerekkori haverom, akivel a mai napig nagyon jóban vagyunk.

Hát igen, mindenre van egy ellenválasz.
Mindegy mit mond az ember, szinte menetrendszerűen jö rá egy tök ellentétes vagy elbagatellizáló válasz.
Legjobb példa most ez a Gundel.
Ha szóvá teszi bárki is azt, hogy neki ez az eljárás azért kicsit azért csípi a szemét, akkor már rögtön vágják is rá, hogy eddig nem csípte, vagy azt, hogy talán akkor be kéne csukni a szemem ha ennyire zavar.
Mit lehet csinálni?
Beletörődök.
Ha idegeskednék rajta huzamosabb ideig, azzal csak a saját egészségemnek ártanék vele.
Fogadjuk el, hogy a világ ilyen.
És mindig vannak arra érvek, hogy miért ilyen, és miért nem kell rajta változtatni.
Nagyon nehéz.

mbazs 2019.01.10. 19:05:51

@dare:
+1
Hát igen, idegeskedni nem szabad rajta, mert csak magadnak ártasz. Inkább azzal az emberrel utána nem kell ilyesmiről beszélni és kész. Amúgy tényleg nem mindenki ilyen, van sok olyan is, akivel normálisan lehet gondolatokat cserélni és nem veszi személyes támadásnak, ha esetleg néhány dologban nem egyezik a véleményetek.

OEGYG 2019.01.10. 19:43:16

@dare: Összefoglalom két mondtadban az ezer oldalas kommentedet: "Ne akarjátok leváltani a kormányt, mert úgyse lesz jobb. Éljen a Fidesz, éljen Viktor!"

Kár volt ennyit gépelned ehhez.
Megspórolok neked több százezer forintnyi pszichológus konzultációt: te Fideszes vagy.
Fogadd el, ne küzdj ellene, mert felesleges.

Szívesen.

dare 2019.01.10. 19:54:29

@mbazs: Csak sajnos egyre kevesebb.

@OEGYG: Semmit nem értettél meg belőle.
Mindegy, elfogadom.
Attól még nem fogok rászavazni, és soha nem is szavaztam még a Fideszre (ellentétben nagyon sok emberrel, akik most azzal takaróznak, hogy ezt akkor nem látták még).
Talán még is kéne több százezernyi forintot kifizetni egy pszichológusnak, hogy megtaláljam végre a helyem.
Tudod ez a küzdés nem egy kellemes buli, felőrli az idegeimet. :D

OEGYG 2019.01.10. 20:02:50

@dare: Hány éves vagy, 5? Mondjál nekem hiteles politikai pártot, BÁRHONNAN A VILÁGBÓL! Nem tűnt még fel, hogy a politikusok az egész világon lopnak/csalnak/hazudnak?

Egy különbség azonban van: tőlünk nyugatra a politikusok kénytelenek demokratikus keretek között, fékek és ellensúlyok által kontrollálva tevékenykedni, ezért ha túl messzire mennek leváltják vagy végső esetben akár lecsukják őket.

2010 előtt ez nagyrészt nálunk is így volt.
Ma meg már nem így van.

Én értem, hogy te nem érted, mert nem akarod érteni a különbséget és ezért szajkózod azt, hogy amíg meg nem jelenik a mesebeli "hiteles politikus" addig maradjon csak a Fidesz és tegyünk úgy mindannyian, mintha az ég világon semmi különbség nem lenne a Fidesz és az ellenzék között, a 2010 előtti és a jelenlegi világ között. Az pedig, hogy a világ vezető lapjai lassan hetente írnak Magyarország diktatúrába sodródásáról, az EU pedig (néppárti szavazatokkal) eljárást is folytat a kormány ellen ugyanezen okból (amit persze az LMP nem szavazott meg) tudjuk csak be Sorosnak vagy a gyíkembereknek, tetszés szerint.

Vagyis minek leváltani vagy egyáltalán kritizálni a Fideszt, maradjon mindenki kussban, úgy se lesz jobb. Azt hiszem Kubatovék ezt hívják úgy, hogy "suttogó propaganda". Szerintem elég bénán csinálod, mert kilométerekről kilóg a lóláb, de azért csak hajrá.

dare 2019.01.10. 20:12:37

@OEGYG: "Nem tűnt még fel, hogy a politikusok az egész világon lopnak/csalnak/hazudnak?"

Neked nem tűnt fel, te kérted ezt számon korábban az Lmp-n teheneskelemen néven.

"Én értem, hogy te nem érted, mert nem akarod érteni a különbséget és ezért szajkózod azt, hogy amíg meg nem jelenik a mesebeli "hiteles politikus" addig maradjon csak a Fidesz"

Hol írtam én ilyet bármikor is?

"Azt hiszem Kubatovék ezt hívják úgy, hogy "suttogó propaganda". Szerintem elég bénán csinálod, mert kilométerekről kilóg a lóláb, de azért csak hajrá."

És még te kérdezed tőlem azt, hogy 5 éves vagyok-e.
Ne fuss le felesleges köröket, tudom mit akarsz mondani, és azt is tudom melyik pártnak vagy a szimpatizánsa.

OEGYG 2019.01.10. 20:16:52

@dare:
Igen, ezért annyira jó, hogy van az LMP! Hogy te és a hozzád hasonlók teljesen őszintén mondhassák:
"Soha nem szavaztam a Fideszre!"

Meg kell hagyni, zseniális húzás volt ez a párt Orbántól és Schiffertől. Nem tudom, hogy ők találták-e ki saját kútfőből, vagy már ezt is csak Puytintól másolták, de bárhogy is, le a kalappal.

Már előre várom, hogy az önkormányzati választásokra formálodó ellenzéki összefogásokat, hogy fogja az LMP az utolsó pillanatban megfúrni. Puzsérral Budapest elrendezve, itt Tarlós már védve van, a vidéki városokban kell majd még kicsit dolgozni, de nem hiszem, hogy csalódnék bennük. Persze lehet, hogy SRB-nek megint le kell ütnie majd pár értetlent.

OEGYG 2019.01.10. 20:25:32

@dare: Elárulok egy titkot: az összes kommentet én írtam, minden néven. Legalábbis azokat mind, amik nem férnek bele a kis univerzumodba. De ha akarod, akkor a többit is.

És persze nyilván, hogy DK szimpatizáns vagyok, mint mindenki aki az Ö-betűs szót ki merte ejteni a száján valaha a is.
Gyurcsány Ferenc képe itt van kint a falamon (aranykeretben természetesen), de már 5 perce nem csókoltam meg, úgyhogy most be is pótolom.

Már csak azt nem értem, hogy Soros miért nem utlata még a mai béremet, nem szokott ilyen figyelmetlen lenni a Gyuri bácsi.

Az azért megvan, hogy egyetlen mondatomba se bírtál érvekkel belekötni?

dare 2019.01.10. 20:27:40

@OEGYG: 2010-ben lehetett szavazni először az Lmp-re.
Ez azért remélem feltűnt a fóbiád közben.

dare 2019.01.10. 20:29:52

@OEGYG: Nincsenek érveid, csak mérhetetlen düh és indulat.
Veszekedéshez pedig most nincs kedvem.

OEGYG 2019.01.10. 20:34:41

@dare: 2010-ben Orbán nem élt még vagy Schiffer? Nem igazán értem, hogy a 2010-es dátum mit cáfol szerinted abból amit leírtam. Orbán talán nem törekedett a hatalomra kerülésre 2002-2010 között?

Apropó, Schiffer ügyvédként boldogan védte Orbánt az akkori kormánnyal szemben, vajon most ajánlott védelemet mondjuk Fekete-Győr Andrásnak vagy Varju Lászlónak?
Költői kérdés volt persze... :)

OEGYG 2019.01.10. 20:45:06

@dare: Igen, ez a legegyszerűbb válasz, a "Boldog Karcsányt" már amúgy se időszerű ilyenkor.

Vitatkozni amúgy is úgy a legegyszerűbb, ha azzal intézed el, hogy nincs kedved veszekedni. Nyilván egyetérteni lett volna kedved, de piszok módon mertem veled nem egyetérteni, ehhez pedig már nincs. Értem én. Ezért is lesz majd jó az illiberális világ, nem lesznek ilyen problémák, szépen ül mindenki kussban, aztán ha véletlenül meglátjuk Ráhelt talpig Gucciban, akkor majd másfelé nézünk.

Ha nem lennének érveim nyilván én se akarnék veszekedni. De nekem sajnos vannak.
Szar ügy. Nyugi, már nem kell sokat aludni, Viktor rajta van az ügyön, hamarosan nem lesz már kivel veszekedned.

ulpius66 2019.01.10. 21:12:58

kedves ballibsi elvtársak!

megvolt a mai gyűlölet félóra!!!!

A mai kiszemelt, a Gundel!

További jó gyűlölködést!
(ja, és azt el ne felejtsétek százszor ismételni, hogy a fideszesek a gyűlölködők....)

OEGYG 2019.01.10. 22:14:16

@ulpius66: Tehát amikor valaki kritizál egy éttermet egy blogon, az nyilván sokkal keményebb gyűlölködés, mint amikor a Fidesz többszáz millárdnyi közpénzből folyamatosan teleplakátolja az országot gyűlöletkeltő plakátokkal, továbbá fenntart egy rakás sajtóterméket amik szintén megállás nélkül hörögnek mindenkire aki nem Fideszes, továbbá fizetnek egy rakás bérkommentelőt (mint te) akik elárasztják az összes blog, facebook és egyéb posztot gyűlölködő kommentekkel.

Éééértem.

Nagyon el lehetnek lustulva a főnökeitek ha csak ennyit bírtak kiiazdni védekezésnek mára.

Ne aggódj, nem felejtjük el, hogy a Fideszesek gyűlölködnek. Ammennyit a gazdád gyűlöletkampányokra költ, csúnya is lenne ha elfelejtenénk. Ami szar ügy amúgy, mert még akkor is emlékezni fogunk rá, amikor már nem Polt Péter lesz a főügyész, vagyis nem lesz aki védje a seggeteket.

ulpius66 2019.01.10. 22:28:29

@OEGYG: Én csak jóindulatúlag figyelmeztettelek, hogy a sok gyűlölködésetek közben el ne felejtkezzetek megemlékezni arról, hogy tulajdonképpen a fideszesek a gyűlölködők!

Látom megfogadtad a tanácsom!

ulpius66 2019.01.10. 22:29:36

@OEGYG:

Van olyan fideszes akit te nem gyűlölsz?

OEGYG 2019.01.10. 22:34:27

@ulpius66: Jóindulat? Ne használj olyan szavakat amiknek nem érted a jelentését se.

OEGYG 2019.01.10. 22:46:26

@ulpius66: Figyelembevéve, hogy a Fidesz félázsiai diktatúrát csinál a hazámból és soha nem látott vagyonokat rabolt össze, hogyan ne gyűlölhetnék egy olyan embert, aki mindezt támogatja? Nyilván eltérő véleménye miatt nem gyűlölnék senkit, de a Fidesz antidemokratikus lépései és a mértéktelen korrupció nem vélemény, hanem tény.

Áltathatod magad azzal, hogy ti vagytok a többség, de ha vetsz egy pillantást a választási eredményekre, akkor bizony hamar kiderül, hogy a többség tavaly áprilisban se a Fideszre, hanem a Fidesz ellen szavazott. A számok nem hazudnak. Addig van nektek jó világ, amíg az ellenzék megoszott, de abban a pillanatban ahogy összeáll, vége lesz a dalnak.

És megnyugtathatlak, hogy semmit, de semmit nem fogunk elfelejteni.

Kivlov 2019.01.11. 07:54:39

@konrada:
ez eddig is így volt, nincs itt semmi látnivaló...

2019.01.30. 06:01:49

@MAXVAL bircaman közíró:
Udvari költők

(Istenem, de sokan vannak!
Alázkodó nyomorultak!)

Ha a fennállót dicséred
Babér lesz a te béred,
Áll, ami díjas, koszorús,
Amolyan se hal, se hús.
Hatalom ellen, sose lázadsz
Vajas kenyered az alázat
Ünnepled vígan a diktátort
Asztalánál ülhetsz tort.
Úszol könnyűként boldogan,
Lesüllyed az, kinek súlya van
A jövőnek nincsen szavad,
Cserébe jól érezheted magad.
Úszkálsz, mint szar a lében
A magasak elismerésében.
Jelened van, jövőd nincs,
Néked többet, ér talmi kincs
Helyed nincs az irodalomban
Csak ott ahol, iroda lom van.
Megvet a jelen, jövőd jeltelen,
Az életed kényelmes, értelmetlen
Hiába a vagy hatalom kegyeltje
Nem lett hallhatatlan egy se!
süti beállítások módosítása